SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Ajax - PSV
• Winst Ajax
• Gelijkspel
• Winst PSV
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
PS
Livestream voor de Ajacieden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldus PantaRhei vanuit vak H met WiFi.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nog wat extra credits voor de confronterende TT
Optie twee was: 'ALLE BOEREN ZIJN HOOOMOOO'quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat minder credits voor de confronterende TT
Beste vd wereldquote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Ajaxpubliek neemt Kuipers (de beste scheidsrechter op de wereld momenteel) niet serieus.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef Kuhly het volgende:
Ajax verloor nog nooit een wedstrijd waarin Kolbeinn Sigthķrsson scoorde. (W:15 G:5 V:0)
voor de volgendequote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Optie twee was: 'ALLE BOEREN ZIJN HOOOMOOO'
Tja, dat is nou eenmaal het gemiddeld niveau van een Ajax-supporter.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Optie twee was: 'ALLE BOEREN ZIJN HOOOMOOO'
Ik ben er niet bij vandaag, en je punt is..?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Nober het volgende:
[..]
VEER-TIEN PUNTEN. Het zit diep he.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal het gemiddeld niveau van een Ajax-supporter.
Famous for not traveling misschien?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij vandaag, en je punt is..?
BOERUH, BOERUH!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat je praat over mensen die niet in het stadion zijn, en jij dat zelf dus ook niet bent. Daarom gaan wij giechelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij vandaag, en je punt is..?
Dit niveau is zelfs nog hoog, voor de meesten Ajax-supportersquote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mwa, ik had niet verwacht dat er gewonnen zou worden vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
VEER-TIEN PUNTEN. Het zit diep he.
Wauw hij scoorde in 20 wedstrijden, miskoop.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:05 schreef Kuhly het volgende:
Ajax verloor nog nooit een wedstrijd waarin Kolbeinn Sigthķrsson scoorde. (W:15 G:5 V:0)
Grootste faler aan PSV zijde?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Narsingh neemt de rol van Lens op zich
ik ben de 10%quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
90% van de mensen in dit topic snapt deze grap niet. FACT
Het feit dat ik een keer niet bij een westrijd ben van mijn club (morgen tentamen), zegt wat over de psv-supporters bij wie de clubliefde blijkbaar een grens bereikt op het moment dat men de eigen gemeente uit moet? Ik durf te wedden dat ik vaker naar Ajax ga, dan jij naar die varkensstalquote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Famous for not traveling misschien?
Deentjes, ex-PSV'ers, ex-Twentenaren of ex-Feyenoorders?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Oscar HiljemarkBij Ajax lopen er 224 in de jeugd die hem helemaal loesoe spelen
?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Syntix het volgende:
die ouwe psv mongool met die bril die altijd die jasjes aangeeft^23823789023749729379234
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En je vind 90% niet genoeg om die grap uit te leggen?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deentjes, ex-PSV'ers, ex-Twentenaren of ex-Feyenoorders?
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
En je vind 90% niet genoeg om die grap uit te leggen?
Kuipers is je moeder?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuipers wil gewoon dat PSV de 1-1 maakt.
Dikke zeug.
Alsof wij dit nog gaan weggevenquote:
Tsja ik snap het ook niet meer..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuipers wil gewoon dat PSV de 1-1 maakt.
Dikke zeug.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef OllieWilliams het volgende:
DE SCHEIDS IS EEN HONDENLUL HIJ IS EEN HONDELUL HIJ IS EEN HONDELUL
Jij bent oud, dit zongen ze toen Ed de Goeij nog in het doel stond bij Feijenoord.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef OllieWilliams het volgende:
DE SCHEIDS IS EEN HONDENLUL HIJ IS EEN HONDELUL HIJ IS EEN HONDELUL
moet je na gaanquote:Op zondag 19 januari 2014 18:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent oud, dit zongen ze toen Ed de Goeij nog in het doel stond bij Feijenoord.
Erg hč? Het is dat ze eraan verdienen anders zou Ajax beter af zijn zonder publiek.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat sommige mensen in de livetopics nooit in kunnen houden met gifjes
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
Ajax - Feyenoord, de enige echte wedstrijd waar heel Nederland naar uit kijkt.
KOEKOEKquote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
iddquote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen enkele wedstrijd met Nederlandse club(s) boeit mij.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
Oke hipster.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen enkele wedstrijd met Nederlandse club(s) boeit mij.
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wel hier posten.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk nooit uit naar een wedstrijd van Ajax, of Ajax wint uit zich zelf (gebeurt overigens zelden), of ze worden geholpen door de knjbquote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
samequote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga morgen falen, tentamens.
Gelukkig heeft Ajax gewonnen.
hebben ze ook gewoon een miljoen voor gelaptquote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef opperkleurder het volgende:
PSV dus uitgespeeld dit seizoen, Ruiz kan weer terug.
Hij zei zeker potjandoriequote:
Ik snap jullie niet, wie kijkt er nou naar deze amateur divisie als je de Premier League hebt?quote:
Nog effe en Eindhoven is net zo'n armzalig gebied als Groningenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hebben ze ook gewoon een miljoen voor gelaptgemeentegeld
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond slaat hij zijn vrouw
Denk dat zij harder slaat, ken haar niet trouwens, maar dan nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond slaat hij zijn vrouw
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
Donderpreekje van De Boer in de rust en Ajax slaat de 2e helft genadeloos toe.
Hoelaat?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Studio Voetbal met Waterreus.
Ik ga ervoor zitten.
Say what?quote:
Ja, dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het lijkt te ontbreken aan zelfvertrouwen.
Een zelfverzekerder team had die kansen waarschijnlijk wel gemaakt. Jammer.
Nog welquote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
PSV staat er toch ook nog aardig voor, ze staan nog in het linkerrijtje.
idd niks aan de hand domme joduhquote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef Durmada het volgende:
Nog altijd 4-1 voor PSV over dit seizoen. Had overigens 6/7-1 moeten zijn
Inderdaad. Daarnaast zijn het maar VEER-TIEN punten.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast zijn het maar VEER-TIEN punten.
Ja, dat natuurlijk ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn ja.
Het heeft niks met kwaliteit te maken.
Het was de knjb toch, droeftoetertje?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef Durmada het volgende:
Oke, geen gifjequote:
Daar zullen ze blij mee zijn;quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef Durmada het volgende:
Met 1 punt.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen weer uitgelopen op PSV
Vitesse/Chelsea Nederland BV word kampioen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zegt het ze al, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Het was de knjb toch, droeftoetertje?
Knappe 8ste plaats. 7 gewonnen, 7 verloren.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
Tegen scheidsrechter Higler valt niet op te voetballen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met 1 punt.
Omdat ze niet konden winnen.
Waarom zijn dat smoesjes?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef OllieWilliams het volgende:
PSV smoesjes "we hadden het af moeten maken in de eerste helft" "we waren beter in de eerste helft" " we misten te veel kansen" "we hadden in bij de stropdas" in 1, 2, 3
Maher gelooft er nog in.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
Titelaspiraties..flikker toch eens op joh
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had dat heel anders aangepakt.
[ afbeelding ]
Altijd mooie fissa's op de parkeerplaats toch.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds...goede afmaker, maar geen speler voor Ajax.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:21 schreef Vasion het volgende:
En al die ajacieden janken dat Sightorson meedoet
Met dat verschil dat Feyenoord wel kan scorenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Vasion het volgende:
Die gemiste kansen van psv in de 1e helft![]()
net Feyenoord
Was het maar Feyenoord.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Vasion het volgende:
Die gemiste kansen van psv in de 1e helft![]()
net Feyenoord
Vreemde keuze om hem te laten beginnen. Je had hem beter in de tweede helft in kunnen brengen om het op Duitse wijze af te maken.quote:
beste goal uit zijn carričre ongetwijfeldquote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dan wel een speler voor Ajax. Of beter, een spits voor Ajax?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nog steeds...goede afmaker, maar geen speler voor Ajax.
beste ajacied op het veld vandaagquote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nog steeds...goede afmaker, maar geen speler voor Ajax.
Wordt een formaliteit johquote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel even fijn zo'n wedstrijdje net voor de echte topper. Wordt pittig tegen Feyenoord.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel even fijn zo'n wedstrijdje net voor de echte topper. Wordt pittig tegen Feyenoord.
mwah. woensdag moeten ze er wel eerder ingaan anders ga je niet winnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Feyenoord wel kan scoren
Eenschquote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef eight het volgende:
[..]
mwah. woensdag moeten ze er wel eerder ingaan anders ga je niet winnen.
Wat dan?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja PSV betaalt 1mln voor een half jaar Ruiz als laatste redmiddel voor de titel, zijn ze na een wedstrijd al klaarMisschien vragen of ze hem nog terug willen bij Fulham en dan 900k terug sturen?
Tja, misschien beter om te weten dat PSV Ruiz ook definitief over wil nemen voordat je een oordeel velt, niet?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Schaars is te realistisch. Ik wil Maher en Depay voor de camera.
Hebben ze wel nodig ook. Narsingh, Depay, Locadia, Matavz, Bakkali, Toivonen, etc etc. is nog niet genoeg natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, misschien beter om te weten dat PSV Ruiz ook definitief over wil nemen voordat je een oordeel velt, niet?
Jouw haat jegens PSV is groter dan je liefde voor Ajax, bedoel je?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja ik ga eten.
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Ben blij dat PSV klaar is voor de titel. Mijn haat jegens PSV is nog groter dan mijn haat jegens Feyenoord
Gras is groenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
Beugelsdijk ziet eruit alsof ie aan de pillen zit
Willems doet het ook altijd goed in interviews.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Schaars is te realistisch. Ik wil Maher en Depay voor de camera.
Willems kijkt altijd alsof hij in zijn broek gescheten heeft.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Willems doet het ook altijd goed in interviews.
En daarna..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willems kijkt altijd alsof hij in zijn broek gescheten heeft.
Jep, al had hij wel 2x geel mogen geven voor het ontbreken van aanvallen maar verder goed gefloten.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef S0nic het volgende:
Heerlijk dat Kuipers zoveel liet doorgaan.
Het zou zomaar kunnen dat hij nog niet helemaal zindelijk is.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo speelt hij ook..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook zo'n dikke reet, hij draagt een gigantische Pamper.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat hij nog niet helemaal zindelijk is.
Is gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zijn dat smoesjes?
Zeggen dat PSV het in de eerste helft af had moeten maken is gewoon zo. Dat zijn geen smoesjes. Een smoesje zou zijn dat de scheidsrechter partijdig was of iets in die richting.
Zodra je zoveel kansen laat liggen MOET je dat jezelf verwijten.
Zeker mooie aanname die van Klaassen maar altijd dat erbij halen van acties/goals etc uit het verleden..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het al uitgezet, wat zei hij?
Tja, je kunt natuurlijk ook een speler binnenhengelen omdat je weet dat er een paar gaan vertrekken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hebben ze wel nodig ook. Narsingh, Depay, Locadia, Matavz, Bakkali, Toivonen, etc etc. is nog niet genoeg natuurlijk.
Alsof die dat niet doetquote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
Beugelsdijk ziet eruit alsof ie aan de pillen zit
"Ja, wij hadden minder kwaliteit."quote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is gewoon een gebrek aan kwaliteit.
Ja op een feestje, maar toch niet tijdens een wedstrijdquote:
Nou, ja, als ik zijn gedrag analyseer zou het best kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja op een feestje, maar toch niet tijdens een wedstrijdstond net te knauwen en onrustig te doen.
Mag zeker gezegd worden, die vent floot een prima partij.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef S0nic het volgende:
Heerlijk dat Kuipers zoveel liet doorgaan.
Ik vind PSV eigenlijk een prima team hebben. Dat hebben ze vandaag de eerste helft wel weer bewezen. Alleen dat beleid. Het ontbreekt PSV aan een gedegen spits, en wie haal je dan? Een veel te dure Ruiz voor een half jaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ja, wij hadden minder kwaliteit."
-"Is gewoon een smoesje, vieze leugenaar die je er bent!!!"
Nogmaals: PSV heeft de intentie om Ruiz ook definitief over te nemen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vind PSV eigenlijk een prima team hebben. Dat hebben ze vandaag de eerste helft wel weer bewezen. Alleen dat beleid. Het ontbreekt PSV aan een gedegen spits, en wie haal je dan? Een veel te dure Ruiz voor een half jaar.
Ja, leuke one-liners zijn dat om een huur te verdedigen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nogmaals: PSV heeft de intentie om Ruiz ook definitief over te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |