SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Hupperts
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die OP foto moet even aangepast worden. Trapzie en Lindgren moeten omgewisseld worden. De jeboi heeft echt zo'n ondeugende smiechten kop en 'trapzie' juist zo'n blije bakkes![]()
![]()
Ik speelde eerst veel bronze. Als je een goed team maakt (en dat maakt bijna niemand daarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat bronzes minder populair zijn in vergelijking met voorgaande jaren, klopt dat?) zoals MLS, Adelante of Engeland etc win je gewoon 9/10 keer die cup. Mja dat werd ook weer saai dus die hele meuk verkocht en gewoon gold gaan spelen.
Wel makkelijk om met goedkope middelen een rijke tatta te worden.
Veselinovic is veel te statisch idd. Kan je beter IF Badmeester hebben ofzo![]()
Mwah, IF Vaselinovic glibbert zo tussen alle verdedigers door.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik speelde eerst veel bronze. Als je een goed team maakt (en dat maakt bijna niemand daar) zoals MLS, Adelante of Engeland etc win je gewoon 9/10 keer die cup. Mja dat werd ook weer saai dus die hele meuk verkocht en gewoon gold gaan spelen.
Wel makkelijk om met goedkope middelen een rijke tatta te worden.
Veselinovic is veel te statisch idd. Kan je beter IF Badmeester hebben ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Speel nu tegen een kerel met een volledig ajax team, zijn team heet ajax en hij gebruikt de ajax kit.
Wie van jullie is het.![]()
vandermarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:22 schreef Grandesco het volgende:
Speel nu tegen een kerel met een volledig ajax team, zijn team heet ajax en hij gebruikt de ajax kit.
Wie van jullie is het.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
trapzie stiekem denk ik. was pelle wel een tijdje zat waarschijnlijk.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoe heet hij dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:22 schreef Grandesco het volgende:
Wie van jullie is het.![]()
Reus en Lewaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?![]()
bendequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?zoals verwacht dus
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hazard en Benzemaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Chiellini was het beste..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog iets uit zijn of haar 100k pack gehaald?![]()
Toch nog een paar 'redelijk' goede pulls! Ik had Chicarito van United en Thomas MullerGRAAG VERWIJDEREN![]()
Beide geen kut waardquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Toch nog een paar 'redelijk' goede pulls! Ik had Chicarito van United en Thomas Muller
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik ga even een flinke fifa points pack opening doen, 5600 fifa points. Wish me luck!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
thnks muller ook nog even halenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Toch nog een paar 'redelijk' goede pulls! Ik had Chicarito van United en Thomas Mulleraltijd nodig in een team
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
post hier je packs danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik ga even een flinke fifa points pack opening doen, 5600 fifa points. Wish me luck!![]()
Pack 1: Marchisio (35k pack)
Ik open alles op de console
Pack 2 en 3: Sirigu en Drogba
Pack 4: KhediraGRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: