Ze moeten ook al die verzen in oud Arabisch uit hun hoofd leren. Niemand weet wat ze zeggen zolang ze maar mee kunnen doen.quote:
quote:
quote:Wil je je rijkdom verbreden ? Verminder dan je hebzucht
quote:Ibdarsen for life !
quote:Dat we in 2014 leven, veranderd niets aan de situatie van relaties. Haram is haram. Een man die jou echt wilt, komt naar je vader.
nog meer van haarquote:Mijn hart, en de Islaam, is één, verbonden met mijn leven, Om alles, blindelings voor Allah, en de Profeet, op te geven, Doenja op de aller laatste plaats, mijn leven, te laten bepalen, Het woord van Allah, kent, en heeft, de allerhoogste waarde.
Een man die jou echt wilt, komt naar je vader.quote:
wutquote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
vind de islam wel interessant op zich. vriendin waar ik vrijdag was is ook islamitisch geworden. al een jaar blijkt nu
?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een man die jou echt wilt, komt naar je vader.__________________
is dat gewoon een NL'er dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
vind de islam wel interessant op zich. vriendin waar ik vrijdag was is ook islamitisch geworden. al een jaar blijkt nu
nutellaquote:
Die is wel flink gehersenspoeld. Hoe oud is ze dan, is er nog hoop dat ze de islam ooit op een eigen manier zal beleven?quote:
ohquote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nutella
dat meisje die ook op mic ging praten
uit friesland
half portugeesquote:
zeg je dat niet zo?quote:
Mja, heb vaak zo mijn vraagtekens bij mensen die gelovig zijn. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
ze is 14 lolquote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is wel flink gehersenspoeld. Hoe oud is ze dan, is er nog hoop dat ze de islam ooit op een eigen manier zal beleven?
Ik snap niet hoe je dat kan worden alleen omdat je dat wil, je moet het toch echt gaan geloven?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |