Ik zit zeer comfortabel. PSV is de tweede helft nergens, vrijwel kansloos.quote:
Zou toch liever gewoon de 2-0 zien, PSV is het nu even helemaal kwijt.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit zeer comfortabel. PSV is de tweede helft nergens, vrijwel kansloos.
Ajax gaat gewoon 3 punten pakken.
Anglicismen zijn jou niet vreemd blijkt welquote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef Alan_Bastard het volgende:
PSV is de weg echt even kwijt na de 1-0, dat wordt lastig regroeperen
Misschien moet je beter lezen, dit is precies wat ik voorspelde, VOOR de goal.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dat je post na een goal van Ajax daarvoor was je hier niet.
PSV is een stuk minder agressief en zet veel te weinig druk zoals ze dat in de eerste helft wel deden.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou toch liever gewoon de 2-0 zien, PSV is het nu even helemaal kwijt.
Ok je moeder.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:58 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Misschien moet je beter lezen, dit is precies wat ik voorspelde, VOOR de goal.
De eerste helft was PSV Ajax aan het overklassen. Nu is dat het omgekeerde, alleen drukt Ajax de overklassing wel uit in cijfers.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
Ajax overklast PSV echt volledig.
Al zal davy wel blijven volhouden dat PSV beter is.
Mwa, ze kregen meer kansen dan Ajax, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste helft was PSV Ajax aan het overklassen
kan niet echt goeie foto vindenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Post even een pic Zlata Ognevich. Die is pas
Maar die Ruiz, dat KAN toch niet Johan? Echt waar die kan nog niet bij Dordrecht '90 mee!quote:
Het zal in mijn natuur zitten.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Anglicismen zijn jou niet vreemd blijkt wel
Ze gaven Ajax geen enkele centimeter ruimte, dat zie jij toch ook wel René.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ze kregen meer kansen dan Ajax, ja.
Wat is er 'mis' met d'r kop?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
kan niet echt goeie foto vindenalleen maar van d'r kop geen van het lichaam
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV speelt als een degradatiekandidaat.
Nu gaan ze hun enige hoop Ruíz er nog uithalen en dan blijft er al helemaal niets over.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige speler die Ruiz. Maakt PSV nog wel kampioen.
Sigthorsson staat nu op zijn lijstje.quote:
Leuk manquote:Op zondag 19 januari 2014 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige speler die Ruiz. Maakt PSV nog wel kampioen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sigthorsson staat nu op zijn lijstje.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sigthorsson staat nu op zijn lijstje.
Uitvak zit in de Arena altijd vol als PSV langskomt hoor.quote:
nog nooit gezienquote:
Als Ajacied zul je mij niet horen zeggen dat zoiets onmogelijk is.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV staat nu 8e op de ranglijst met 2 punten.
10 punten achterstand op de nummer 4. Gezien de vorm van de top 4 lijkt het me onwaarschijnlijk dat PSV hier nog weet aan te haken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |