SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Zo vaak was er geen leuk spel voor de winterstop hoor. Wel veel verneukte kansen, maar dat was dan weer breien tegen teams als RKC en Cambuur enzoquote:Op zondag 19 januari 2014 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
PSV nog steeds net als voor de winterstop, leuk spel maar kansen niet benuttenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
of... elke andere BPL speler of Kameroener ?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef Maver24 het volgende:
IF Eto'o is geniaal, die past in me team samen met IF Cazorla of.... ?
![]()
Wedstrijd met 2 gezichten zo..voor rust PSV veel beter, na rust Ajax. Al zal het zo wel ineens 1-1 worden ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee PSV zakt helemaal weg 3-0 denk ikquote:Op zondag 19 januari 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Wedstrijd met 2 gezichten zo..voor rust PSV veel beter, na rust Ajax. Al zal het zo wel ineens 1-1 worden ofzo![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Wedstrijd met 2 gezichten zo..voor rust PSV veel beter, na rust Ajax. Al zal het zo wel ineens 1-1 worden ofzo![]()
Beter jinx je gewoon even.Feyenoord Rotterdam![]()
Albino Bergkamp bijnaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef RavioliPunch het volgende:
Davy moet nu echt de tweede maken.![]()
Hoesen is beterquote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb Siggy altijd al heel goed gevonden![]()
PSV zoals in elke uitwedstrijd, goed spelen maar dan 1 tegengoal en dan kappen ze er compleet mee.
Elke keer bij tegenslag dit, alsof ze met zelfmedelijden in een hoekje gaan zitten janken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
70.000 euro
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
En dan niet die belachelijke Maher eruit halen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind het best sympathiek van Brands om de supporters nog iets terug te geven voor hun seizoenskaarten door 1 miljoen uit te geven voor Ruiz. Hebben wij ook nog iets om ons op te verheugen want ergens anders hoeven we niet meer voor te komen.quote:
Moet ie wel wat beter gaan spelen
Elke dag![]()
Hmmm het is nog best lastig om Vieira samen met Benatia in een 4222 te plaatsen...
Gaat denk ik een andere opstelling worden.![]()
Welke positie Vieira? dan probeer ik wel watquote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm het is nog best lastig om Vieira samen met Benatia in een 4222 te plaatsen...
Gaat denk ik een andere opstelling worden.![]()
Met Maicon op RB en Pogba op CDM zou dat toch vrij makkelijk moeten gaanquote:Op zondag 19 januari 2014 18:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Gaat denk ik een andere opstelling worden.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mexes CB ook nogquote:Op zondag 19 januari 2014 18:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met Maicon op RB en Pogba op CDM zou dat toch vrij makkelijk moeten gaan![]()
WTF, die verkocht ik voor 76kquote:Op zondag 19 januari 2014 18:15 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog een keer gelukt dit weekend.![]()
quote:Ja dat had ik ook wel, alleen kan je dan als CB alleen Mexes of Ciani gebruiken. Die CBs spreken me niet echt aan...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met Maicon op RB en Pogba op CDM zou dat toch vrij makkelijk moeten gaan![]()
hoe doe je datquote:Op zondag 19 januari 2014 18:15 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
CM of CDM, qua shooting schiet hij te kort vrees ik. Daarom als CAM misschien niet geschikt.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Welke positie Vieira? dan probeer ik wel wat![]()
De sanctis op doel dan en dan de kos en sagna aan de rechterkantquote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Ja dat had ik ook wel, alleen kan je dan als CB alleen Mexes of Ciani gebruiken. Die CBs spreken me niet echt aan...![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Ja dat had ik ook wel, alleen kan je dan als CB alleen Mexes of Ciani gebruiken. Die CBs spreken me niet echt aan...
Elke dag![]()
Gewoon listen.quote:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb die van mij voor 120k er op gezet, dat gaat hij vroeg of laat wel waard worden denk ik![]()
Als ik achter de PC zit gewoon om het uur, anders voor 3 uur of voor ik ga slapen voor 6 uur.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dus je list ze voor meerdere uren?![]()
Kwam IF Sakho net ook tegen, dat is misschien nog wel wat. De Sanctis is volgens mij niet heel goed maar dat is niet anders. Alleen dan kom ik met spitsen een beetje in de knoop. Benzema is prima, alleen voor de rest zijn er niet echt veel goede Franse spitsen. Om nou Remy in hetzelfde team te zetten als Patrick Vieira...quote:![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:15 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik wil ook
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Daar is idd niet echt een oplossing voor, dat moet Remy wordenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kwam IF Sakho net ook tegen, dat is misschien nog wel wat. De Sanctis is volgens mij niet heel goed maar dat is niet anders. Alleen dan kom ik met spitsen een beetje in de knoop. Benzema is prima, alleen voor de rest zijn er niet echt veel goede Franse spitsen. Om nou Remy in hetzelfde team te zetten als Patrick Vieira...
Elke dag![]()
Nog een legend erbij dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kwam IF Sakho net ook tegen, dat is misschien nog wel wat. De Sanctis is volgens mij niet heel goed maar dat is niet anders. Alleen dan kom ik met spitsen een beetje in de knoop. Benzema is prima, alleen voor de rest zijn er niet echt veel goede Franse spitsen. Om nou Remy in hetzelfde team te zetten als Patrick Vieira...
HenryAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bewaker fo shoquote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn duurste team ooit..
...op naar de volgende verliespartij tegen Benteke en Sturridge
Wat voor chem styles op de CB's ?![]()
Ik had er 10 voor 15kquote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel winst gemaakt op Eto'o maar ik heb hem iets te snel verkocht. Ach ja #YOLO![]()
![]()
Ga dan gewoon 5atb spelenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik word nog steeds eraan herinnerd dat ik ooit een LB en RB op LM en RM zette.. en hoe kom je nu aan de coins? gr grquote:![]()
Als zelfs driesje mertens het wint van hummels in kopduelen dan weetje dat EA weer loopt te kutten en dat ik gewoon moet verliezen...![]()
![]()
Combo van fifa points, veel spelen en medefokkersquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word nog steeds eraan herinnerd dat ik ooit een LB en RB op LM en RM zette.. en hoe kom je nu aan de coins? gr gr
GRAAG VERWIJDEREN![]()
IF Rodrigo wellicht. 2 goals alAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan kun je net zo goed geloven in Sinterklaas het gaat gewoon niet gebeurenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat, als Feyenoord zo elke week speelt doen ze niet mee om de titel?![]()
Heeft Fox een of andere contract dat ze de samenvattingen van Ajax, Feyenoord en PSV niet voor studio sport is geweest op de website mogen zetten?Feyenoord Rotterdam![]()
Man U dwazen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een matige wedstrijd was Ajax - PSV zeg. PSV had de punten verdient maar als je zoveel kansen laat liggen vraag je er eigenlijk gewoon om![]()
mickeyquote:Op zondag 19 januari 2014 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een matige wedstrijd was Ajax - PSV zeg. PSV had de punten verdient maar als je zoveel kansen laat liggen vraag je er eigenlijk gewoon om![]()
Zondag 19 januari 2014, 19.00 uur
NEC - ADO Den Haag
SC Cambuur - Go Ahead Eagles
FC Utrecht - Feyenoord
Ajax - PSV
Is dit ook de volgorde van de samenvattingen?![]()
Staat zo op de website, maar dat is gewoon de volgorde van wedstrijden van vandaag.Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, ze gaan altijd de ranglijst af. Beginnen bij de nr 1 dus.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:57 schreef Fuszy het volgende:
Zondag 19 januari 2014, 19.00 uur
NEC - ADO Den Haag
SC Cambuur - Go Ahead Eagles
FC Utrecht - Feyenoord
Ajax - PSV
Is dit ook de volgorde van de samenvattingen?![]()
Staat zo op de website, maar dat is gewoon de volgorde van wedstrijden van vandaag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Okequote:Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan altijd de ranglijst af. Beginnen bij de nr 1 dus.Feyenoord Rotterdam![]()
650 coins moet lukken toch? Zit vast nog wel iets in je clubquote:Op zondag 19 januari 2014 19:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog 117 coins... Vrees dat Henry net even te duur is...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En anders helpt iemand hier je daar vast wel aanquote:Op zondag 19 januari 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
650 coins moet lukken toch? Zit vast nog wel iets in je club![]()
![]()
die momenten dat je blij bent dat er nog wel wat schijt kits zijn die je kunt discarden.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
650 coins moet lukken toch? Zit vast nog wel iets in je clubPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgens mij dacht hij dat Henry een legendkaart had
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Levante 1-0 voor tegen BarcaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
reken maar dat die hard omhoog gaanquote:mensen willen nu toch nog eentje hebben.
en dan heb je nog van die djeetje rijke tatta's die er gewoon even 10 inslaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat is hakim slecht dit jaargozer loopt overal behalve daar waar je m wil hebben.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ziyech?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:29 schreef FCsuarez het volgende:
wat is hakim slecht dit jaargozer loopt overal behalve daar waar je m wil hebben.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
blijven hopen jongen blijven hopen.quote:
#FreeTrapz![]()
Best kans toch met zo'n goal, als die tweede er was ingegaan had die hem zeker gekregen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blijven hopen jongen blijven hopen.![]()
Gaat een sterk TOTW worden zo te zien met o.a. Vidal, Cazorla, Eto'o en SIF Cabaye.
edit. Holebas ook misschien, die past wel in mijn team![]()
![]()
nu net dat de TOTY afgelopen is , beetje jammerquote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef DutchSL het volgende:
Gaat een sterk TOTW worden zo te zien met o.a. Vidal, Cazorla, Eto'o en SIF Cabaye.![]()
![]()
Pelle is echt fucking goed op Fifa hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan? Want hij is dan gewoon nog steeds kut hoorMet H2H iig wel.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dan kopt die elke voorzet erinquote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan? Want hij is dan gewoon nog steeds kut hoor.
![]()
1 mooie goal... echt niet genoeg hoor. zeker niet voor een SIF.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Best kans toch met zo'n goal, als die tweede er was ingegaan had die hem zeker gekregen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
O ja johquote:Op zondag 19 januari 2014 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pelle is echt fucking goed op Fifa hoor.Met H2H iig wel.
![]()
Holebas wordt dan lmquote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef DutchSL het volgende:
Gaat een sterk TOTW worden zo te zien met o.a. Vidal, Cazorla, Eto'o en SIF Cabaye.
edit. Holebas ook misschien, die past wel in mijn team![]()
![]()
Reageer nou niet op die mongool. Die komt gewoon aandacht tekort.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pelle is echt fucking goed op Fifa hoor.Met H2H iig wel.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nee gewoon neequote:Op zondag 19 januari 2014 19:40 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Is ook niet heel gek als je naar de stats van zijn if kijkt.![]()
![]()
Kom op zeg Pelle is toch niet goed op FIFA.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Reageer nou niet op die mongool. Die komt gewoon aandacht tekort.![]()
![]()
![]()
Eto'o al gestegen in prijs?
op de xbox is hij 21kquote:Op zondag 19 januari 2014 19:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, gisteren verkocht voor 22.5k en nu is die 28k![]()
Hij is ook gewoon fokking slecht IRLquote:Op zondag 19 januari 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tegen de club van Kandji (maar hij speelt nooit)
![]()
Beter gaat hij terug naar de MLS of een andere club die in FUT zit.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon fokking slecht IRL![]()
IF bonucci 19Kdat was wel heel makkelijk je coins verdubbelen geweest
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef FCsuarez het volgende:
IF bonucci 19Kdat was wel heel makkelijk je coins verdubbelen geweest
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoeveel heb je er ? even gerekend maar als ik ipv TOTY lahm voor 550K 55 if bonucci's had gekocht was dat nu ongeveer een miljoenquote:
#FreeTrapz![]()
Zo massaal heb ik in niet ingeslagen, maar ik heb er een stuk of 10-12. Coins waren op een gegeven moment opquote:Op zondag 19 januari 2014 20:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel heb je er ? even gerekend maar als ik ipv TOTY lahm voor 550K 55 if bonucci's had gekocht was dat nu ongeveer een miljoenOverigens was hij niet aan te schaffen voor 10k hoor. Mijn goedkoopste is 11,750. Alsnog mooie profit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
mijne heeft toch echt maar 10500 gekost hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 20:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo massaal heb ik in niet ingeslagen, maar ik heb er een stuk of 10-12. Coins waren op een gegeven moment opOverigens was hij niet aan te schaffen voor 10k hoor. Mijn goedkoopste is 11,750. Alsnog mooie profit
maar zo massaal kon je hem voor die prijs idd niet inslaan waarschijnlijk.
#FreeTrapz![]()
Ik heb alleen maar aflopende biedingen gehad, geen BIN's aangeschaft. Waarmee ik wil zeggen dat ik ze toch echt niet te duur heb gekochtquote:Op zondag 19 januari 2014 20:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijne heeft toch echt maar 10500 gekost hoormaar zo massaal kon je hem voor die prijs idd niet inslaan waarschijnlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
al met al conclusie dat het een leuke profit was geweest. nu heb ik nog een TOTY lahm die minder waard is dan aanschafwaardequote:Op zondag 19 januari 2014 20:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar aflopende biedingen gehad, geen BIN's aangeschaft. Waarmee ik wil zeggen dat ik ze toch echt niet te duur heb gekochtmaar wel een TOTY kaart
#FreeTrapz![]()
En die heb ik dan weer nietquote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al met al conclusie dat het een leuke profit was geweest. nu heb ik nog een TOTY lahm die minder waard is dan aanschafwaardemaar wel een TOTY kaart
Maar ik ga nog even wachten tot Bonucci doorstijgt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
pfoe mooie redding levante keeper'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
zit nog met een hele berg kaarten die nog flink moeten gaan stijgen op lange termijn. gelukkig spelen ze welquote:Op zondag 19 januari 2014 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En die heb ik dan weer niet
Maar ik ga nog even wachten tot Bonucci doorstijgt![]()
IF balo
TOTY lahm
IF cabaye
IF moutinhoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zit ook nog met IF Balo. En IF Sanchez en IF Enyeama. Maar die zijn stijgendequote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit nog met een hele berg kaarten die nog flink moeten gaan stijgen op lange termijn. gelukkig spelen ze wel![]()
IF balo
TOTY lahm
IF cabaye
IF moutinho
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, al is hij al aardig gestegen geloof ikquote:Op zondag 19 januari 2014 20:15 schreef Maver24 het volgende:
denken jullie dat SIF Maicon ook weer gaat stijgen in prijs ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had em voor 30k gisteravondquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, al is hij al aardig gestegen geloof ik![]()
zit nog met 6.5 pagina rare silvers. zeker verstandig om die nog even te bewaren tot na de up's ?
sowieso 30 pagina's aan silvers.. hoe kom je er aan. erger nog je komt er nooit vanaf.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je zoveel silverpacks geopend?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef FCsuarez het volgende:
zit nog met 6.5 pagina rare silvers. zeker verstandig om die nog even te bewaren tot na de up's ?
sowieso 30 pagina's aan silvers.. hoe kom je er aan. erger nog je komt er nooit vanaf.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De IF? O ja, die heb ik ook nogquote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef el-blanchito het volgende:
Ik hoop op een stijging van Adebayor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eerst maar hopen dat hij geen SIF krijgt deze week dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef el-blanchito het volgende:
Ik hoop op een stijging van AdebayorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal wel vaker gebeuren en dan ook bij andere clubs. Hetzelfde als met uitgaan lijkt me. Een stel mongolen die zich niet kunnen beheersen na teveel alcohol en/of teleurstellingen en een verkeerde opmerking ofzo.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Is niet helemaal hetzelfde vind ik maar het zal idd wel vaker gebeuren. Neemt niet weg dat ik er om moest lachenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal wel vaker gebeuren en dan ook bij andere clubs. Hetzelfde als met uitgaan lijkt me. Een stel mongolen die zich niet kunnen beheersen na teveel alcohol en/of teleurstellingen en een verkeerde opmerking ofzo.
blijkbaarquote:Op zondag 19 januari 2014 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je zoveel silverpacks geopend?denk IF caulker en v aanholt. ook nog wel n paar over van voordat t spel uit was trouwens
en sowieso alle bewaarde ieren en MLS spelers natuurlijk
#FreeTrapz![]()
Leuk dat jij moet lachen om een stel mensen die elkaar afslaan, stel je voor dat je daar met je kinderen tussen staat echt lachen man.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is niet helemaal hetzelfde vind ik maar het zal idd wel vaker gebeuren. Neemt niet weg dat ik er om moest lachen![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het stiekem ook wel een beetje grappigquote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk dat jij moet lachen om een stel mensen die elkaar afslaan, stel je voor dat je daar met je kinderen tussen staat echt lachen man.![]()
Maar wel absoluut sneu voor de mensen die er tussen zitten en er niets mee te maken hebben inderdaad![]()
![]()
waar is DS2 nou als je hem nodig heb. is het verstandig om je silvers e.d. te bewaren tot na de up's en transfers ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
als er veel silver ups komen dan gaan er veel packs open en gaan prijzen omlaag..quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef FCsuarez het volgende:
waar is DS2 nou als je hem nodig heb. is het verstandig om je silvers e.d. te bewaren tot na de up's en transfers ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik verkoop mijn silvers regelmatig tussendoor, verbazingwekkend sommige spelers die 800 ofzo waard blijken te zijn terwijl ze de stats hebben om ze voor 150/200 te dumpen.![]()
denk dat de rares de deur uit gaan, non rares hou ik nog wel even.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als er veel silver ups komen dan gaan er veel packs open en gaan prijzen omlaag..
hunter en shadow zijn trouwens ook alweer enorm gestegennog een glitcher hier met een lading in zijn club ?
#FreeTrapz![]()
jaja, jij verkoopt al je spelers voor veel meer dan ze waard zijn en je bent geweldigquote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik verkoop mijn silvers regelmatig tussendoor, verbazingwekkend sommige spelers die 800 ofzo waard blijken te zijn terwijl ze de stats hebben om ze voor 150/200 te dumpen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
goalquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mij lukt het anders nietquote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jaja, jij verkoopt al je spelers voor veel meer dan ze waard zijn en je bent geweldig
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
iddquote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef Maver24 het volgende:
Word op deze manier wel een ziek goede totw komende week
SIF Pelle, IF Boetius , IF de vrij en IF schaken
IF Thiago Silva
en IF van mosselveldFeyenoord Rotterdam![]()
Ik kan/ga niet meer traden tot halverwege maart. Dan verkoop ik hopelijk mijn McGeady's voor 10k per stuk en dan heb ik 4 miljoen.
gr grHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Neeneenee, die silvers niet, die zijn dat echt waard om de 1 of andere reden. Gewoon op UTT kijken! Ik zet ze er vaak voor 200 minder op nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jaja, jij verkoopt al je spelers voor veel meer dan ze waard zijn en je bent geweldig![]()
ik zag je super snelle edit welquote:Op zondag 19 januari 2014 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
idd
SIF Pelle, IF Boetius , IF de vrij en IF schaken
IF Thiago Silva
en IF van mosselveld![]()
niet weten dat er al een IF pelle is![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zag je super snelle edit wel![]()
niet weten dat er al een IF pelle is![]()
![]()
![]()
schoonheidsfoutje. Natuurlijk weet ik dat. Ik heb hem zelf
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik overdrijf natuurlijk ookquote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook wel een beetje grappig![]()
Maar wel absoluut sneu voor de mensen die er tussen zitten en er niets mee te maken hebben inderdaad
Zal ook wel niet echt vechten zijn geweest. Beetje slaan met worstenbroodjes enzo.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:24 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren die walter mitty film gezien. Best vermakelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:21 schreef Maver24 het volgende:
Al die toty spelers stijgen nu als een malle
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jaja, jij verkoopt al je spelers voor veel meer dan ze waard zijn en je bent geweldigDeze speler bv, lijkt op het oog waardeloos.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Neeneenee, die silvers niet, die zijn dat echt waard om de 1 of andere reden. Gewoon op UTT kijken! Ik zet ze er vaak voor 200 minder op nog.
http://ultimateteamtrading.net/price/3427/66-scott-golbourne
Ik verkocht hem een uur geleden ofzo voor 600, niet omdat ik geweldig ben, gewoon reële prijzen voor kutspelers. Hij lijkt nu zelfs nog wat duurder te zijn
Dat spelers voor te veel verkopen werkt alleen (soms) met IF's en Pizzabakker en Zhano is het ook gelukt. Dat jij dan denkt dat ik die spelers met ander account van mezelf zit te kopen. Misschien kocht ik hun IF's ook wel alleen om me "gelijk" te halen
Er zijn ook zat IF's waar ik weken mee blijf zitten. Soms zelfs maanden, ben nog steeds niet van al mijn Parolo's af. Heb er vanmiddag nog eentje voor 65k gedumpt (dik verlies) om TOTY Iniesta nog te kunnen halen.![]()
Niemand schijnt mijn McGeady-post interessant te vinden, maar nog meer mensen hier die Ierse spelers hebben ingeslagen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jup, aardig watquote:Op zondag 19 januari 2014 21:35 schreef DuTank het volgende:
Niemand schijnt mijn McGeady-post interessant te vinden, maar nog meer mensen hier die Ierse spelers hebben ingeslagen?
Yes, heb momenteel alleen even een YLODquote:Op zondag 19 januari 2014 21:35 schreef DutchSL het volgende:
O Pizzakoppo, ik dacht dat je Pizzabakker heette![]()
Zit jij ook op PS3?![]()
![]()
4 IF irelandquote:Op zondag 19 januari 2014 21:35 schreef DuTank het volgende:
Niemand schijnt mijn McGeady-post interessant te vinden, maar nog meer mensen hier die Ierse spelers hebben ingeslagen?
20 Robbie Keane
30 Given
en dan nog 6 pagina's silvers bronze die ik gaandeweg tegen ben gekomen/uit packs heb getrokken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoeveel?quote:Ik ongeveer 400 McGeady's.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die ene opmerking over het zelf kopen van je spelers was natuurlijk een geintje. Maar dat riep iedereen toen tegen Chasequote:Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Deze speler bv, lijkt op het oog waardeloos.
http://ultimateteamtrading.net/price/3427/66-scott-golbourne
Ik verkocht hem een uur geleden ofzo voor 600, niet omdat ik geweldig ben, gewoon reële prijzen voor kutspelers. Hij lijkt nu zelfs nog wat duurder te zijn
Dat spelers voor te veel verkopen werkt alleen (soms) met IF's en Pizzabakker en Zhano is het ook gelukt. Dat jij dan denkt dat ik die spelers met ander account van mezelf zit te kopen. Misschien kocht ik hun IF's ook wel alleen om me "gelijk" te halen
Er zijn ook zat IF's waar ik weken mee blijf zitten. Soms zelfs maanden, ben nog steeds niet van al mijn Parolo's af. Heb er vanmiddag nog eentje voor 65k gedumpt (dik verlies) om TOTY Iniesta nog te kunnen halen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
100 non shiney golds uit de BPL,quote:
een aantal shiney silvers en bronzes en een aantal McClean's
die was ook wel in staat om midden in de TOTY crash Huth nog te verkopen voor 5Kquote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ene opmerking over het zelf kopen van je spelers was natuurlijk een geintje. Maar dat riep iedereen toen tegen Chase![]()
#FreeTrapz![]()
Die deed dat met spelers waar honderden van op de markt zijn en dan voor 3x de prijs. Dat vond ik wel vreemd ja. Mijn spelers konden dagenlang/weken op de TP staan, terwijl ze gewoon voor de normale prijs erop stondenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ene opmerking over het zelf kopen van je spelers was natuurlijk een geintje. Maar dat riep iedereen toen tegen Chase
Ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef Maver24 het volgende:
David Villa ook gescoord. Volgens mij staat hij spits. Klopt dat?
Na Silva nu ook Ibra gescoord.![]()
Waarschijnlijk zitten er een paar tussen die ik goed ken.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Neeneenee, die silvers niet, die zijn dat echt waard om de 1 of andere reden. Gewoon op UTT kijken! Ik zet ze er vaak voor 200 minder op nog.![]()
Persoonlijk!?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten er een paar tussen die ik goed ken.
Je hebt flink gehosseld de laatste tijd. Je hebt opeens bijna 2 miljoen trade profit.
Dat komt door mijn TOTY Neuer die verkocht voor 571k.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Persoonlijk!?
Je hebt flink gehosseld de laatste tijd. Je hebt opeens bijna 2 miljoen trade profit.![]()
Kaarten in packs tellen toch niet mee voor trade profit?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door mijn TOTY Neuer die verkocht voor 571k.
En je had Neuer beter even kunnen bewaren lijkt me.![]()
Geen idee maar ik heb niet gekeken hoeveel ik had voor mijn pack opening. Ik miste vanavond nog een Neuer voor 530k en nu is hij inderdaad alweer duurder geworden.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kaarten in packs tellen toch niet mee voor trade profit?
En je had Neuer beter even kunnen bewaren lijkt me.![]()
Ik heb 5.7 miljoen trade profit op mijn hoofdaccount en nog maar 80k coins.
Er is iemand van hier in mijn lijst die nog een paar miljoen meer trade profit heeft..![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb 5.7 miljoen trade profit op mijn hoofdaccount en nog maar 80k coins.
Er is iemand van hier in mijn lijst die nog een paar miljoen meer trade profit heeft..
#FreeTrapz![]()
Oh haha vandaar. Ik heb niet meegekregen wie er allemaal een TOTY hebben gepulledquote:Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door mijn TOTY Neuer die verkocht voor 571k.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
welke formatie?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
Van kan mij een team bedenken met Toty Xavi. Toty Ramos. Toty Lahm en Eto'oHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
Van kan mij een team bedenken met Toty Xavi. Toty Ramos. Toty Lahm en Eto'oAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
pussyyyyyyquote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk dat jij moet lachen om een stel mensen die elkaar afslaan, stel je voor dat je daar met je kinderen tussen staat echt lachen man.![]()
Omg National Geographic: USA Taboo.
Iemand die zich hond voelt en ook hondenvoer eet enzo. Maar ik dacht dat het een vrouw was, blijkt het een man te zijn. Nog even een schepje "WTF" er bovenop
Ik krijg het niet voor elkaar om Vieira in een leuk team te plaatsen. Misschien toch maar verkopen en een andere leuke speler halen...![]()
Hij lijkt me wel echt goed, maar het is wel debiel veel geld voor een CDM en met die coins kan je genoeg leuke dingen doenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om Vieira in een leuk team te plaatsen. Misschien toch maar verkopen en een andere leuke speler halen...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
@maver: op telefoon dus niet fancy squad picca
4-2-3-1(2):
Neuer
Toty lahm - boateng/dante - toty ramos - marcelo
Javi martinez - toty xavi
Navas - cazorla - Willian
etoo
of 4231(1) 3 cams
Met alba, David Silva en mata ofzo
dat lukt volgens mij wel![]()
Gewoon iets met Dante en Chelsea Brazilianen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 4 al maar geen idee hoe ik ze samen kan krijgen![]()
http://wefut.com/en/squad/22895quote:Op zondag 19 januari 2014 22:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als ik ze alle 4 maar kan gebruiken
Alba ofzo dan LBHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kluivert ervoor, Depay op links in een 433 formatiequote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om Vieira in een leuk team te plaatsen. Misschien toch maar verkopen en een andere leuke speler halen...Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Tja, moet eigenlijk wel een paar potjes met hem spelen. Maar dan is je halve team Frans en daar heb je nou niet bepaald veel keuze...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel echt goed, maar het is wel debiel veel geld voor een CDM en met die coins kan je genoeg leuke dingen doen
Goedkope teams zijn veel makkelijker, te veel puzzelen dit...![]()
Benteke puntquote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef Swaytje het volgende:
Wie kan ik hier beter als spits doen? Defoe bevalt echt niet, denk dat ik liever een wat kopsterkere spits heb.
Verder, wat zijn goede chem styles voor verschillende posities? Heb echt nog niks daarmee gedaan bedenk ik me nu
[ afbeelding ]
En probeer fernandinho eens op cvm![]()
Fransen hebben juist heel veel keuze, imo de beste nationaliteit om mee te bouwen dit jaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, moet eigenlijk wel een paar potjes met hem spelen. Maar dan is je halve team Frans en daar heb je nou niet bepaald veel keuze...
Goedkope teams zijn veel makkelijker, te veel puzzelen dit...![]()
Couldnt agree morequote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fransen hebben juist heel veel keuze, imo de beste nationaliteit om mee te bouwen dit jaar.
paar mooie ifs zijn er ook al![]()
Ik wil hem het liefste als linker CDM, zodat ik SIF Benatia en SIF Maicon ook in mijn team kan houden. Maar op links heb je niet veel keuze, eigenlijk alleen Ribery (die veel te duur is) en (IF) Griezmann. Maar die is niet bijzonder snel en dan ook al helemaal niet sterk. Qua spitsen valt het ook tegen. Benzema is de enige die meer waar dis dan de discard value...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fransen hebben juist heel veel keuze, imo de beste nationaliteit om mee te bouwen dit jaar.![]()
Je hebt toch geen Franse spits nodig en je hoeft niet perse een systeem met een LW te spelen. En ik speel al maanden met Alessandrini, heel goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik wil hem het liefste als linker CDM, zodat ik SIF Benatia en SIF Maicon ook in mijn team kan houden. Maar op links heb je niet veel keuze, eigenlijk alleen Ribery (die veel te duur is) en (IF) Griezmann. Maar die is niet bijzonder snel en dan ook al helemaal niet sterk. Qua spitsen valt het ook tegen. Benzema is de enige die meer waar dis dan de discard value...![]()
Als je pace wil kan je voor Alessandrini en Biabiany gaan, Benzema spits. Of voor ultieme pace Remy ertussen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alessandrini heeft pace, heeft skills, heeft een goede weak foot, heeft een prima schot en voorzet (zeker als je er een deadeye op gooit). Alleen niet zo veel strength, maar dat is niet heel erg voor een winger.![]()
Oh yes die is Nice. Ook nog schweinie ook. Nice Nicequote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/22895
[ afbeelding ]
Alba ofzo dan LB![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja, dan moet ik 4231 gaan spelen of zo. Maar dan heb ik 2 Franse CAMs nodig, waardoor de kans vrij groot is dat ik ook een Franse spits moet gebruiken...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt toch geen Franse spits nodig en je hoeft niet perse een systeem met een LW te spelen. En ik speel al maanden met Alessandrini, heel goed.![]()
Daar zat ik ook nog naar te kijken. Die was in FUT 12 of 13 ook echt een baas.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Cissé is trouwens ook nog altijd een beest als je een 2e spits zoekt
http://wefut.com/en/player/142
Ik ga nog even verder puzzelen.![]()
Met een beetje creativiteit allemaal te omzeilen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, dan moet ik 4231 gaan spelen of zo. Maar dan heb ik 2 Franse CAMs nodig, waardoor de kans vrij groot is dat ik ook een Franse spits moet gebruiken...
De enige vereiste is dat je minimaal 4 Fransen om Vieira heen moet gooien (als je geen 2e legend koopt), voor de rest is bijna alles wel te omzeilen.![]()
Dit niet iets?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, dan moet ik 4231 gaan spelen of zo. Maar dan heb ik 2 Franse CAMs nodig, waardoor de kans vrij groot is dat ik ook een Franse spits moet gebruiken...
Wat is je budget?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog naar te kijken. Die was in FUT 12 of 13 ook echt een baas.
Ik ga nog even verder puzzelen.![]()
Seedorf gewonnen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hmmm, zonder Ibra is het nog wel een optie.quote:Haha ja dat is lastig in te schatten. Ik denk iets van 100-200k. Heb alle spelers van de afgelopen week doorgestuurd naar mijn club... Als ik mijn IFs verkoop dan heb ik nog wel 100-150k erbij.quote:![]()
Misschien dat Javi Martinez een zwakke schakel is door zijn pace. Maar ja, chemkaartje erop en dan heb je weer wat goed gemaakt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh yes die is Nice. Ook nog schweinie ook. Nice NiceHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja zoiets zou nog wel moeten lukken. Kon niet zo goed met Vucinic overweg, misschien Balotelli daar of zo.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef DutchSL het volgende:
Hier, zomaar iets simpels met Benatia/Maicon en zonder LW.
[ afbeelding ]
Kan vast nog beter.![]()
Met Nasri en Giroud danquote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, zonder Ibra is het nog wel een optie.
[..]
Haha ja dat is lastig in te schatten. Ik denk iets van 100-200k. Heb alle spelers van de afgelopen week doorgestuurd naar mijn club... Als ik mijn IFs verkoop dan heb ik nog wel 100-150k erbij.
Giroud hebben ze echt verneukt in dit spel. Maar met Remy kan het evt. ook.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Enige jammere is de dat je door Benatia al snel bij De Sanctis uitkomt als keeper en daardoor Cissokho als LB nodig hebt om Sakho aan genoeg links te laten komen.
Maar je kan ook een Serie A CB nemen. Mexes of Ciani en dan Clichy/Evra/Digne/IF Mangala LB.![]()
Ja misschien moet ik ook gewoon van Benatia en Maicon afstappen... Maar vooral Benatia speelt echt lekker. Ik maak het mezelf door te moeilijk mee en dan kan ik ook gewoon Lloris nemen ofzo.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Enige jammere is de dat je door Benatia al snel bij De Sanctis uitkomt als keeper en daardoor Cissokho als LB nodig hebt om Sakho aan genoeg links te laten komen.
Maar je kan ook een Serie A CB nemen. Mexes of Ciani en dan Clichy/Evra/Digne LB.![]()
Hmmm dat is wel nice. Speelt 41212 (2) een beetje lekker?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef DutchSL het volgende:
Keeper/LB probleem ook weer op te lossen, bv zo:
[ afbeelding ]![]()
Geen idee, maar dit is 4312quote:Op zondag 19 januari 2014 22:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel nice. Speelt 41212 (2) een beetje lekker?![]()
Beide systemen niet gespeeld dit jaar, 4312 heb ik zowel fijne als kut teams mee gehad in vorige edities.![]()
Welke spelers wil je er sowieso in hebben?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Chem systeem van vorig jaar was het zoveel makkelijker geweest nog, als twee Fransen volstonden voor drie links..
Kun je niet gewoon Desailly of Pires er bij kopen ?Vieira, Maicon en Benatia.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:55 schreef TBakkert het volgende:
Welke spelers wil je er sowieso in hebben?![]()
Tussen die formaties zit niet echt veel verschil. Lijntjes lopen in ieder geval hetzelfde.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit is 4312![]()
Beide systemen niet gespeeld dit jaar, 4312 heb ik zowel fijne als kut teams mee gehad in vorige edities.Vieira en Benatia/Maicon. Maar ik ga denk even die 4312 van hierboven in elkaar zetten.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:55 schreef TBakkert het volgende:
Welke spelers wil je er sowieso in hebben?![]()
![]()
Matig met Biabiany en Pogba op CAM..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
![]()
Geen idee of de opstelling je ligt
Wel yanga m'biwa voor Sakhoi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Lijkt me een prima spelertje.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Adebayor zou toch geen SIF krijgen he?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Pogba ipv Cabayequote:Op zondag 19 januari 2014 23:09 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of de opstelling je ligt
Wel yanga m'biwa voor Sakho
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die haalt de chem niet...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kut ik ben scheelquote:
ff een Roma kaartje op pogba doen danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch nog enig positief nieuws vandaag.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-01-2014 om 23:01:05Belangrijk #PSV-nieuws: Ola Toivonen is door #PSV verkocht. Morgen meer in het Eindhovens Dagblad. reageer retweet
![]()
Mindere club dan Norwich @ 1.01quote:Op zondag 19 januari 2014 23:15 schreef StijnDa het volgende:
Toch nog enig positief nieuws vandaag.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-01-2014 om 23:01:05Belangrijk #PSV-nieuws: Ola Toivonen is door #PSV verkocht. Morgen meer in het Eindhovens Dagblad. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat die maar naar een ver en vervelend oord mag vertrekkenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:15 schreef StijnDa het volgende:
Wladiwostok lijkt me wel wat.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk ergens in China ofzo.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat die maar naar een ver en vervelend oord mag vertrekken
Wladiwostok lijkt me wel wat.![]()
Mooi. Ik kijk namelijk nooit Turks voetbal, en hij mag niet naar het WK. Daar zijn we voorlopig even van af.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gehaktbollen kneden bij een Ikea-vestiging denk ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
van paardenvlees.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gehaktbollen kneden bij een Ikea-vestiging denk ik."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Sommige dingen gun ik hem gewoon niet. Zoals in de grootste competities van Europa spelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef DutchSL het volgende:
Alsof je er last van zou hebben als hij bij Norwich of Stuttgart of Cagliari ofzo speelde.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat voor andere spelers verkocht je voor deze prijs dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n speler waarvan ik denk, waarom is hij zoveel waard. Niet te veel gekregen, gewoon echt dit waard.![]()
Misschien omdat hij aardig linkt met Cadamuro...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n speler waarvan ik denk, waarom is hij zoveel waard. Niet te veel gekregen, gewoon echt dit waard.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eerder doordat er niet veel goede Serie A LB's zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien omdat hij aardig linkt met Cadamuro...![]()
Bijna elke slechte silver die ik in mijn packs krijg blijkt meer waard te zijn dan ik dacht, ik vergeet ze ook net zo snel weer als dat ik op remove sold item hebt geklikt.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor andere spelers verkocht je voor deze prijs dan?
En als ik dan een goede silver heb blijkt die tegenvallend weinig waard te zijn, net Holden (74 Amerikaan) voor maar 1k verkocht.![]()
De prijzen op de PS3 zijn wel anders dan op de Xbox maar ik ken wel een paar silvers die wel iets waard zijn waarvan mensen denken dat hij niks waard is.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijna elke slechte silver die ik in mijn packs krijg blijkt meer waard te zijn dan ik dacht, ik vergeet ze ook net zo snel weer als dat ik op remove sold item hebt geklikt.
En als ik dan een goede silver heb blijkt die tegenvallend weinig waard te zijn, net Holden (74 Amerikaan) voor maar 1k verkocht.![]()
McCarthy ook 600 coins nu. Daar heb ik er een hoop van gekocht voor 350.
McGeady 2,4k en die heb ik allemaal voor 1400 coins gekocht. Prijzen stijgen nu toch best rap.
Laat die McGeady maar flink stijgenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:40 schreef TBakkert het volgende:
McCarthy ook 600 coins nu. Daar heb ik er een hoop van gekocht voor 350.
McGeady 2,4k en die heb ik allemaal voor 1400 coins gekocht. Prijzen stijgen nu toch best rap.. Ik heb ze voor gemiddeld 1500 per stuk.
Hopelijk komen er morgen al transfers uit.. al zal EA wel vinden dat er nog niet genoeg grote transfers zijn geweest.![]()
Ik denk niet dat er grotere transfers komen dan De Bruyne en Matic? Kwa bedragen tenminste.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hopelijk komen er morgen al transfers uit.. al zal EA wel vinden dat er nog niet genoeg grote transfers zijn geweest.![]()
Prima inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Laat die McGeady maar flink stijgen. Ik heb ze voor gemiddeld 1500 per stuk.
![]()
Verkeerd gequote.. maar inderdaad, er zijn maar een paar goede gold transfers en ook niet echt goede silver transfers. Misschien die Nigeriaanse LB (dan krijgt hij een double link met Apam)quote:Op zondag 19 januari 2014 23:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er grotere transfers komen dan De Bruyne en Matic? Kwa bedragen tenminste.![]()
Jorginho van Hellas naar Napoli, goede speler IRL, die verdient wel een mooie UP.
Bastos waarschijnlijk naar Roma.![]()
Ex-Lyon?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef DutchSL het volgende:
Jorginho van Hellas naar Napoli, goede speler IRL, die verdient wel een mooie UP.
Bastos waarschijnlijk naar Roma.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En Excelsiorquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tsja Rik moet een krantje verkopenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Die Rik ook altijd met zijn cliffhangers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |