SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Hupperts
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die OP foto moet even aangepast worden. Trapzie en Lindgren moeten omgewisseld worden. De jeboi heeft echt zo'n ondeugende smiechten kop en 'trapzie' juist zo'n blije bakkes![]()
![]()
Ik speelde eerst veel bronze. Als je een goed team maakt (en dat maakt bijna niemand daarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat bronzes minder populair zijn in vergelijking met voorgaande jaren, klopt dat?) zoals MLS, Adelante of Engeland etc win je gewoon 9/10 keer die cup. Mja dat werd ook weer saai dus die hele meuk verkocht en gewoon gold gaan spelen.
Wel makkelijk om met goedkope middelen een rijke tatta te worden.
Veselinovic is veel te statisch idd. Kan je beter IF Badmeester hebben ofzo![]()
Mwah, IF Vaselinovic glibbert zo tussen alle verdedigers door.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik speelde eerst veel bronze. Als je een goed team maakt (en dat maakt bijna niemand daar) zoals MLS, Adelante of Engeland etc win je gewoon 9/10 keer die cup. Mja dat werd ook weer saai dus die hele meuk verkocht en gewoon gold gaan spelen.
Wel makkelijk om met goedkope middelen een rijke tatta te worden.
Veselinovic is veel te statisch idd. Kan je beter IF Badmeester hebben ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Speel nu tegen een kerel met een volledig ajax team, zijn team heet ajax en hij gebruikt de ajax kit.
Wie van jullie is het.![]()
vandermarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:22 schreef Grandesco het volgende:
Speel nu tegen een kerel met een volledig ajax team, zijn team heet ajax en hij gebruikt de ajax kit.
Wie van jullie is het.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
trapzie stiekem denk ik. was pelle wel een tijdje zat waarschijnlijk.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoe heet hij dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:22 schreef Grandesco het volgende:
Wie van jullie is het.![]()
Reus en Lewaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?![]()
bendequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?zoals verwacht dus
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hazard en Benzemaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Chiellini was het beste..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?![]()
Toch nog een paar 'redelijk' goede pulls! Ik had Chicarito van United en Thomas MullerGRAAG VERWIJDEREN![]()
Beide geen kut waardquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Toch nog een paar 'redelijk' goede pulls! Ik had Chicarito van United en Thomas Muller
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik ga even een flinke fifa points pack opening doen, 5600 fifa points. Wish me luck!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
thnks muller ook nog even halenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Toch nog een paar 'redelijk' goede pulls! Ik had Chicarito van United en Thomas Mulleraltijd nodig in een team
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
post hier je packs danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik ga even een flinke fifa points pack opening doen, 5600 fifa points. Wish me luck!![]()
Pack 1: Marchisio (35k pack)
Ik open alles op de console
Pack 2 en 3: Sirigu en Drogba
Pack 4: KhediraGRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
want onder discard waarde op weten te pikken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee allemaal gekocht voor 1000 en verkocht voor 1100, was enorm gezakt in prijs blijkbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
want onder discard waarde op weten te pikken ?![]()
![]()
Decent.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Jeuj een IF Barry en Willian in 1 packMits een goedkoop pakje.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Speel al sinds FUT 10 en heb echt nog nooit een TOTY, TOTS, CR7 oid gehad.
Beste pull ooit was Gerrard in 11, die ging voor 160.000GRAAG VERWIJDEREN![]()
Mijn beste pulls waren TOTS Diego enTOTS Akinfenwa
Hele middag 400 coins pakjes geopend totdat ik 'm had.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat was hij waard?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef Reemi het volgende:
![]()
Ik had hem toen ook terwijl ik (voor mijn doen) toen niet eens heel veel 400c packs opende.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef Reemi het volgende:
![]()
Speelt nu bij Fenerbahce dus zit niet in FUT.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:00 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat is er eigenlijk met Emenike gebeurd?
Net als Moussa Sow, wat een baas was dat.![]()
ik heb toen echt voor 500k aan bronze packs geopendquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef Reemi het volgende:
flink wat TOTS ook
![]()
Ik niet, ik zie hem elke week de ene na de andere bal erin knallen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Akinfenwa! Wat een held
Ik mis Emenike
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Was echt leuk toen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik heb toen echt voor 500k aan bronze packs geopendflink wat TOTS ook
Iemand met 3x TOTS Zoet ofzo
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
1 goal meer dan Kuyt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie hem elke week de ene na de andere bal erin knallen.![]()
Ik had TOTS Shiels en Akinfenwa.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was echt leuk toen.Iemand met 3x TOTS Zoet ofzo
![]()
Ik had er twee jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was echt leuk toen.Iemand met 3x TOTS Zoet ofzo
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: