SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cech en Jackson Martinez nog tussen de duplicates
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Daarom kan je denk ik beter die 35k packs openen, daar heb je tenminste nog consumables zitten en redelijk wat spelers. die packs vind ik beterquote:Op zondag 19 januari 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Cech en Jackson Martinez nog tussen de duplicates![]()
Heb nu 30K over, welke packs nemen? 2x 15K of 4x 7.5K?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daarom kan je denk ik beter die 35k packs openen, daar heb je tenminste nog consumables zitten en redelijk wat spelers. die packs vind ik beterOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Chemistry is echt bullshit. Ik speel net met 100 chem tegen een bij elkaar geraapt zooitje, 56 chem..
Kansloos verloren met 5-1![]()
Elke bal viel voor zijn voeten en kwam daarna perfect bij een medespeler aan, de spits Immobile (!!) scoorde 2 volleys en een in de kruising, buitenkantje rechts van 30 meter
![]()
Scripted teringspel![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Iemand nog een leuk St. Paddy's day team? Ga hem alvast maar bouwen denk ik
Ik zou voor de 15k's gaanGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:06 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog een leuk St. Paddy's day team? Ga hem alvast maar bouwen denk ik
Ik zou voor de 15k's gaan
Kompany in pack
Laat me raden, je moet nog 3 wedstrijden spelen en hebt nog 3 punten nodig voor promotie?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:05 schreef dion_v_k het volgende:
Chemistry is echt bullshit. Ik speel net met 100 chem tegen een bij elkaar geraapt zooitje, 56 chem..
Kansloos verloren met 5-1![]()
Elke bal viel voor zijn voeten en kwam daarna perfect bij een medespeler aan, de spits Immobile (!!) scoorde 2 volleys en een in de kruising, buitenkantje rechts van 30 meter
![]()
Scripted teringspel![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel geen kut waard zijn
16kquote:Op zondag 19 januari 2014 14:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zal wel geen kut waard zijn![]()
12K zelfsquote:
Geen idee, snel verkopen en doorgaan met packsquote:Op zondag 19 januari 2014 14:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
idd, wat is de discard value? Zie ze nu weggaan voor 10k openbid
35K packs denk ik, heb er nu in totaal 4 geopend en had paar dagen terug Aguero. Vandaag dus Kompany en een discard IF.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef Maver24 het volgende:
wat zeggen jullie, 1 100k pack en of 3 35k packs. nu begin ik ook te twijfelenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Lol_keequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Omdat Wijnaldum geen unieke speler is in de Eredivisie en Sessegnon wel iets unieks heeft in de BPL. Volgens mij maakt dat het verschil.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom is Wijnaldum non shiny en Sessegnon wel?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ok thanks!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Omdat Wijnaldum geen unieke speler is in de Eredivisie en Sessegnon wel iets unieks heeft in de BPL. Volgens mij maakt dat het verschil.![]()
En volgens mij wordt er ook naar nationaliteit gekeken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wijnaldum is unieker als Eredivisie speler dan Sessegnon als BPL speler hoor, er is helemaal niets unieks aan Sessegnon. Wijnaldum is met grote afstand de snelste centrale gold van de competitie.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En volgens mij wordt er ook naar nationaliteit gekeken.
En als nationaliteit er toe doet, waarom is een speler als Constant dan non-shiny (ook uniek in de Serie A btw).
Volgens mij zit er gewoon heel veel natte vinger werk bij het bepalen tussen shiny en non shiny.![]()
verlies dus. Moet je nog een tirade houden over EA of laat jij dat wel achterwege?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:40 schreef Swaytje het volgende:
Chiellini, Vidal en Willian in 100k pack als beste spelers"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Die verdediging
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vorig jaar was de lengte bepalend voor non-shiny en shiny, geen idee hoe dat dit jaar is.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wijnaldum is unieker als Eredivisie speler dan Sessegnon als BPL speler hoor, er is helemaal niets unieks aan Sessegnon. Wijnaldum is met grote afstand de snelste centrale gold van de competitie.
En als nationaliteit er toe doet, waarom is een speler als Constant dan non-shiny (ook uniek in de Serie A btw).
Volgens mij zit er gewoon heel veel natte vinger werk bij het bepalen tussen shiny en non shiny.![]()
Haha nergens voor nodigquote:Op zondag 19 januari 2014 14:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
verlies dus. Moet je nog een tirade houden over EA of laat jij dat wel achterwege?![]()
Heel barca was non rare ja vorig jaarquote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar was de lengte bepalend voor non-shiny en shiny, geen idee hoe dat dit jaar is.![]()
![]()
nee grote spelers waren altijd non-shiny. dus barca was rarequote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heel barca was non rare ja vorig jaarPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nu snap ik hetquote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee grote spelers waren altijd non-shiny. dus barca was rarethanks
![]()
![]()
Bukharov was gewoon shiny.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee grote spelers waren altijd non-shiny. dus barca was rare"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Kan wel kloppen, ik wist het ook niet zeker. Er is paar weken terug nog over gesproken in het topic of iets langer terug.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wijnaldum is unieker als Eredivisie speler dan Sessegnon als BPL speler hoor, er is helemaal niets unieks aan Sessegnon. Wijnaldum is met grote afstand de snelste centrale gold van de competitie.
Volgens mij zit er gewoon heel veel natte vinger werk bij het bepalen tussen shiny en non shiny.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moet kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 5k over om een team te bouwen rondom Ramos en Iniesta
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
op de xbox is tie een stuk goedkoper zeg. ik heb nog 1,1 m coins over met dat team wat ik nu heb met TOTY Silva en TOTY Lahm.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 5k over om een team te bouwen rondom Ramos en Iniesta![]()
Kanker aids EA dat ze maar mogen dood vallen daar op het hoofdkantoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:40 schreef Swaytje het volgende:
Chiellini, Vidal en Willian in 100k pack als beste spelers
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kanker aids EA dat ze maar mogen dood vallen daar op het hoofdkantoor.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Waarom zou je Lahm willen hebben?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
op de xbox is tie een stuk goedkoper zeg. ik heb nog 1,1 m coins over met dat team wat ik nu heb met TOTY Silva en TOTY Lahm.
Hernanes IF ?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:49 schreef DutchSL het volgende:
Lazio met man minder nog 2-3 gewonnenwinnende van Hernanes.
![]()
Wat een baas is dat
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke wedstrijd
Zou wel een mooi kaartje zijn inderdaad.quote:
maar zal wel duur worden, want na de massale TOTY-pack openings heet niemand zin om de week erna weer dik te gaan uitgeven denk ik..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die elk kopduel verliest van Ibarbo bij een voorzet naar de 2e paal.quote:
waarom moet je back bij de 2e paal staanquote:Op zondag 19 januari 2014 14:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die elk kopduel verliest van Ibarbo bij een voorzet naar de 2e paal.gewoon die voorzet er uit halen en zorgen dan je CB's en CDM die bal weg koppen. niks aan het handje.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
keane en givenquote:die heb ik nog 50 keer op me trade account staan
#FreeTrapz![]()
Die zilveren verdedigers waren het duurst :pquote:Op zondag 19 januari 2014 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
keane en givendie heb ik nog 50 keer op me trade account staan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
SIF Enyema pakt wel veel ballen trouwens joh, wat een koning
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
die staan vast ook nog wel ergens in de clubquote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die zilveren verdedigers waren het duurst :pmet nog 6 pagina's bronze ieren.
#FreeTrapz![]()
Oja, die was 2900quote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
White gaat ook al voor 3K+ toch?
Totale kosten: 17.300
GRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
Aardig teampjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig teampje6 chem IbraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pelle is lekker bezig
Die prijzen van Paddy Kenny op de PS3
1 Bin van 1000, daarna 3900 en daarna 10K+
Clark zal ook wel bizar duur zijn waarschijnlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 15:10 schreef el-blanchito het volgende:
Die prijzen van Paddy Kenny op de PS3
1 Bin van 1000, daarna 3900 en daarna 10K+
#FreeTrapz![]()
4K minstensquote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Clark zal ook wel bizar duur zijn waarschijnlijk
word weer smullen tijdens st patricksdayquote:zeker voor 250K aan handel
#FreeTrapz![]()
Weet iemand nog wat je vorig jaar kon winnen? Toch niet 1 crappy premium pack hoop ikGRAAG VERWIJDEREN![]()
Denk je dat gouden BPL Ieren nog wat waard gaan zijn? Gibson, McCarthy enzo?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
word weer smullen tijdens st patricksdayzeker voor 250K aan handel
15k + een gold pack dacht ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Weet iemand nog wat je vorig jaar kon winnen? Toch niet 1 crappy premium pack hoop ik![]()
given was voor TOTY rond de 900cquote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Denk je dat gouden BPL Ieren nog wat waard gaan zijn? Gibson, McCarthy enzo?
mensen gaan toch eerst een geheel gouden team proberen te maken, de posities waar ze niet uit komen gaan ze silvers plaatsen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik was vorig jaar veel drukker met het openen van bronze packs en ik maakte toen heel veel winstquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt het nog wel goed![]()
![]()
Serero ook in de basis?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef Reemi het volgende:
Sigthorsson basisFrank heeft toch nog zin in een uitdaging.
![]()
matties jwz.quote:
Whatsapp, Skype en Tinder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
AJAX: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Sigthórsson en Fischer.quote:
PSV: Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Park, Maher, Schaars; Ruiz, Locadia en Depay.![]()
Nice manquote:Thorb zal jelly zijn
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Is volgens mij de eerste hier die een Legend pulled.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Haha, heb nog 100k over van de 650... maar uiteindelijk was het toch voor niets. Anders had ik gewoon echt alles weggegooid.![]()
Boahh lekker manquote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij rond de 900k. Misschien toch maar Ibra halen dan...![]()
Als Schaken 2 benig was
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Jawel, hij is al op leeftijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Speelde hij nu niet bij feyenoordHala Madrid !
yoloquote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm ik wil nu nog wel een 100k pack halen....![]()
andere accountquote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm ik wil nu nog wel een 100k pack halen....
Hala Madrid !
Mjah eigenlijk wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat had toch wel een goaltje mogen zijn voor pietje
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgende 100k pack was helaas niets...
![]()
Kut spel.
Milan heeft gewoon een matig elftal met een paar leuke spelers. Komt terug op onze discussie van een tijd geledenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Matri falen bij Milan, bij Fiorentina gelijk 2 goals + assist
Hala Madrid !
Milan heeft gewoon een prima team voor Serie A begrippen met alleen een paar hele zwakke bezette posities en verstoorde groep.
Net als PSV in de Eredivisie.![]()
Deed El Hamdaoui ook, maar werd later ook niets.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Matri falen bij Milan, bij Fiorentina gelijk 2 goals + assistIF dus wellicht.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
![]()
Foutje gevonden in de Webapp.
GrightMidfielder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch maar erg weinig spelers die topclub-waardig zijn hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Milan heeft gewoon een prima team voor Serie A begrippen met alleen een paar hele zwakke bezette posities en verstoorde groep.
Net als PSV in de Eredivisie.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kaka, Honda, Balo en de Jong als toppers. Voor de rest veel halve spelers als Shaarawy, Montolivo, Abate etc. Houdt niet echt over imhoquote:Op zondag 19 januari 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Net als PSV in de Eredivisie.![]()
Welke tactiek?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
DutchSL jouw tactiek werkt echt meesterlijk. Deze Rakitic had ik gekocht voor 16.5 en verkocht voor 25k.
[ afbeelding ]
Deze weer teruggekocht![]()
![]()
Wat heeft Pietje Pelle gegeten joh?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ze hebben zat spelers van niveau Napoli / Fiorentina / Inter, heeft niets met kwaliteit te maken dat ze op die clubs ver achter staan.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch maar erg weinig spelers die topclub-waardig zijn hoor.
Heel veel blessures en team dat er gewoon niet uit haalt wat er wel degelijk in zit. Precies zoals PSV.![]()
Ik koop zelden IF's op BIN.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gewoon een IF met de laagste bin kopen en voor een debiel bedrag op de markt zetten![]()
wefut genoemdquote:Op zondag 19 januari 2014 15:53 schreef The_Yakuza het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2741196.page
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bid bumpers zijn het ergst. Dacht net een IF Benzema voor 251k te SMLENO'en, bam 383k. Ja doei.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok dan is het mijn aanpassing op jouw tactiekIk haat dat open bieden, duurt zo lang altijd
![]()
Wat bedoelen ze met cheaten? Coins kopen?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:53 schreef The_Yakuza het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2741196.page![]()
Dat ja, echt tergend irritant en dan kap ik er meteen meequote:Op zondag 19 januari 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bid bumpers zijn het ergst. Dacht net een IF Benzema voor 251k te SMLENO'en, bam 383k. Ja doei.![]()
![]()
Glitchen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met cheaten? Coins kopen?
Duplicaten van kaarten of iets dergelijks
Dacht dat dat sinds vorig jaar helemaal onmogelijk was, maar ik zal wel weer naief zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 15:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Glitchen.
Duplicaten van kaarten of iets dergelijks![]()
![]()
Gewoon Wefut johquote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Autobuyers en kopen etc denk ik. Wat een teams heeft die gast![]()
![]()
Zeer naiefquote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dacht dat dat sinds vorig jaar helemaal onmogelijk was, maar ik zal wel weer naief zijn
4-2Hala Madrid !
Wie kan Bulletje even uitleggen hoe de buitenspelval werkt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kijk een Engelse stream en daar zeggen ze: "Perfect call."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je de marktfluctuaties goed kunt inschatten kun je echt vermogens maken op legit wijze. Neem zo'n Ibra.
Ik kreeg hem in een pack toen hij 1.2 miljoen waard was, hij steeg door naar 1.4 miljoen (toen verkocht ik hem), werd 1.5 miljoen, zakte naar 1.2 miljoen, bleef wat schommelen, tijdens TOTY naar 1.0 miljoen en nu alweer 1.3 miljoen en stijgende.
Een paar keer kopen als hij in een dal zit en verkopen als hij op een piek zit en je maakt miljoenen.![]()
Van de grens? Ja, was het ook. Was absoluut geen buitenspel, maar als Bulthuis niet voor de 4e keer vandaag de buitenspelval had opgeheven welquote:Op zondag 19 januari 2014 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kijk een Engelse stream en daar zeggen ze: "Perfect call."
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar is dat aan onderhevig dan? Puur aan het aantal dat EA in de packs stopt of ook aan de TOTW? Kan me voorstellen dat als Ibra een TIF krijgt, iedereen zijn SIF wilt verkopen, mits beter uiteraard.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Als je de marktfluctuaties goed kunt inschatten kun je echt vermogens maken op legit wijze. Neem zo'n Ibra.
Ik kreeg hem in een pack toen hij 1.2 miljoen waard was, hij steeg door naar 1.4 miljoen (toen verkocht ik hem), werd 1.5 miljoen, zakte naar 1.2 miljoen, bleef wat schommelen, tijdens TOTY naar 1.0 miljoen en nu alweer 1.3 miljoen en stijgende.
Een paar keer kopen als hij in een dal zit en verkopen als hij op een piek zit en je maakt miljoenen.![]()
Ooooh ik dacht dat jullie bedoelde dat het buitenspel was.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van de grens? Ja, was het ook. Was absoluut geen buitenspel, maar als Bulthuis niet voor de 4e keer vandaag de buitenspelval had opgeheven welsorry laat geworden gisteren.
Dan zou ik met aandelen gaan beginnen in plaats van Ibra'squote:Op zondag 19 januari 2014 16:01 schreef DutchSL het volgende:
![]()
Kun je aandelen ook discarden?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan zou ik met aandelen gaan beginnen in plaats van Ibra's![]()
Doelpogingen, niet schoten op doel. Dat is wel wat anders, al is het nog steeds heel veel. Zeker in een uitwedstrijd.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF TonnyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deja vu!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
Matri bij Milan niks van gebakken en nu meteen 2 goals bij Fiorentina hehe
Rrrreeepooossttttquote:Op zondag 19 januari 2014 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
Matri bij Milan niks van gebakken en nu meteen 2 goals bij Fiorentina hehe![]()
IF Vilhena zou kunnen ja, al vond ik de NIF eigenlijk ontzettend tegenvallen dus weinig vertrouwen in een goede upgrade.
Feyenoord heeft mooi gespeeld, gaat nog meedoen om de titel als ze dit vasthouden.![]()
Lol neequote:Op zondag 19 januari 2014 16:21 schreef StijnDa het volgende:
IF Vilhena zou kunnen ja, al vond ik de NIF eigenlijk ontzettend tegenvallen dus weinig vertrouwen in een goede upgrade.
Feyenoord heeft mooi gespeeld, gaat nog meedoen om de titel als ze dit vasthouden.![]()
Nu hopen dat PSV het op de heupen krijgt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom Sigthorsson basis![]()
Doet het wel goed hier..op CDM zelfs. Scoor ook best veel longshots met hem. Jammer dat hij geen 5* wf meer heeft.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:21 schreef StijnDa het volgende:
Feyenoord heeft mooi gespeeld, gaat nog meedoen om de titel als ze dit vasthouden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had ook liever Hoesen gezien. Snap er weinig van..bljkbaar krijg je subsidie als je een IJslander opstelt..anders weet ik het ook niet.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja, wij Locadiaquote:Gaat vast ook lekker uitpakken met die vorm van hem en een linkspoot op rechts + rechtspoot op links.
Dat kan je in ieder geval tegen elkaar wegstrepen.![]()
Je kunt PSV vandaag definitief uitschakelen, een van de belangrijkste wedstrijden.. dus laten we Siggy opstellen, de man die het minst in vorm isquote:Op zondag 19 januari 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ook liever Hoesen gezien. Snap er weinig van..bljkbaar krijg je subsidie als je een IJslander opstelt..anders weet ik het ook niet.
Hoop dat CR7 en IF Zlatan weer fix stijgen zodat ik met TOTS de TOTY Ibra kan kopenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Een paar keer kopen als hij in een dal zit en verkopen als hij op een piek zit en je maakt miljoenen.
CR7 voor 1.700.000 gekocht en IF Ibra voor 1.600.000GRAAG VERWIJDEREN![]()
hoe tyfusrijk ben jijquote:Op zondag 19 januari 2014 16:27 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoop dat CR7 en IF Zlatan weer fix stijgen zodat ik met TOTS de TOTY Ibra kan kopen
CR7 voor 1.700.000 gekocht en IF Ibra voor 1.600.000![]()
nopequote:Op zondag 19 januari 2014 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Tim hou jij ons op de hoogte bij Manu- Chelsea dadelijk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja misschien schakel ik later wel in, maar ik focus nu liever op Ajax - PSVquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Begint ook pas over een half uurquote:Op zondag 19 januari 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja misschien schakel ik later wel in, maar ik focus nu liever op Ajax - PSV![]()
![]()
Helaas was dat (zoals elk jaar) weer een flopquote:Op zondag 19 januari 2014 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had volgens mij best veel FIFA points gekocht.GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:33 schreef Jorwol het volgende:
hallo waar kan ik een gelijkspel bestellen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van Rhijn helemaal verrast dat Depay naar binnen ging..best knap.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel zuur voor hem zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 16:42 schreef DutchSL het volgende:
Leuk begin !
Heb wel steeds het gevoel dat Zoet bij dat achterin rondtikken een blunder gaat maken![]()
![]()
Veltgod is echt hopeloos uit vormAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Trapz duhhquote:Op zondag 19 januari 2014 16:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Welke IF Feyenoorder krijgen we?![]()
Tunnekequote:Op zondag 19 januari 2014 16:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Welke IF Feyenoorder krijgen we?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wanneer heb jij je down gekregen dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die krijgt een down. Wordt bronze![]()
geboorte + limburgerquote:Op zondag 19 januari 2014 16:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je down gekregen dan?![]()
Na dat ik je moeder gebeft had.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je down gekregen dan?![]()
Schaars die met zijn rechter van 30 meter gaat schieten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staat lekker achterin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wachten op de 0-1 op deze manier..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als LM danquote:Op zondag 19 januari 2014 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ibarbo kreeg rood vandaag.. Antonelli scoorde de winnende goal tegen InterIF?
![]()
![]()
Echt al het gevaar komt over de kant van Van Rhijn..hij doet gewoon niets
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eto'o kan het doelpunt ook al niet normaal vieren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat staan ze achterin bij Ajax te doen zegKunnen nog geen bal over 2 meter geven
![]()
Opbouwen is de kracht van Ajax en als dat niet loopt kun je het wel vergeten vandaag
Het is echt bagger ja. Alleen Boilesen voldoende achterin. En Cillessen uiteraard. Sig is ook weer nutteloos.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:17 schreef dion_v_k het volgende:
Wat staan ze achterin bij Ajax te doen zegKunnen nog geen bal over 2 meter geven
![]()
Opbouwen is de kracht van Ajax en als dat niet loopt kun je het wel vergeten vandaagAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt, die speelt tenminste nog naar voren. Iets wat v. Rhijn (altijd) nalaat.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt bagger ja. Alleen Boilesen voldoende achterin. En Cillessen uiteraard. Sig is ook weer nutteloos.
Klaassen zit er ook totaal niet in.. Ik zou Schöne op zijn plek zetten en toch Bojan op rechts. Willems is te aanvallend en trekt Schone continu mee naar achter en hij heeft niet die omschakeling die Bojan wel heeft waardoor je op dit moment de hele tijd een man mist op rechts.
En Siggy is uiteraard ook weer zwaar
Wat zijn goede Franse spelers? Moet er een paar hebben om naast Vieira te zetten. Moet nog even kijken wat voor team het wordt, heb geen coins
over...![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:32 schreef Maver24 het volgende:
heb TOTY Xavi ook maar gehaald, daar valt later nog wel wat winst op te maken
Feyenoord Rotterdam![]()
Kaboul, diaby, cabaye, ben arfa, benzemaquote:Op zondag 19 januari 2014 17:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat zijn goede Franse spelers? Moet er een paar hebben om naast Vieira te zetten. Moet nog even kijken wat voor team het wordt, heb geen coins
over...![]()
Alessandriniquote:Op zondag 19 januari 2014 17:33 schreef Tobi-wan het volgende:
over...Gourcuff
![]()
![]()
IF Benz en IF Pogba bevallen goed hier in 4-2-2-2quote:Op zondag 19 januari 2014 17:33 schreef Tobi-wan het volgende:
over...
Menez en Konko zijn ook bazen net als ieder jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zei toch dat ze nog zouden zakken?quote:Dit ging over Alves. Laagste BIN is 480k nu.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
In het weekend kan ie zomaar 400-500k zijn. Maar goedJouw keuze
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik wil een leuk team maken met IF Dos Santos en IF AdeBeast.
Dit lijkt me wel wat
SigiiiiiiiiiiiiiiiiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een assist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: