SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Young bloods everywhere....![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef wieisboos het volgende:
Ben silvers van een maand geleden aan het verkopen.. Alles voor 1/3e van de prijs waarvoor ik had gekocht had![]()
![]()
Is met alles zo. Ben blij dat ik een zooi heb verkocht vóór TOTY. Desalniettemin zijn aankopen ook weer goedkoper, dus het blijft wel in balansquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef wieisboos het volgende:
Ben silvers van een maand geleden aan het verkopen.. Alles voor 1/3e van de prijs waarvoor ik had gekocht had![]()
![]()
In het weekend kan ie zomaar 400-500k zijn. Maar goedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:11 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
geen zin meer om te wachten. wat een bazen kaartvoor een bazenprijs
Jouw keuze
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat denk ik niet hoor. serieus zo goedkoop ? vorig jaar stegen de eerste TOTY spelers na de woensdag weer in waarde, de verdedigers dan. ik zie em zeker geen 500k worden. en zowel dan heb ik pech gehad maar als ik merk dat hij straks na woensdag tot vrijdag enorm stijgt dan gaat hij in de verkoopquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
In het weekend kan ie zomaar 400-500k zijn. Maar goedJouw keuze
![]()
Wel kut finishing. Hij gaat inderdaad niet richting de 500k, op een gegeven moment stappen mensen weer in.![]()
Wat denk jij over zijn prijs? zal hij nog verder zakken of gaan mensen op den duur gewoon kopen en gaat zijn prijs weer omhoog na een woensdag. als hij 800k+ wordt dan gaat hij weer in de verkoop voor wat winstquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:23 schreef Confetti het volgende:
Wel kut finishing. Hij gaat inderdaad niet richting de 500k, op een gegeven moment stappen mensen weer in.![]()
Geen idee. Wel jammer dat ze weg zijn. Waren twee toffe users.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Dudeweiser en Thorben?Feyenoord Rotterdam![]()
Thorben kijkt volgens mij nog sporadisch op het forum. Hij is er met clubs wel nog bij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Dudeweiser en Thorben?![]()
zat echt te twijfelen tussen Ramos of Dani alves maar ik was niet echt te spreken over de NIF Ramos. veels te veel out of position, nu weet ik dus niet hoe zijn TOTY speelt maar Dani Alves lijkt me toffer want die komt veel mee op in de aanval via de vleugels![]()
Ik heb straks weer 25k dus weer een sicke pack opening denk ik zo
#handelen als fuszyFeyenoord Rotterdam![]()
Ik ga voor TOTY Ramos in 3atb. Normale versie is al een tank daar, vorig jaar was de TOTY echt supergoed
GRAAG VERWIJDEREN![]()
TOTY Ramos is ook wel tof. past mooi als ik nog een TOTY Iniesta wil halen want die ook nog wel hebben. geen idee moet hij moet gaan kosten maar ik heb nog 1,5m coins over. hopelijk is dat genoeg voor TOTY Iniestaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:32 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik ga voor TOTY Ramos in 3atb. Normale versie is al een tank daar, vorig jaar was de TOTY echt supergoed![]()
Na Ramos ben ik wel echt blut
Alves gewoon op rm zetten, daar haalt hij nog 7 chem
GRAAG VERWIJDEREN![]()
hoe duur denk je dat Ramos nog gaat worden want dan haal ik hem wel. ik heb al een zooi BBVA spelers dus hij past er mooi in![]()
ben benieuwd naar de updatetwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 14:54:37Webapp update due later today
reageer retweet
![]()
op de xbox is hij nu 750k, vanavond was hij iets goedkoper om 9 uur, toen was het 720kquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb echt geen ide, beetje mazzel krijg ik hem tussen 650-700![]()
Lekker snugger dat ze dat tijdens TOTY gaan doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef Maver24 het volgende:
ben benieuwd naar de updatetwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 14:54:37Webapp update due later today
reageer retweet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hopelijk pleuren sommige hun TOTY voor een verkeerd prijsje op de marktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker snugger dat ze dat tijdens TOTY gaan doen.![]()
![]()
dat denk ik wel want ja de NIF zit dan niet in pakjes maar alleen de TOTY versie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zal NIF Iniesta duurder worden als zijn TOTY kaart op de markt komt?![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat denk ik wel want ja de NIF zit dan niet in pakjes maar alleen de TOTY versie.![]()
![]()
Reus wil ik ook nog wel hebben. vanavond maar even aanschaffen. hopelijk zakt hij nog verder naar beneden![]()
Wordt gecompenseerd tzt!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:08 schreef Fuszy het volgende:
Die calfreezy had TOTY Thiago Silva alleen hij kreeg de NIF uit een pack![]()
Ik had het gezien in z'n filmpje. Ik had het ook vorig jaar het Thiago Silva. Kreeg ook zijn NIF terwijl hij SIF was. week later was het gefixed en kreeg ik alsnog mijn SIF Thiago Silva.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:08 schreef Fuszy het volgende:
Die calfreezy had TOTY Thiago Silva alleen hij kreeg de NIF uit een pack![]()
Ik had het met de TOTS vorig jaar, kreeg ik een week of wat ineens bij mijn unassigned een aantal IF's en 1 TOTS.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had het gezien in z'n filmpje. Ik had het ook vorig jaar het Thiago Silva. Kreeg ook zijn NIF terwijl hij SIF was. week later was het gefixed en kreeg ik alsnog mijn SIF Thiago Silva.![]()
precies. dat wordt wel gefixedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik had het met de TOTS vorig jaar, kreeg ik een week of wat ineens bij mijn unassigned een aantal IF's en 1 TOTS.![]()
Vaak kost het je wel veel coins. Als je iemand op dag 1 snel krijgt is hij zoveel meer waard..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Stream linkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:20 schreef Fuszy het volgende:
`trololol
matthd gehacked en zijn pele weg![]()
Zal wel weer fake zijn om meer viewers te krijgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:20 schreef Fuszy het volgende:
`trololol
matthd gehacked en zijn pele wegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop wel dat IF Sanchez nog wat gaat stijgen, anders heb ik nog verlies op 100k die ik aan packs heb uitgegeven
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wie was die gast ook alweer die op een stream ontdekte dat hij gehacked was?![]()
Die gast had ook al zijn teamnamen aangepast
Feyenoord Rotterdam![]()
ik heb 700k uitgegeven aan packs gisteren met als beste Rooney en Lewandowskiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
Ik hoop wel dat IF Sanchez nog wat gaat stijgen, anders heb ik nog verlies op 100k die ik aan packs heb uitgegeven![]()
Dat was volgens mij Radditz ofzoietsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:25 schreef Fuszy het volgende:
Wie was die gast ook alweer die op een stream ontdekte dat hij gehacked was?![]()
Die gast had ook al zijn teamnamen aangepast![]()
T. Silva nog maar 29k![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
kopen,kopen,kopen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Is dit nog een sneer naar het TOTY?quote:
Want daar hoorden Özil en Mata ook niet in. Iniesta is wel terecht, maar Xavi snap ik niet... Had veel liever Schweini gezien.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Is toch bizar voor een speler met die statsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij was een paar weken op xbox al 25k. Nu staan er genoeg voor 20k BIN op.
Japquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is dit nog een sneer naar het TOTY?
Want daar hoorden Özil en Mata ook niet in. Iniesta is wel terecht, maar Xavi snap ik niet... Had veel liever Schweini gezien.![]()
Is dit een woord ter bevestiging of ben ik een Japanner?quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat kan je beter aan Mourinho vertellen dan aan de Ballon D'or stemmers.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
X-doos??quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
SIF Sanchez nog maar 57k , is hij al wat goedkoper geweest ?
Ps3 was hij gisteren nog 85k
Xbox inderdaad. ik ga em vanavond even halen. IF Kaka ga ik ook nog even halen want die kost ook nog maar 40k op de xboxquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
X-doos??
Ps3 was hij gisteren nog 85k![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:25 schreef Fuszy het volgende:
Die gast had ook al zijn teamnamen aangepastNepenthez volgens mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Radditz ofzoiets![]()
nee oscar is niet minderquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan je beter aan Mourinho vertellen dan aan de Ballon D'or stemmers.![]()
Gisteren IF Benzema voor 230k, IF Pogba voor 100k, SIF BEnatia voor 50k en IF Sanchez voor 51k gekocht voor mijn team. Nu zijn ze in totaal alweer 65k duurder als ik kijk naar de laagste BIN. Toch het goede moment gekozen denk ik. Al blijft het lastig te voorspellen of mensen hun oude IF's nog lang door blijven dumpen voor de aanvallers van TOTY enzo.
Oh en Neymar voor 200k, scheelt ook 20k met nu, maar die kan evt nog best zakken (maar niet ver onder 200k lijkt me)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zit jij ook xbox ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren IF Benzema voor 230k, IF Pogba voor 100k, SIF BEnatia voor 50k en IF Sanchez voor 51k gekocht voor mijn team. Nu zijn ze in totaal alweer 65k duurder als ik kijk naar de laagste BIN. Toch het goede moment gekozen denk ik. Al blijft het lastig te voorspellen of mensen hun oude IF's nog lang door blijven dumpen voor de aanvallers van TOTY enzo.
Oh en Neymar voor 200k, scheelt ook 20k met nu, maar die kan evt nog best zakken (maar niet ver onder 200k lijkt me)![]()
Sure, maar dan moet je niet met dit soort loze statistieken komen want dan spreek je jezelf ook wel tegenquote:
Xavi is ook meestal de man van het opzetten van de aanval (vaak de assist voor de assist zegmaar), dus dat is ook geen eerlijke vergelijking met types die veel dieper spelen. (niet dat ik zijn verkiezing terecht vond hoor)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morgen pasquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga ze vanavond maar even inslaan. hopelijk zakken ze nog wat meer maar SIF Sanchez komt er zowiezoquote:![]()
Nee, morgen pas.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:Hey, bedankt voor jullie hulp!quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey, bedankt voor jullie hulp!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Maar Oscar en Mata gaan over een nieuw seizoen en als je dan de statistieken vergelijkt is Oscar ook 'beter'quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar dan moet je niet met dit soort loze statistieken komen want dan spreek je jezelf ook wel tegen
Xavi is ook meestal de man van het opzetten van de aanval (vaak de assist voor de assist zegmaar), dus dat is ook geen eerlijke vergelijking met types die veel dieper spelen. (niet dat ik zijn verkiezing terecht vond hoor)
Ik snap overigens wel wat je bedoelt en ben het er ook wel mee eens![]()
IF Pelle - IF Balotelli
El Sha - IF Kaka - CegliRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Cegli?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IF Pelle - IF Balotelli
El Sha - IF Kaka - Cegli
De Ceglie? Nee toch.![]()
Ik hoef geen Balotelli te hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IF Pelle - IF Balotelli
El Sha - IF Kaka - Cegli![]()
Cerci denk ik dat je bedoelt en ipv Pelle Di Natalequote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IF Pelle - IF Balotelli
El Sha - IF Kaka - Cegli![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cerci denk ik dat je bedoelt en ipv Pelle Di NataleCerci ja.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1tjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar 90k... Hoeveel 35k packs heb je gehaald?![]()
![]()
Zal ik er dan ook 1 halen. Ik denk dat mijn hoogste speler een 81 rare is. Een beetje jouw pakje alleen dan zonder Van Persie.quote:![]()
Zou moeten werken al lijkt Di Natale me nog steeds beterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef esox83 het volgende:
[..]
Zo wil ik hem ook een soort van gebruiken, in 4222![]()
Beetje laat maar dikkequote:voor dit plaatje natuurlijk. Iniesta en Xavi spelen met twee/drie CM's terwijl Ozil/Mata op 10 staan of op de vleugel. Daarnaast zit Mata ook gewoon op de bank bij Spanje als Xavi en Iniesta allebei fit zijn
![]()
Font is best wel kleinquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
Relist all nice
Deze font is wel echt kut![]()
Di Natale, Tevez en Palacio heb ik op de CAM. Doen het alle drie erg goed op de CAM in een 4222. Bij Mertens twijfel ik een beetje, vooral omdat het zo'n miezerig mannetje is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou moeten werken al lijkt Di Natale me nog steeds beter![]()
Waardeloze strenght ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Di Natale, Tevez en Palacio heb ik op de CAM. Doen het alle drie erg goed op de CAM in een 4222. Bij Mertens twijfel ik een beetje, vooral omdat het zo'n miezerig mannetje is.![]()
Op mijn tweede account kan ik niks meer en dat is echt super vervelend. Ja ik kan inloggen, maar verder niks met mijn coins. Ik kan niks vinden op de transfermarket e.d.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
2e 35k pack...
Heb nu ruim 150k uitgegeven tijdens TOTY en Cole is mijn beste speler...![]()
Nog 500k om weg te gooien![]()
![]()
Waar het volgens de website staat kan ik het niet vinden dus dat zal hem wel niet wordenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vraag meteen even of ze het lettertype wat kleiner maken..Feyenoord Rotterdam![]()
Ga je nou zitten klagen....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:27 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dat prijsmaar goed beter dan niks.
![]()
![]()
Best scorende op de cam in 4222 bij mij is Naingolan, Di Natale viel me tegen Tevez en Palacio bevallen wel goed![]()
Beste aankoop van deze editie: Neuer. Eindbaas is dat zeg.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die IF Popov van Kuban lijkt me trouwens wel echt goed voor de 12k die hij waard is.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:29 schreef TBakkert het volgende:
Die IF Popov van Kuban lijkt me trouwens wel echt goed voor de 12k die hij waard is.![]()
![]()
![]()
Een goedkope BIN vinden en die niet kunnen kopen omdat je nieuwe items heb staan wachten, die items weg flikkeren en de BIN is weg![]()
![]()
Di Natale is minder goed vergeleken met vorig jaar maar hij doet het bij mij nog steeds erg goed. Ik heb Nainggolan op CDM staan. Maar daar heb ik ook Vidal, Guarin en Pogba...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:28 schreef esox83 het volgende:
Best scorende op de cam in 4222 bij mij is Naingolan, Di Natale viel me tegen Tevez en Palacio bevallen wel goed![]()
wie was het ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:31 schreef DutchSL het volgende:
Een goedkope BIN vinden en die niet kunnen kopen omdat je nieuwe items heb staan wachten, die items weg flikkeren en de BIN is weg![]()
Oké jongeman. Je hoeft je horizon niet te verbreiden en andere spelers te proberen. Anderen kunnen daar echter wel voor kiezen. En daar gaat zo'n gezellige smiley echt geen verandering in brengen.quote:
Dat is toch geen speciale spelerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oké jongeman. Je hoeft je horizon niet te verbreiden en andere spelers te proberen. Anderen kunnen daar echter wel voor kiezen. En daar gaat zo'n gezellige smiley echt geen verandering in brengen.Als hij niet in de RPL speelde dan had je geen flikker om hem gegeven
![]()
![]()
Hmmm, dit is wel opvallend. Heb alle spelers die in de packs zaten in mijn club gedaan. Redelijk wat BPL spelers gekregen, maar bijna alleen spitsen en CBs, hebben ze ook middenvelders in de Premier League?![]()
![]()
Jij bent zon irritant tering mannetje hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:35 schreef Maver24 het volgende:
tot nu toe heb ik het beste 35k pakje van hier. kom op. jullie kunnen het ook
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent zon irritant tering mannetje he![]()
![]()
Niet heel erg speciaal, maar ik speel met een RPL-team en hij lijkt me wel een goede CAM.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch geen speciale spelerAls hij niet in de RPL speelde dan had je geen flikker om hem gegeven
Ik kan er niet meer openen op me account. misschien vanavond even wat coins overzetten naar me andere accountquote:![]()
Ook goedkoop zeg.quote:
Honda en Boussoufa zijn nog steeds stukken beterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet heel erg speciaal, maar ik speel met een RPL-team en hij lijkt me wel een goede CAM.![]()
Die heb ik al eens gerbruikt. Honda vond ik echt top, maar ik hou niet zo van linksbenige spelers. Voelt zo raar... Boussoufa ook wel oké, maar ik heb liever een iets sterkere spelverdeler.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Honda en Boussoufa zijn nog steeds stukken beter
Jammer dat ze Honda zijn 4* skill en WF af hebben genomenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die heb ik al eens gerbruikt. Honda vond ik echt top, maar ik hou niet zo van linksbenige spelers. Voelt zo raar... Boussoufa ook wel oké, maar ik heb liever een iets sterkere spelverdeler.![]()
WTF is dit joh.
Webapp ziet er echt verkracht uit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze wisten al dat hij naar de Serie A ging...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat ze Honda zijn 4* skill en WF af hebben genomen![]()
Vorig jaar had hij toch ook al geen 4* skills meer?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat ze Honda zijn 4* skill en WF af hebben genomen
Van die weak foot is inderdaad zo jammer, 4 of 5 voelt echt 'smooth'.
Ik zit nog in de oude.
F5quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef DePresident. het volgende:
Ik kom de webapp anders niet op? Server shit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoezo werkt F5 wel, en op het refreshknopje niet. Thanks iig, ik dacht dat ik weer gebanned was.quote:
PSN: DePresident_![]()
Klopt dat was FIFA 12 toen had hij nog 4* skillquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij toch ook al geen 4* skills meer?
Van die weak foot is inderdaad zo jammer, 4 of 5 voelt echt 'smooth'.![]()
Rare shizzle.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hoezo werkt F5 wel, en op het refreshknopje niet. Thanks iig, ik dacht dat ik weer gebanned was.
In FUT heb ik dat al niet meer meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt dat was FIFA 12 toen had hij nog 4* skill
Toen was de Russische competitie nog echt goed. SIF Kerzhakov, IF Danny, IF Voronin etcquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In FUT heb ik dat al niet meer meegemaakt.![]()
![]()
Toen had hij een zieke IF die je kon winnen via een toernooiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In FUT heb ik dat al niet meer meegemaakt.![]()
![]()
En een IF Arshavin op CAM als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen was de Russische competitie nog echt goed. SIF Kerzhakov, IF Danny, IF Voronin etc"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik werd in FIFA12 gebanned door massa clicken op bronze fitnesskaartjes. Gewoon met de hand, en zonder klikprogramma o.i.d.quote:
PSN: DePresident_![]()
avond.![]()
die kaartjes zijn ook meteen een stuk lelijker geworden he
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet als lone striker met die workratesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Balotelli in de spits. Wat een monster.![]()
Hij heeft low/med, dus meer verdediger dan aanvaller, als je dan met je wingers naar voren rent moet je eerst 10x terugkappen voor hij in de 16 is als hij al zin heeft om mee naar voren te gaan.quote:
Vucinic kan ook koppen![]()
![]()
Dat 5221 is me toch vervelend om mee te spelen. Zit nu gewoon results te grinden met een miljoenenteam. Weg ermee.
![]()
Het team draait juist om Llorente, ben benieuwd hoe hij speelt. Balo heb ik al naast Gomez in mijn 4222.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Balotelli in de spits. Wat een monster.![]()
daar is hij op de ps3 nog lang nietquote:![]()
ga er wel een halen vandaag denk ik
#FreeTrapz![]()
heb je nou eigenlijk wel eens iets anders gemaakt dan een serie a team?quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
5 ATB spelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:58 schreef Confetti het volgende:
Dat 5221 is me toch vervelend om mee te spelen. Zit nu gewoon results te grinden met een miljoenenteam. Weg ermee.
Enkeltje naar Xboxworld met jou!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hij doet het juist heel goed in die formatie, of 4141 beter als met 2 spitsen bij mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet als lone striker met die workrates![]()
Ik speelde met een snelle spits naast Balo en dat werkte juist erg goed voor mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef esox83 het volgende:
[..]
Hij doet het juist heel goed in die formatie, of 4141 beter als met 2 spitsen bij mij![]()
Haha jawel hoor. Vorige fifa had ik van alle competities wel een team. Bij deze Fifa had ik een hybrid met Falcao, IF Rodriguez, Thiago Silva etc.. Heb ook al SIF Lewa gehad deze fifa. Maar dat beviel me allemaal niet. Heb nu alleen van de bundesliga een team maar daar heb ik pas 3 wedstrijden mee gespeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb je nou eigenlijk wel eens iets anders gemaakt dan een serie a team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha jawel hoor. Vorige fifa had ik van alle competities wel een team. Bij deze Fifa had ik een hybrid met Falcao, IF Rodriguez, Thiago Silva etc.. Heb ook al SIF Lewa gehad deze fifa. Maar dat beviel me allemaal niet. Heb nu alleen van de bundesliga een team maar daar heb ik pas 3 wedstrijden mee gespeeld.het zijn wel de usual suspects heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
Huh hoe kan dat? Hij is toch 800k ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:07 schreef DutchSL het volgende:
Jaa nog van Silva af gekomen met winst
[ afbeelding ]
Gelijk een veel goedkopere terugkopen![]()
![]()
ps3: 13 pagina's TOTY ramos binnen het uur![]()
moet je nagaan als ze straks allemaal in packs zittendie gaan bijna voor discard zondag
#FreeTrapz![]()
na morgenavond zullen ze wel iets gaan stijgen en dan zondag zullen ze weer zakken maar niet zo snel meer als de eerste 2 dagen. Was vorig jaar ook zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:12 schreef FCsuarez het volgende:
ps3: 13 pagina's TOTY ramos binnen het uur![]()
moet je nagaan als ze straks allemaal in packs zittendie gaan bijna voor discard zondag
![]()
Mensen zijn domquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Huh hoe kan dat? Hij is toch 800k ofzo?ik had hem gisteren voor 883k gekocht (ook dom) nu voor stuk minder weer terugkopen
![]()
Thiago Silva met schaduw (want hij is niet snel genoeg) voor 800k
eens kijken of ik hem nog goedkoper op open bid kan binnen hengelen.
![]()
jaja we weten het wel, je hebt heel veel geluk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij expired gewoon voor deze prijs![]()
1e potje gespeeld. Met 5-1 gewonnen. 2x Llorente, 1x Joaquin, 1x Rossi en 1x Marchisio. Wat een bazen team!!!!quote:
Edit: Alleen Joaquin scoorde niet met het hoofd![]()
![]()
![]()
Er liep er ook eentje voor 2k minder af, maar had hier al op geboden dus jammer dan.
Nu ga ik weg, dus zal jullie niet meer vermoeien met mijn puushes.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha jawel hoor. Vorige fifa had ik van alle competities wel een team. Bij deze Fifa had ik een hybrid met Falcao, IF Rodriguez, Thiago Silva etc.. Heb ook al SIF Lewa gehad deze fifa. Maar dat beviel me allemaal niet. Heb nu alleen van de bundesliga een team maar daar heb ik pas 3 wedstrijden mee gespeeld.ohh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal wel selectief lezen van mijn kant zijn dan dat ik je alleen maar associeer met serie a teams
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gundogan voor Mihkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
alleen nog even een betere keeper halen en een andere rechter CM
hopelijk morgen TOTY iniesta![]()
Ja 95% van mijn wedstrijden zijn ook met Serie A teams. Staat ook bij mijn naam in de OP volgens mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohh nicezal wel selectief lezen van mijn kant zijn dan dat ik je alleen maar associeer met serie a teams
Maar de spelers daar zijn zo bizar goedkoop, kan ze gewoon niet laten liggen.![]()
Wat is het met die al gasten die hier alleen komen pronken met hun TOTY kaarten en voor de rest nooit hoort.
Dat is elk jaar toch? Ik verwacht er nog minstens 3 deze week.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is het met die al gasten die hier alleen komen pronken met hun TOTY kaarten en voor de rest nooit hoort.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is elk jaar toch? Ik verwacht er nog minstens 3 deze week.
ja dat is waar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maargoed, als ik de staatsloterij win ga ik ook bij 5 huizen verderop een briefje van 500 euro voor hun neus verbranden gewoon omdat het kan. Zal wel menselijk zijn.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maargoed, als ik de staatsloterij win ga ik ook bij 5 huizen verderop een briefje van 500 euro voor hun neus verbranden gewoon omdat het kan. Zal wel menselijk zijn.![]()
![]()
bohhh wilshereen 1000c dit had ik niet durven dromen
#FreeTrapz![]()
Zo mijn eerste TOTY van dit jaar pullen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
zou even wachten tot vrijdagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:49 schreef Patje1987 het volgende:
Zo mijn eerste TOTY van dit jaar pullen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze hebben apply consumable op de webapp aangepast. Je kunt het nu nog herstellen als je per ongeluk mis hebt geklikt, dat is wel nice
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Ze hebben apply consumable op de webapp aangepast. Je kunt het nu nog herstellen als je per ongeluk mis hebt geklikt, dat is wel nice! Eindelijk!
Moet je voor de grap eens je muis op de titel van het topic houden, hoop lurkers hier hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is het met die al gasten die hier alleen komen pronken met hun TOTY kaarten en voor de rest nooit hoort.Niet dat ik zo enorm vaak post hier, maar toch
![]()
Allemaal wachtend op de volgende glitchquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens je muis op de titel van het topic houden, hoop lurkers hier hoorNiet dat ik zo enorm vaak post hier, maar toch
![]()
![]()
Rik van EA zal ook wel een accountje hebben gemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Allemaal wachtend op de volgende glitch![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens je muis op de titel van het topic houden, hoop lurkers hier hoorNiet dat ik zo enorm vaak post hier, maar toch
![]()
Wist niet dat je dat kon zien.![]()
Bij mij staat er dat het er 262 zijn.quote:![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat het er 262 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh ja, kut. Maar zitten die daar dan niet bij inbegrepen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen mensen die niet geregistreerd zijn kunnen het niet lezen
Ja, de laatste tijd alleen niet meer zo veel, maar lurk wel mee hoor.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Volgend jaar ga ik tot TOTY niet posten en dan verwacht ik wel een TOTY kaart uit een pack.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
klaag niet zo manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgend jaar ga ik tot TOTY niet posten en dan verwacht ik wel een TOTY kaart uit een pack.koop er een met je bloedgeld
#FreeTrapz![]()
Dat heeft hij helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klaag niet zo mankoop er een met je bloedgeld
![]()
nee nee en jij plas zeker staandquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja ik loop dat klopt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En jij loop
Hij heeft op dit moment bijna geen coins meer.
Bij mij zijn er 281 lurkers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Baah kanker spel. ongelogen 86% balbezit, 17-5 shots on target en toch 1-0 verliezen.
Gewoon defensive zetten en lb y ballen geven op sturridge![]()
![]()
haha jbgsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
Baah kanker spel. ongelogen 86% balbezit, 17-5 shots on target en toch 1-0 verliezen.
Gewoon defensive zetten en lb y ballen geven op sturridge![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja en je gebruikt geen t in een persoonsvorm net als die rooie
gr gr![]()
Inderdaad, net weer een kankerwedstrijd, ongelofelijk. Altijd tegen spelers met minder goede teams, moet wel scripted zijn. Spelers die bij voorzetten gewoon weglopen bij het mannetje dat ze dekkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
En alweer zo'n tyfus potje. Dan maar fm doen.ze kunnen niet meer passen, niet meer schieten, niet meer dribbelen en dus vooral niet dekken. Volgende pot tegen een gelijkwaardig team en het loopt allemaal soepel.
![]()
![]()
![]()
klopt de rode god is mijn ideaal beeld. ooit wil ik net zo goed accounts kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja en je gebruikt geen t in een persoonsvorm net als die rooie
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Relist all lijkt vooralsnog bug vrij te werken, al mijn kaarten voor de goede prijs er op gezet (al doe ik mijn dure dingen nog wel handmatig relisten voor de zekerheid).
Scheelt wel veel tijd en crashes zo![]()
TOTY Lahm al 520k op de xbox. gaat echt nergens over meer die prijzen. TOTY Alves nog maar 620k. Sergio Ramos kost 650k . Hopelijk wordt morgen TOTY iniesta rond 800k ofzo![]()
Google het zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef UltimateTeam het volgende:
Wat zal Xavi gaan kosten? Die zit toch ook in dat blauwe team?![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Lahm al 520k op de xbox. gaat echt nergens over meer die prijzen. TOTY Alves nog maar 620k. Sergio Ramos kost 650k . Hopelijk wordt morgen TOTY iniesta rond 800k ofzoDit zou dus nog best wel eens kunnen gebeuren...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
In het weekend kan ie zomaar 400-500k zijn. Maar goedJouw keuze
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
iedereen gaat er maar vanuit dat ze nog een keer allemaal in packs komen wat nou als het feest morgen over is met de verdedigers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Dit zou dus nog best wel eens kunnen gebeuren...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik denk het ook dat ea extra inkomsten laat liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen gaat er maar vanuit dat ze nog een keer allemaal in packs komen wat nou als het feest morgen over is met de verdedigers.![]()
Het is ook puur hypothetisch. Ik ga er dus vanuit dat ze dit weekend nog eens allemaal in packs komen en er dus nog meer op de markt komen en dus nog verder zullen dalen. Als ze eruit zijn zullen ze naar verloop van tijd weer wat stijgen, maar goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen gaat er maar vanuit dat ze nog een keer allemaal in packs komen wat nou als het feest morgen over is met de verdedigers.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef Revontulet het volgende:
hey jongens, seedorf is nieuwe trainer van milan
Ze gaan de komende dagen uit de packs en waarschijnlijk stijgen, verder dalen is bijna uitgesloten.
Kun je ze zaterdag weer verkopen als je bang bent voor de zondag daling.![]()
De verdedigers gaan na morgen weer stijgen tot en zondag en dan gaan maandag weer alles in packs denk ik en dan kunnen ze weer gaan dalen. Heb alleen Ramos nog in me club staan die ik voor 650k heb gekocht. Alves had ik met 20k winst verkochtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef DutchSL het volgende:
Ze gaan de komende dagen uit de packs en waarschijnlijk stijgen, verder dalen is bijna uitgesloten.
Kun je ze zaterdag weer verkopen als je bang bent voor de zondag daling.![]()
Ik heb alleen maar ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De verdedigers gaan na morgen weer stijgen tot en zondag en dan gaan maandag weer alles in packs denk ik en dan kunnen ze weer gaan dalen. Heb alleen Ramos nog in me club staan die ik voor 650k heb gekocht. Alves had ik met 20k winst verkocht
Lahm ga ik sowieso nog verkopen. De andere twee zie ik zaterdag wel weer.![]()
20k na tax is netjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De verdedigers gaan na morgen weer stijgen tot en zondag en dan gaan maandag weer alles in packs denk ik en dan kunnen ze weer gaan dalen. Heb alleen Ramos nog in me club staan die ik voor 650k heb gekocht. Alves had ik met 20k winst verkocht![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar dit
[ afbeelding ]
Lahm ga ik sowieso nog verkopen. De andere twee zie ik zaterdag wel weer.gvd.
3 TOTY spelers al.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Holy christ. Thiago Silva is trouwens vandaag 130k gezakt. 700k nu. bijna net zoveel als Ramosquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar dit
[ afbeelding ]
Lahm ga ik sowieso nog verkopen. De andere twee zie ik zaterdag wel weer.![]()
Daar blijft het ook bij hoor. De rest wil ik niet of wordt sowieso onbetaalbaar. Of ik moet er weer eentje in een pack krijgenquote:![]()
![]()
Thiago Silva lijkt mij wel een baas met die statsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daar blijft het ook bij hoor. De rest wil ik niet of wordt sowieso onbetaalbaar. Of ik moet er weer eentje in een pack krijgen
Al mee gespeeld?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:38 schreef Confetti het volgende:
Die TOTY Silva is toch de perfecte CDM of zie ik iets over het hoofd?![]()
Goede workrates, skill stats en physical stats.
PS3 is duurder he.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Holy christ. Thiago Silva is trouwens vandaag 130k gezakt. 700k nu. bijna net zoveel als Ramos
Ik heb hem 2x gekocht en weer verkocht voor winst, mijn huidige kostte 739k, goedkoopste BIN is op dit moment 740k, dus tja zal hem wel iets goedkoper kunnen hebben op open bid, maar goed.![]()
Nee, moet nog een team voor hem verzinnen. Tot die tijd list ik hem gewoon voor een miljoen, misschien is er weer een gek die hem wilt kopen net zoals bij de vorigequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thiago Silva lijkt mij wel een baas met die stats
Al mee gespeeld?![]()
Wel 1 wedstrijd met Lahm, hij viel niet op.![]()
Daarom heb ik toch maar voor een CB gekozen ipv van een RB want die vallen minder op. een CB komt toch meer in balbezit voor me gevoelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, moet nog een team voor hem verzinnen.
Wel 1 wedstrijd met Lahm, hij viel niet op.![]()
Eens, ik zou Lahm ook zeker niet gekocht hebben als hij niet in een pack zat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daarom heb ik toch maar voor een CB gekozen ipv van een RB want die vallen minder op. een CB komt toch meer in balbezit voor me gevoel
Bovendien denk ik dat Piszek niet of nauwelijks minder is (even snel, stuk groter/sterker, betere work rates en verder allround ook prima).![]()
![]()
Ik ga dit maar maken, arme ik![]()
Wacht, Alex Sandro
Waarom Marquinhos?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit maar maken, arme ik![]()
Die lijkt me nou zo slecht.
IF Ibra op PS3 1.788 miljoen, gelukkig heb ik de coins nu even niet anders had ik de verleiding niet kunnen weerstaan
NIF is dan weer duurder dan ik had gedacht/gehoopt (1.18 miljoen)![]()
Ja weet ik ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom Marquinhos?
Die lijkt me nou zo slecht.![]()
Dan maar Luiz en Clichy
In een pack.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Voor hoeveel heb je IF Sanchez gekocht?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Alaba - Dantequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet![]()
Dan maar Luiz en ClichyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stront, gister was hij 85k en vandaag is hij veel gezakt, 60k ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ik ga ff de waarde zoeken.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
En De Bruyne dan?quote:
Tuurlijk, zelfde clubIk ben er te lang uit geweest
Zie ze idd voor 65k BIN staan, trekt wel bij als er een nieuw TOTW is en de TOTY afgelopen is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Stront, gister was hij 85k en vandaag is hij veel gezakt, 60k ofzo?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: