SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cech en Jackson Martinez nog tussen de duplicates
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Daarom kan je denk ik beter die 35k packs openen, daar heb je tenminste nog consumables zitten en redelijk wat spelers. die packs vind ik beterquote:Op zondag 19 januari 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Cech en Jackson Martinez nog tussen de duplicates![]()
Heb nu 30K over, welke packs nemen? 2x 15K of 4x 7.5K?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daarom kan je denk ik beter die 35k packs openen, daar heb je tenminste nog consumables zitten en redelijk wat spelers. die packs vind ik beterOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Chemistry is echt bullshit. Ik speel net met 100 chem tegen een bij elkaar geraapt zooitje, 56 chem..
Kansloos verloren met 5-1![]()
Elke bal viel voor zijn voeten en kwam daarna perfect bij een medespeler aan, de spits Immobile (!!) scoorde 2 volleys en een in de kruising, buitenkantje rechts van 30 meter
![]()
Scripted teringspel![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Iemand nog een leuk St. Paddy's day team? Ga hem alvast maar bouwen denk ik
Ik zou voor de 15k's gaanGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:06 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog een leuk St. Paddy's day team? Ga hem alvast maar bouwen denk ik
Ik zou voor de 15k's gaan
Kompany in pack
Laat me raden, je moet nog 3 wedstrijden spelen en hebt nog 3 punten nodig voor promotie?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:05 schreef dion_v_k het volgende:
Chemistry is echt bullshit. Ik speel net met 100 chem tegen een bij elkaar geraapt zooitje, 56 chem..
Kansloos verloren met 5-1![]()
Elke bal viel voor zijn voeten en kwam daarna perfect bij een medespeler aan, de spits Immobile (!!) scoorde 2 volleys en een in de kruising, buitenkantje rechts van 30 meter
![]()
Scripted teringspel![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel geen kut waard zijn
16kquote:Op zondag 19 januari 2014 14:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zal wel geen kut waard zijn![]()
12K zelfsquote:
Geen idee, snel verkopen en doorgaan met packsquote:Op zondag 19 januari 2014 14:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
idd, wat is de discard value? Zie ze nu weggaan voor 10k openbid
35K packs denk ik, heb er nu in totaal 4 geopend en had paar dagen terug Aguero. Vandaag dus Kompany en een discard IF.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef Maver24 het volgende:
wat zeggen jullie, 1 100k pack en of 3 35k packs. nu begin ik ook te twijfelenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Lol_keequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |