En ook bij de harde kernquote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Goalbein heeft nu voor de rest van het seizoen krediet bij Frank. Dat wordt nog wat de rest van het seizoen.
Ik weet niet of jij met je hoofd tegen de stoeprand aangeflikkerd bent in de rust? In de tweede helft is Ajax duidelijk de bovenliggende partij.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Awwhhh een zielige ajacied.
Haha triest hoor, onderliggende partij maar als Ajax eens een lucky goal maakt zijn ze weer arrogant
Zou Vitesse nog niet uitsluiten.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef OllieWilliams het volgende:
PSV is klaar. Ajax kampioen. Kunnen wel stoppen met dit seizoen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee... Dit is Ajax.
Die winnen het altijd onverdiend wel weer
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Goalbein heeft nu voor de rest van het seizoen krediet bij Frank. Dat wordt nog wat de rest van het seizoen.
Tering wat ben jij dom.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha triest hoor, onderliggende partij maar als Ajax eens een lucky goal maakt zijn ze weer arrogant
God heeft het zo gewildquote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee... Dit is Ajax.
Haten op Siggy.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die motoriek van Sigthorsson!!!!!!!
Sarcasme herkennen, doe dat eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die bal totaal missen was echt goed idd.
Dat is dan weer onzin. Maar PSV was idd groot deel van de wedstrijd betet.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee... Dit is Ajax.
Bianconeriquote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is Smoofie.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sarcasme herkennen, doe dat eens.
Ach, je doet zelf minstens net zo kinderachtig.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef PantaRhei het volgende:
M'n voorspelling komt uit, laat het calimero'en beginnen
Ik zal vast een begin maken: lucky ajaks! Onterecht! psv beter! Had al 0-4 moeten zijn, KNJB!!
Je bent wat te laatquote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef PantaRhei het volgende:
Ik zal vast een begin maken: lucky ajaks! Onterecht! psv beter! Had al 0-4 moeten zijn, KNJB!!
Jammerquote:
Mooi dat je post na een goal van Ajax daarvoor was je hier niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef PantaRhei het volgende:
Is er geen uitpubliek dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zingen ze: Wat zijn die boeren stil
Lijkt me logisch zonder uitpubliek
Zlata Ognevich.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Even een lekker wijf, kan nooit kwaad
[ afbeelding ]
Er is wel uitpubliek, dommerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zingen ze: Wat zijn die boeren stil
Lijkt me logisch zonder uitpubliek
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Had al 8-0 moeten zijn, dit PSV is onthutsend zwak.
Ik zit zeer comfortabel. PSV is de tweede helft nergens, vrijwel kansloos.quote:
Zou toch liever gewoon de 2-0 zien, PSV is het nu even helemaal kwijt.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit zeer comfortabel. PSV is de tweede helft nergens, vrijwel kansloos.
Ajax gaat gewoon 3 punten pakken.
Anglicismen zijn jou niet vreemd blijkt welquote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef Alan_Bastard het volgende:
PSV is de weg echt even kwijt na de 1-0, dat wordt lastig regroeperen
Misschien moet je beter lezen, dit is precies wat ik voorspelde, VOOR de goal.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dat je post na een goal van Ajax daarvoor was je hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |