SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Hupperts
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die OP foto moet even aangepast worden. Trapzie en Lindgren moeten omgewisseld worden. De jeboi heeft echt zo'n ondeugende smiechten kop en 'trapzie' juist zo'n blije bakkes![]()
![]()
Ik speelde eerst veel bronze. Als je een goed team maakt (en dat maakt bijna niemand daarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat bronzes minder populair zijn in vergelijking met voorgaande jaren, klopt dat?) zoals MLS, Adelante of Engeland etc win je gewoon 9/10 keer die cup. Mja dat werd ook weer saai dus die hele meuk verkocht en gewoon gold gaan spelen.
Wel makkelijk om met goedkope middelen een rijke tatta te worden.
Veselinovic is veel te statisch idd. Kan je beter IF Badmeester hebben ofzo![]()
Mwah, IF Vaselinovic glibbert zo tussen alle verdedigers door.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik speelde eerst veel bronze. Als je een goed team maakt (en dat maakt bijna niemand daar) zoals MLS, Adelante of Engeland etc win je gewoon 9/10 keer die cup. Mja dat werd ook weer saai dus die hele meuk verkocht en gewoon gold gaan spelen.
Wel makkelijk om met goedkope middelen een rijke tatta te worden.
Veselinovic is veel te statisch idd. Kan je beter IF Badmeester hebben ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Speel nu tegen een kerel met een volledig ajax team, zijn team heet ajax en hij gebruikt de ajax kit.
Wie van jullie is het.![]()
vandermarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:22 schreef Grandesco het volgende:
Speel nu tegen een kerel met een volledig ajax team, zijn team heet ajax en hij gebruikt de ajax kit.
Wie van jullie is het.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
trapzie stiekem denk ik. was pelle wel een tijdje zat waarschijnlijk.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoe heet hij dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:22 schreef Grandesco het volgende:
Wie van jullie is het.![]()
Reus en Lewaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?![]()
bendequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?zoals verwacht dus
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hazard en Benzemaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Chiellini was het beste..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?![]()
Toch nog een paar 'redelijk' goede pulls! Ik had Chicarito van United en Thomas MullerGRAAG VERWIJDEREN![]()
Beide geen kut waardquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Toch nog een paar 'redelijk' goede pulls! Ik had Chicarito van United en Thomas Muller
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik ga even een flinke fifa points pack opening doen, 5600 fifa points. Wish me luck!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
thnks muller ook nog even halenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Toch nog een paar 'redelijk' goede pulls! Ik had Chicarito van United en Thomas Mulleraltijd nodig in een team
#FreeTrapz![]()
post hier je packs danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik ga even een flinke fifa points pack opening doen, 5600 fifa points. Wish me luck!![]()
Pack 1: Marchisio (35k pack)
Ik open alles op de console
Pack 2 en 3: Sirigu en Drogba
Pack 4: KhediraGRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
want onder discard waarde op weten te pikken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee allemaal gekocht voor 1000 en verkocht voor 1100, was enorm gezakt in prijs blijkbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
want onder discard waarde op weten te pikken ?![]()
![]()
Decent.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Jeuj een IF Barry en Willian in 1 packMits een goedkoop pakje.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Speel al sinds FUT 10 en heb echt nog nooit een TOTY, TOTS, CR7 oid gehad.
Beste pull ooit was Gerrard in 11, die ging voor 160.000GRAAG VERWIJDEREN![]()
Mijn beste pulls waren TOTS Diego enTOTS Akinfenwa
Hele middag 400 coins pakjes geopend totdat ik 'm had.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat was hij waard?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef Reemi het volgende:
![]()
Ik had hem toen ook terwijl ik (voor mijn doen) toen niet eens heel veel 400c packs opende.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef Reemi het volgende:
![]()
Speelt nu bij Fenerbahce dus zit niet in FUT.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:00 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat is er eigenlijk met Emenike gebeurd?
Net als Moussa Sow, wat een baas was dat.![]()
ik heb toen echt voor 500k aan bronze packs geopendquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef Reemi het volgende:
flink wat TOTS ook
![]()
Ik niet, ik zie hem elke week de ene na de andere bal erin knallen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Akinfenwa! Wat een held
Ik mis Emenike
Was echt leuk toen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik heb toen echt voor 500k aan bronze packs geopendflink wat TOTS ook
Iemand met 3x TOTS Zoet ofzo
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
1 goal meer dan Kuyt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie hem elke week de ene na de andere bal erin knallen.![]()
Ik had TOTS Shiels en Akinfenwa.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was echt leuk toen.Iemand met 3x TOTS Zoet ofzo
![]()
Ik had er twee jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was echt leuk toen.Iemand met 3x TOTS Zoet ofzo
![]()
![]()
Kan toch geen gold uit bronze pack halen, of was hij silver dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En TOTS Alaba in een bronze pack.![]()
Silver, was FIFA 12. Z'n normale kaart was nog CM toen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan toch geen gold uit bronze pack halen, of was hij silver dan?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
In de eerste weken was het niet veel nee, en Webo maakt altijd wel doelpunten als die in de punt staat.quote:
Emenike heeft zich vervolgens goed terug geknokt en maakt nu gewoon mooie doelpunten en assists.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Toen was hij nog silver ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan toch geen gold uit bronze pack halen, of was hij silver dan?![]()
Ah, ik dacht FUT 13..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Silver, was FIFA 12. Z'n normale kaart was nog CM toen.![]()
Hoe spelen jullie dan? Sow, Emenike, Kuyt, Webo allemaal bovenin de topscorerslijst van de Turkse competitiequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In de eerste weken was het niet veel nee, en Webo maakt altijd wel doelpunten als die in de punt staat.
Emenike heeft zich vervolgens goed terug geknokt en maakt nu gewoon mooie doelpunten en assists.![]()
![]()
uit 9k fifa points, 4x eto'o, lewandowski, nani, wanyama uit een 35k pack en uit de 100k pack kreeg ik Vidic, Willian, Diego Costa, Nedgredo en nog wat andere meuk. uit normale pakjes onder andere Busquests, Sneijder, Drogba, Buffon, Handonovic, Hernanes en dat soort spelersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef The_Yakuza het volgende:
Maver, had jij nog wat uit je pack opening?![]()
Beginnen de wedstrijd altijd in 433 met Sow - Emenike en Kuyt en schakelen vaak in de 70e minuut over op 424 door Webo in te brengen voor een middenvelder.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe spelen jullie dan? Sow, Emenike, Kuyt, Webo allemaal bovenin de topscorerslijst van de Turkse competitieOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
site die ik vroeger altijd gebruikte die heeft alleen nog maar giftcards. www.offgamers.com . kan je zelfs met ideal betalenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Ah, okay. Tips voor goedkope fifa/ms points?![]()
Sjezus, slaat nergens meer op dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
blijf maar lekker zakken
Lahm is zeker al discard?![]()
Dat is wel extreem goedkoop zegquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
blijf maar lekker zakken![]()
![]()
Waarschijnlijk blijven alleen de aanvallers duur/onbetaalbaar.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja dat hebben we nodigquote:SC Heerenveen krijgt vanaf maandag de beschikking over een testspeler uit China. Het gaat om een 18-jarige centrale verdediger die op voorspraak van Harry Sinkgraven (oud-trainer vrouwen-elftal Heerenveen) op proef komt. Als zijn visum in orde is dan zal hij vanaf maandag voor een periode van vijf weken gaan meetrainen.Haal gewoon een keer een sloper.
![]()
Nee, discard.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Hazard in 35k pack is die nog wat waard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boks.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Hazard in 35k pack is die nog wat waard?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
klinkt als een goed doordacht planquote:![]()
waarschijnlijk kom je op wat discard handel uit.
probleem welke CB's op te stellen in serie A team. must haves zijn ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SIF Benatia sowieso rechter CBquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klinkt als een goed doordacht plan![]()
waarschijnlijk kom je op wat discard handel uit.
probleem welke CB's op te stellen in serie A team. must haves zijn ?
Linker CB Ogbonna of Chiellini of gewoon IF Bonucci voor de zwarte zwartigheid.![]()
Bonucci IF is ook gewoon beterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Benatia sowieso rechter CB
Linker CB Ogbonna of Chiellini of gewoon IF Bonucci voor de zwarte zwartigheid.![]()
![]()
Ik heb al een team met CR7, IF Zlatan en TOTY Ramos, hoop nu eindelijk eens zelf een TOTY in een pack te krijgen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
nu NIF benatia staan op rechts. en dan heb je nog keuze uit IF bonucci chiellini IF campagnaro en barzagliquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Benatia sowieso rechter CB
Linker CB Ogbonna of Chiellini of gewoon IF Bonucci voor de zwarte zwartigheid.lastig lastig
#FreeTrapz![]()
IF Campagnaro is zwaar overpriced.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu NIF benatia staan op rechts. en dan heb je nog keuze uit IF bonucci chiellini IF campagnaro en barzaglilastig lastig
![]()
Bonucci is linksbenig?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu NIF benatia staan op rechts. en dan heb je nog keuze uit IF bonucci chiellini IF campagnaro en barzaglilastig lastig
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nee, daarom ook in 1e instantie Ogbonna of Chiellini aangeraden. Maar heel erg veel maakt het ook weer niet uit om een rechtsbenige linker CB te hebben.quote:![]()
![]()
Voor iemand die 'm zelf wil gebruiken is dit best goedkoop.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik heb die van mij voor 120k er op gezet, dat gaat hij vroeg of laat wel waard worden denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:45 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Voor iemand die 'm zelf wil gebruiken is dit best goedkoop.![]()
![]()
maar heb m toch al kan je m ook net zo goed opstellen hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Campagnaro is zwaar overpriced.
#FreeTrapz![]()
Ik zou hem verkopen voor *zoekt op* 85kquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar heb m toch al kan je m ook net zo goed opstellen he![]()
![]()
Ik was daar echt autistisch mee bezig eerst, tot ik erachter kwam dat in mijn beste team de LCB (Danilo) rechts is en Mangala links (RCB).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, daarom ook in 1e instantie Ogbonna of Chiellini aangeraden. Maar heel erg veel maakt het ook weer niet uit om een rechtsbenige linker CB te hebben.![]()
gekocht voor de handelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou hem verkopen voor *zoekt op* 85kgaat straks wel weer richting de 95K hoor #TOTW1
#FreeTrapz![]()
Danilo de Porto RB ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik was daar echt autistisch mee bezig eerst, tot ik erachter kwam dat in mijn beste team de LCB (Danilo) rechts is en Mangala links (RCB).![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat zijn al die vreselijke rooie dingen bij wefutquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
oh ik dacht deze
http://wefut.com/en/player/3218
#FreeTrapz![]()
He?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat zijn al die vreselijke rooie dingen bij wefutSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Slechte stats?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat zijn al die vreselijke rooie dingen bij wefut![]()
huh?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat zijn al die vreselijke rooie dingen bij wefutAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
ditte dusblijkbaar de enige die er last van heeft ?
![]()
Dit is niet zoals het moet zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ben bang dat je zelf iets verkeerds gedaan hebt. CTRL+F5 of Shift+F5 helpt niet?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb nergens geen last van op wefut in iedergevalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
haha nee zover was ik zelf ook al om dat te proberen. alleen op wefut heb ik daar last van rest van de sites helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef Reemi het volgende:
[..]Ben bang dat je zelf iets verkeerds gedaan hebt. CTRL+F5 of Shift+F5 helpt niet?
#FreeTrapz![]()
En in incognito mode?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha nee zover was ik zelf ook al om dat te proberen. alleen op wefut heb ik daar last van rest van de sites helemaal niet.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Volgens mij staat er iets aan wat automatisch die dingen allemaal vertaald? Normaal staat er toch compare ipv vergelijken etc... Heb je Chrome?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
http://tweakers.net/nieuw(...)-te-verspreiden.html![]()
Ohja, niet eens gezien.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij staat er iets aan wat automatisch die dingen allemaal vertaald? Normaal staat er toch compare ipv vergelijken etc... Heb je Chrome?
http://tweakers.net/nieuw(...)-te-verspreiden.htmlWebsite is vertaald inderdaad.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik eerst ook niet, totdat ik ff beter keekquote:Op zondag 19 januari 2014 00:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ohja, niet eens gezien.Website is vertaald inderdaad.
![]()
![]()
ah top, die handel ken je dus ook weer uit zetten. meteen maar even er af flikkeren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Kan gelijk 6k insta profit maken als ik zou willen![]()
Iemand had er 6 tegelijk opgezet met dit als start price, al die anderen gingen uiteindelijk voor wat meer.![]()
Nog 1 keer een dikke 5k pack opening en dan is het weer genoeg geweest voor dit jaarGRAAG VERWIJDEREN![]()
Kom opeens een Rooney tegen in mijn club, die had ik blijkbaar gemist in een pack vandaag
33k nog maar![]()
![]()
over een week of 3 gewoon weer 50 hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 00:10 schreef DutchSL het volgende:
Kom opeens een Rooney tegen in mijn club, die had ik blijkbaar gemist in een pack vandaag
33k nog maar
#FreeTrapz![]()
Bedoel je dat je 1 5k pack opent of meerdere?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Nog 1 keer een dikke 5k pack opening en dan is het weer genoeg geweest voor dit jaarInderdaad, kut EA.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:08 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word ik echt zooo strontziek van he..
Geen wonder dat die markt nooit stabiel is geweest, je kan nog niet eens fatsoenlijk een speler zoeken, laat staan kopen. kutspel.![]()
Hebben echt een goed aanval met die Alan, Mane en vooral Kevin Kampl.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
iemand al met welbeck gespeeld. moet best aardig spelen volgens mij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Speelt echt kut, veel te zwak aan de bal imo.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef FCsuarez het volgende:
iemand al met welbeck gespeeld. moet best aardig spelen volgens mij.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Welbeck, de spits van Engelse kut kindjes die geen Benteke of Lukaku naast Sturridge willen gebruiken![]()
lol, je hebt gelijkquote:Op zondag 19 januari 2014 00:26 schreef DutchSL het volgende:
Sanchez de enige speler met defensieve work rates![]()
![]()
Ik heb nu zo'n 375-400 McGeady's. Nu is het afwachten en hopen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:26 schreef DutchSL het volgende:
Sanchez de enige speler met defensieve work rates![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Heeft Robinho nog 5* skill of loop ik te ver achter?
Heel ver, hij heeft 3*quote:Op zondag 19 januari 2014 00:29 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft Robinho nog 5* skill of loop ik te ver achter?
Hoop 't niet. Ben blij dat Dreetje weg is.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Komt er nog een nieuwe fifa street in de toekomst?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vannacht nog gekekenquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En dat was mijn pack opening voor FUT 14.
4 discard IF's, Hazard, 2x Willian, Nasri en NavasGRAAG VERWIJDEREN![]()
Verdedigers dalen als gekken, maar aanvallers nietquote:Op zondag 19 januari 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Alves 490k nog maar. denken jullie dat de prijzen morgen nog lager liggen ?![]()
![]()
Die zitten niet zoveel in pakjes blijkt welquote:Op zondag 19 januari 2014 01:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verdedigers dalen als gekken, maar aanvallers niet![]()
Kick TV gaat weer een youtuber toernooi houden, dat vond ik vorig jaar wel leuk om te kijken.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Lekker wachten tot morgenmiddag, ik hoop dat ik dan TOTY Ramos, Silva en Alves kan oppikken voor 1.5Mquote:Op zondag 19 januari 2014 01:18 schreef Maver24 het volgende:
Xavi al 688k, ik heb er 780k voor betaald vanavond![]()
had niet gedacht dat hij zover zou zakken
voor TOTY Silva heb ik 545k betaald, dat is wel nu 30k onder de goedkoopste prijs maar voor hoelang is de vraag eigenlijk.![]()
Volgens mij is mijn controller stuk ofzo.. sprintknop lijkt soms te hangen
waardoor dribbels en aannames vaak worden verneukt![]()
![]()
Een klassiekerquote:Op zondag 19 januari 2014 01:48 schreef Downstar het volgende:
Volgens mij is mijn controller stuk ofzo.. sprintknop lijkt soms te hangen
waardoor dribbels en aannames vaak worden verneukt![]()
Je bent gewoon cheesequote:Op zondag 19 januari 2014 03:31 schreef Grandesco het volgende:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/1833548322-0 winnen dankzij deze cheese.
![]()
wat LELIJKquote:Op zondag 19 januari 2014 10:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe stagiair van FOX heeft mad paintskillzzz![]()
moguh trouwens
#FreeTrapz![]()
Moggel![]()
Goedkoopste SIF Sanchez alweer 80k![]()
Ik zit net nog eens de herhaling te kijken van Zwolle - Vitesse, onbegrijpelijk dat Zwolle die pot heeft verloren
#buylowsellhighquote:Op zondag 19 januari 2014 11:14 schreef Swaytje het volgende:
Het wil maar niet lukken om profit te maken met traden ><Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Even vragen aan DSL, die weet ze altijd voor bizarre prijzen van de hand te doen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Al een paar dagen geen bijzondere deals meer gehadquote:Op zondag 19 januari 2014 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Even vragen aan DSL, die weet ze altijd voor bizarre prijzen van de hand te doen.![]()
![]()
Ik heb je techniek gejatquote:Op zondag 19 januari 2014 11:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al een paar dagen geen bijzondere deals meer gehad![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
trapzie stiekem denk ik. was pelle wel een tijdje zat waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:12 schreef ThadCastle het volgende:
Die OP foto moet even aangepast worden. Trapzie en Lindgren moeten omgewisseld worden. De jeboi heeft echt zo'n ondeugende smiechten kop en 'trapzie' juist zo'n blije bakkes
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als de TOTY madness weer voorbij is verkopen we misschien weer eens watquote:Iedereen is nu aan het verkopen bijna...
![]()
Ik verkoop nu alleen spelers die ik in de packs had en anders toch al voor niet meer dan discard + 50c gaan plus wat consumables voor mijn vaste prijzen. De rest bewaar ik even.![]()
Hier nog iemand wat uit een 100k pack gehaald?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aangezien TOTY Ibra toch onhaalbaar is, ga ik mijn coins maar steken in andere TOTY spelers en hopen dat zij harder gaan stijgen (of dat ik ze weer voor veel te veel kan verkopen gr gr) dan Ibra zelf, maar dat zal wel niet.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Aangezien TOTY Ibra toch onhaalbaar is, ga ik mijn coins maar steken in andere TOTY spelers en hopen dat zij harder gaan stijgen (of dat ik ze weer voor veel te veel kan verkopen gr gr) dan Ibra zelf, maar dat zal wel niet.
[ afbeelding ]wat een prijzen.
Goeie chem Ramosquote:Op zondag 19 januari 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
Ondertussen kan ik dit maken
[ afbeelding ]
Bohhh![]()
Zal wel lekker spelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh
Neuer heeft wel 9 chem volgens mij, futhead
Neuer wel, Ramos niet idd.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh
Neuer heeft wel 9 chem volgens mij, futhead![]()
Ramos had ik uiteraard gezien, maar volgens mij kun je geen team maken met deze TOTY spelers en full chem?![]()
Gewoon Casillas ipv Neuerquote:Op zondag 19 januari 2014 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Ramos had ik uiteraard gezien, maar volgens mij kun je geen team maken met deze TOTY spelers en full chem?![]()
Kan wel, momentjequote:Op zondag 19 januari 2014 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Ik zei deze TOTY spelers, dus Neuer moet er ook inquote:
Niet dat ik daadwerkelijk zo'n team ga maken..![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Ramos had ik uiteraard gezien, maar volgens mij kun je geen team maken met deze TOTY spelers en full chem?
Voorhoede zelf invullen![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorhoede zelf invullen![]()
Ben niet zo thuis in de 5atb chem links![]()
![]()
mooi een beetje givens verkopen voor 800c
#FreeTrapz![]()
Houden zoquote:Op zondag 19 januari 2014 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
![]()
Is voor mij ook de eerste keer dat ik iets met een 5atb gemaakt hebquote:Op zondag 19 januari 2014 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
![]()
Is die toty neuer nou echt zoveel beter dan een normale keeper. Heb altijd het idee als je op een bepaalde manier schiet dat de bal er toch altijd ingaat![]()
Dat geldt dan ook voor spitsen enzo..quote:Op zondag 19 januari 2014 12:10 schreef Maver24 het volgende:
Is die toty neuer nou echt zoveel beter dan een normale keeper. Heb altijd het idee als je op een bepaalde manier schiet dat de bal er toch altijd ingaat![]()
![]()
In de paar wedstrijden dat ik hem probeerde viel hij me heel erg tegen. Presteerde slechter dan NIF Adlerquote:Op zondag 19 januari 2014 12:10 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Een keeper vind ik dat zijn coins echt niet waard al is het natuurlijk wel leuk om te hebbenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor spitsen enzo..![]()
Toch denk ik niet dat bijv C. Ronaldo TOTY echt zoveel beter is dan andere spelers om er een gigantisch bedrag voor neer te leggen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Een keeper vind ik dat zijn coins echt niet waard al is het natuurlijk wel leuk om te hebben![]()
daar heb je het gedonder al. Ik ga wel voor adler. Die is ook goed. Ben wel erg benieuwd naar lahmquote:Op zondag 19 januari 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In de paar wedstrijden dat ik hem probeerde viel hij me heel erg tegen. Presteerde slechter dan NIF Adler![]()
Lahm vond ik ook minder dan Piszcek
Silva is wel heel goed, maar dat was zijn NIF ook, moeilijk om zo 1 op 1 in te schatten wat TOTY Silva bij mij goed deed en NIF Silva niet zou hebben gekund.![]()
En dan mensen gisteren nog klagen dat EA de card weight had aangepastquote:Op zondag 19 januari 2014 12:17 schreef Maver24 het volgende:
Toty lahm gehaald. 350k !!. Gaat nergens overanders zou die gewoon discard worden.
Hmm, zelfde discard prijzen als de gewone IF's. Niet zo heel aantrekkelijk.![]()
lahm is anders wel een baas in mijn cup-team hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 12:15 schreef DutchSL het volgende:
Silva is wel heel goed, maar dat was zijn NIF ook, moeilijk om zo 1 op 1 in te schatten wat TOTY Silva bij mij goed deed en NIF Silva niet zou hebben gekund.![]()
en ach tegen de tijd dat de TOTSen uitkomen kan je m voor t driedubbele verkopen
#FreeTrapz![]()
Silva is echt ziek goed jaquote:Op zondag 19 januari 2014 12:15 schreef DutchSL het volgende:
Silva is wel heel goed, maar dat was zijn NIF ook, moeilijk om zo 1 op 1 in te schatten wat TOTY Silva bij mij goed deed en NIF Silva niet zou hebben gekund.ben eigenlijk wel benieuwd of ramos net zo goed is, maar heb alle moneyz al uitgegeven aan if's
![]()
Het lukt mij ook niet laatste dagen, geen goed moment dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben aan het DutchSL'en maar het werkt nog niet echt, tips?![]()
![]()
ok, patience i shall havequote:Op zondag 19 januari 2014 12:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het lukt mij ook niet laatste dagen, geen goed moment dit.![]()
![]()
moet tegen zlatan, meestal zijn ze slecht die gasten
#FreeTrapz![]()
![]()
Beide toch maar gekocht.
Kutteam, gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Teveel gelukquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Beide toch maar gekocht.
[ afbeelding ]
Kutteam, gr gr![]()
Prepare your anus!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Beide toch maar gekocht.
[ afbeelding ]
Kutteam, gr gr
Kutteam, gr gr![]()
Geen Alex in je team.quote:
Wanneer doen we een potke?
1-0 voorkomen met je team vol dure spelers en dan je lagswitch aanzetten![]()
#FreeTrapz![]()
Heerlijk toch, lekker in de laatste minuut een pot onterecht winnenquote:Op zondag 19 januari 2014 11:05 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zit net nog eens de herhaling te kijken van Zwolle - Vitesse, onbegrijpelijk dat Zwolle die pot heeft verloren![]()
![]()
Mwha, niet slecht ofzo, maar ik vind Jadson beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die tardelli doet het altijd goed tegen mij, speelt hij ook zo fijn?![]()
Ligt eraan hoe je speelt..quote:
ik vind eto'o's( of wordt het dan eto'o' of eto'os?) schot totaal niet bijzonder. ondanks redelijke stats.. Voor de rest speelt hij wel erg lekker bij counter aanvallen
![]()
![]()
Dani Alves gaat op de plek van Pato.quote:
Welke cam's zijn nou goed in de 4231 formatie met die 3 cam's. Uiteraard moeten ze een beetje pace hebben![]()
iniesta ozil cazorlaquote:Op zondag 19 januari 2014 12:48 schreef Maver24 het volgende:
Welke cam's zijn nou goed in de 4231 formatie met die 3 cam's. Uiteraard moeten ze een beetje pace hebben
#FreeTrapz![]()
Di Natale, Hernanes en Ibarboquote:Op zondag 19 januari 2014 12:48 schreef Maver24 het volgende:
Welke cam's zijn nou goed in de 4231 formatie met die 3 cam's. Uiteraard moeten ze een beetje pace hebbenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Duitse variant zou ik gaan voorquote:Op zondag 19 januari 2014 12:48 schreef Maver24 het volgende:
Welke cam's zijn nou goed in de 4231 formatie met die 3 cam's. Uiteraard moeten ze een beetje pace hebben
Gündoğan Draxler en (IF) Kroos
Kroos mist dan pace, maar in spel niet zo heel erg merkbaar en zijn afstandschoten maken het vaak wel goed![]()
![]()
Medium/low. Voor mij moeten die wide CAM's minimaal high attack hebben, anders staan ze daar maar te niksen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:52 schreef Maver24 het volgende:
Die sif dos santos kan toch ook als wide cam?![]()
daar heb je wel een punt. Nasri heeft wel de perfecte workratesquote:Op zondag 19 januari 2014 12:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Medium/low. Voor mij moeten die wide CAM's minimaal high attack hebben, anders staan ze daar maar te niksen.![]()
High/low werkt het beste inderdaad. Je hebt al 2 CDM's dus die wide CAM's moeten zoveel mogelijk aanvallen en niet helemaal gaan teruglopen om mee te verdedigen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt. Nasri heeft wel de perfecte workrates![]()
Ik wil graag een team hebben met toty lahm. Toty silva en dan die dos santos erin verwerken. Maar geen idee hoe ik dat nou moet doen. Welke formatie nu het beste is. Sif sanchez moet er ook in maar dat lukt niet ben ik bang![]()
TOTY Dani Alves op de CAM in 433 speelt echt heerlijk ondanks zijn 3 chem. Had eerst IF Kaka daar staan en verloor de hele tijd. Nu staat Alves daar en heb 5 wedstrijden oprij gewonnen en 4 goals met Alves waaronder een ziek afstandschot van 40 meter.![]()
eerder teleurgesteld, dat ik het weer probeerde tegen beter weten in. maar dit luchtte wel op jaquote:![]()
Kleuterquote:Op zondag 19 januari 2014 13:24 schreef wieisboos het volgende:
net weer een potje fut gedaan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zag net een SIF Dos Santos gaan voor 28K BIN, maar ik had niet genoeg geld
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zat er ook dicht tegenaan net. Iemand met dit team:quote:Op zondag 19 januari 2014 13:24 schreef wieisboos het volgende:
net weer een potje fut gedaan
[ afbeelding ]
En dan laggen alsof je naar een powerpoint presentatie zit te kijken en alle ballen er hoog overheen. De laatste 30 minuten mag ie zich uitleven, kankerhond.![]()
ben toch meer van het pass-spel dus weinig van mee gekregen, goede pass goed schotquote:Op zondag 19 januari 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij voelde heel "lui" aan in gamealleen jammer van de WF maar als je hem aan de goede kant zet en niet centraal zeker bruikbaar.
#FreeTrapz![]()
In mijn 100k pack zat niet echt veel namelijk Cazorla, Ramires en Jordi Alba als beste spelers. Ik had al 1 35k pack geopend en toen opende ik mijn 2e 35k pack:![]()
![]()
Oh ik ook hoor maar zijn workrates zijn gewoon niet aan mij besteedquote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben toch meer van het pass-spel dus weinig van mee gekregen, goede pass goed schotalleen jammer van de WF maar als je hem aan de goede kant zet en niet centraal zeker bruikbaar.
![]()
lekker ds2tjequote:Op zondag 19 januari 2014 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
In mijn 100k pack zat niet echt veel namelijk Cazorla, Ramires en Jordi Alba als beste spelers. Ik had al 1 35k pack geopend en toen opende ik mijn 2e 35k pack: [ afbeelding ]![]()
lekker lekker !!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
In mijn 100k pack zat niet echt veel namelijk Cazorla, Ramires en Jordi Alba als beste spelers. Ik had al 1 35k pack geopend en toen opende ik mijn 2e 35k pack: [ afbeelding ]![]()
Gundogan heeft betere passing dan Ozil
Di Natale gescoord, Lazio rood, nog een half uur. Hopelijk prikt hij er nog twee bij.
edit. en terwijl ik het typ wordt hij gewisseld![]()
![]()
Congrats met die Neuer! Hopelijk krijg ik volgend jaar ook eens een TOTY speler uit een pack.
Letterlijk door de jaren heen 15 100k packs geopend met TOTY, nog nooit een TOTY
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Maicon/Matudi zijn al flink gestegen, te laat begonnen met inslaan. Heb alleen 1 Matuidi gisteren voor 41k (nu al 15k duurder).![]()
Weet iemand hoe je dat "offers voor" bij een google search weg kan halen? Ik irriteer me er mateloos aanHet is onnodig en laadt langer dan de rest van de pagina waardoor ik soms mis klik.
![]()
![]()
Ik heb net TOTY Silva voor 598K en TOTY Alves voor 574Kquote:Op zondag 19 januari 2014 13:55 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Silva nog verder gezakt, 529k nu op de xbox. die komt nog wel onder de 500k vandaag denk ik.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
In mijn 100k pack zat niet echt veel namelijk Cazorla, Ramires en Jordi Alba als beste spelers. Ik had al 1 35k pack geopend en toen opende ik mijn 2e 35k pack: [ afbeelding ]
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
op de ps3 zijn ze dus wel wat duurderquote:Op zondag 19 januari 2014 13:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb net TOTY Silva voor 598K en TOTY Alves voor 574K
Forum Opties Forumhop: Hop naar: