SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Young bloods everywhere....![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef wieisboos het volgende:
Ben silvers van een maand geleden aan het verkopen.. Alles voor 1/3e van de prijs waarvoor ik had gekocht had![]()
![]()
Is met alles zo. Ben blij dat ik een zooi heb verkocht vóór TOTY. Desalniettemin zijn aankopen ook weer goedkoper, dus het blijft wel in balansquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef wieisboos het volgende:
Ben silvers van een maand geleden aan het verkopen.. Alles voor 1/3e van de prijs waarvoor ik had gekocht had![]()
![]()
In het weekend kan ie zomaar 400-500k zijn. Maar goedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:11 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
geen zin meer om te wachten. wat een bazen kaartvoor een bazenprijs
Jouw keuze
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat denk ik niet hoor. serieus zo goedkoop ? vorig jaar stegen de eerste TOTY spelers na de woensdag weer in waarde, de verdedigers dan. ik zie em zeker geen 500k worden. en zowel dan heb ik pech gehad maar als ik merk dat hij straks na woensdag tot vrijdag enorm stijgt dan gaat hij in de verkoopquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
In het weekend kan ie zomaar 400-500k zijn. Maar goedJouw keuze
![]()
Wel kut finishing. Hij gaat inderdaad niet richting de 500k, op een gegeven moment stappen mensen weer in.![]()
Wat denk jij over zijn prijs? zal hij nog verder zakken of gaan mensen op den duur gewoon kopen en gaat zijn prijs weer omhoog na een woensdag. als hij 800k+ wordt dan gaat hij weer in de verkoop voor wat winstquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:23 schreef Confetti het volgende:
Wel kut finishing. Hij gaat inderdaad niet richting de 500k, op een gegeven moment stappen mensen weer in.![]()
Geen idee. Wel jammer dat ze weg zijn. Waren twee toffe users.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Dudeweiser en Thorben?Feyenoord Rotterdam![]()
Thorben kijkt volgens mij nog sporadisch op het forum. Hij is er met clubs wel nog bij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Dudeweiser en Thorben?![]()
zat echt te twijfelen tussen Ramos of Dani alves maar ik was niet echt te spreken over de NIF Ramos. veels te veel out of position, nu weet ik dus niet hoe zijn TOTY speelt maar Dani Alves lijkt me toffer want die komt veel mee op in de aanval via de vleugels![]()
Ik heb straks weer 25k dus weer een sicke pack opening denk ik zo
#handelen als fuszyFeyenoord Rotterdam![]()
Ik ga voor TOTY Ramos in 3atb. Normale versie is al een tank daar, vorig jaar was de TOTY echt supergoed
GRAAG VERWIJDEREN![]()
TOTY Ramos is ook wel tof. past mooi als ik nog een TOTY Iniesta wil halen want die ook nog wel hebben. geen idee moet hij moet gaan kosten maar ik heb nog 1,5m coins over. hopelijk is dat genoeg voor TOTY Iniestaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:32 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik ga voor TOTY Ramos in 3atb. Normale versie is al een tank daar, vorig jaar was de TOTY echt supergoed![]()
Na Ramos ben ik wel echt blut
Alves gewoon op rm zetten, daar haalt hij nog 7 chem
GRAAG VERWIJDEREN![]()
hoe duur denk je dat Ramos nog gaat worden want dan haal ik hem wel. ik heb al een zooi BBVA spelers dus hij past er mooi in![]()
ben benieuwd naar de updatetwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 14:54:37Webapp update due later today
reageer retweet
![]()
op de xbox is hij nu 750k, vanavond was hij iets goedkoper om 9 uur, toen was het 720kquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb echt geen ide, beetje mazzel krijg ik hem tussen 650-700![]()
Lekker snugger dat ze dat tijdens TOTY gaan doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef Maver24 het volgende:
ben benieuwd naar de updatetwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 14:54:37Webapp update due later today
reageer retweet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hopelijk pleuren sommige hun TOTY voor een verkeerd prijsje op de marktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker snugger dat ze dat tijdens TOTY gaan doen.![]()
![]()
dat denk ik wel want ja de NIF zit dan niet in pakjes maar alleen de TOTY versie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zal NIF Iniesta duurder worden als zijn TOTY kaart op de markt komt?![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat denk ik wel want ja de NIF zit dan niet in pakjes maar alleen de TOTY versie.![]()
![]()
Reus wil ik ook nog wel hebben. vanavond maar even aanschaffen. hopelijk zakt hij nog verder naar beneden![]()
Wordt gecompenseerd tzt!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:08 schreef Fuszy het volgende:
Die calfreezy had TOTY Thiago Silva alleen hij kreeg de NIF uit een pack![]()
Ik had het gezien in z'n filmpje. Ik had het ook vorig jaar het Thiago Silva. Kreeg ook zijn NIF terwijl hij SIF was. week later was het gefixed en kreeg ik alsnog mijn SIF Thiago Silva.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:08 schreef Fuszy het volgende:
Die calfreezy had TOTY Thiago Silva alleen hij kreeg de NIF uit een pack![]()
Ik had het met de TOTS vorig jaar, kreeg ik een week of wat ineens bij mijn unassigned een aantal IF's en 1 TOTS.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had het gezien in z'n filmpje. Ik had het ook vorig jaar het Thiago Silva. Kreeg ook zijn NIF terwijl hij SIF was. week later was het gefixed en kreeg ik alsnog mijn SIF Thiago Silva.![]()
precies. dat wordt wel gefixedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik had het met de TOTS vorig jaar, kreeg ik een week of wat ineens bij mijn unassigned een aantal IF's en 1 TOTS.![]()
Vaak kost het je wel veel coins. Als je iemand op dag 1 snel krijgt is hij zoveel meer waard..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Stream linkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:20 schreef Fuszy het volgende:
`trololol
matthd gehacked en zijn pele weg![]()
Zal wel weer fake zijn om meer viewers te krijgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:20 schreef Fuszy het volgende:
`trololol
matthd gehacked en zijn pele wegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop wel dat IF Sanchez nog wat gaat stijgen, anders heb ik nog verlies op 100k die ik aan packs heb uitgegeven
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wie was die gast ook alweer die op een stream ontdekte dat hij gehacked was?![]()
Die gast had ook al zijn teamnamen aangepast
Feyenoord Rotterdam![]()
ik heb 700k uitgegeven aan packs gisteren met als beste Rooney en Lewandowskiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
Ik hoop wel dat IF Sanchez nog wat gaat stijgen, anders heb ik nog verlies op 100k die ik aan packs heb uitgegeven![]()
Dat was volgens mij Radditz ofzoietsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:25 schreef Fuszy het volgende:
Wie was die gast ook alweer die op een stream ontdekte dat hij gehacked was?![]()
Die gast had ook al zijn teamnamen aangepast![]()
T. Silva nog maar 29k![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |