SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Zo vaak was er geen leuk spel voor de winterstop hoor. Wel veel verneukte kansen, maar dat was dan weer breien tegen teams als RKC en Cambuur enzoquote:Op zondag 19 januari 2014 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
PSV nog steeds net als voor de winterstop, leuk spel maar kansen niet benuttenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
of... elke andere BPL speler of Kameroener ?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef Maver24 het volgende:
IF Eto'o is geniaal, die past in me team samen met IF Cazorla of.... ?
![]()
Wedstrijd met 2 gezichten zo..voor rust PSV veel beter, na rust Ajax. Al zal het zo wel ineens 1-1 worden ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee PSV zakt helemaal weg 3-0 denk ikquote:Op zondag 19 januari 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Wedstrijd met 2 gezichten zo..voor rust PSV veel beter, na rust Ajax. Al zal het zo wel ineens 1-1 worden ofzo![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Wedstrijd met 2 gezichten zo..voor rust PSV veel beter, na rust Ajax. Al zal het zo wel ineens 1-1 worden ofzo![]()
Beter jinx je gewoon even.Feyenoord Rotterdam![]()
Albino Bergkamp bijnaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef RavioliPunch het volgende:
Davy moet nu echt de tweede maken.![]()
Hoesen is beterquote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb Siggy altijd al heel goed gevonden![]()
PSV zoals in elke uitwedstrijd, goed spelen maar dan 1 tegengoal en dan kappen ze er compleet mee.
Elke keer bij tegenslag dit, alsof ze met zelfmedelijden in een hoekje gaan zitten janken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
70.000 euro
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |