Ik ben niet religieus maar geloof wel dat er iets is.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Als je er ook daadwerkelijk naar leeft kan het best gezond voor je zijn zowel fysiek als mentaal. Mensen die het Ietsism of iets dergelijks aanhangen zijn daarentegen wel echt mongolen.
Shit. Weer vergeten.quote:
Ik vind boeddhisme de enige leuke religie die ik ken, jammer genoeg kan ik die onzin van reīncarnatie niet geloven, verder weet ik er eigenlijk weinig van, maar vind die dikke die mediteert wel grappig.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Als je er ook daadwerkelijk naar leeft kan het best gezond voor je zijn zowel fysiek als mentaal. Mensen die het Ietsism of iets dergelijks aanhangen zijn daarentegen wel echt mongolen.
Die tweede zin is weer zo overduidelijk dat ik niet serieus op je in gaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind boeddhisme de enige leuke religie die ik ken, jammer genoeg kan ik die onzin van reīncarnatie niet geloven, verder weet ik er eigenlijk weinig van, maar vind die dikke die mediteert wel grappig.
Het is maar 1 zin met veel komma'squote:Op zondag 19 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tweede zin is weer zo overduidelijk dat ik niet serieus op je in ga
We moeten het elke week op de stoep zetten den daar is het blijkbaar een tijdje niet van gekomen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook pas vanaf 4 vuilsniszakken?
Ik ben de draad toch al kwijt.quote:
Jimbo be likequote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Jimbo het volgende:
ik zie dat het hier over religie gaat.
Ik ben eigenlijk joods
hihi
grapje.
okéquote:
hahaahahahahahahahhaa gvdquote:
[deleted]quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Jimbo het volgende:
ik zie dat het hier over religie gaat.
Ik ben eigenlijk joods
hihi