Sorry man.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:55 schreef Geralt het volgende:
Bedankt nog voor die url, ik weet niet meer welke linkmiechel die hier dropte, maar mn rsi begint weer aardig op te spelen![]()
![]()
Ik ga echt niet met een kater hardlopenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Erg goed nu mijn kater weg is, stukje hardlopen doet wonderen
?quote:
Heb je die cookie al in de milk gedunkt?quote:
Geen idee... Waarschijnlijk welquote:Op zondag 19 januari 2014 23:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je die cookie al in de milk gedunkt?
Hahaha, nou werkt bij mij altijd wel om mijn bloed dan even te laten stromenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met een kater hardlopen
Simpelweg het scherm verkleinen.quote:
Heerlijk! En dan als een gek klikken.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
Cookieproduction x777 for 7sec is echt de beste
Heb je alweer van die stomme LTC gekocht in de tussentijd?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
* roislecxe kijkt Stryder arrogant aan en roept Annabel
Meh ik had cheats gebruikt hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
Cookieproduction x777 for 7sec is echt de beste
Vandaag geen geklaag. 3 goede trades. 0 slechte.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
Heb je alweer van die stomme LTC gekocht in de tussentijd?
Netjes, marges zijn nu weer erg laag. Net nog wat met BTC kunnen verdienen, maar het zet allemaal geen zoden aan de dijkquote:Op zondag 19 januari 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vandaag geen geklaag. 3 goede trades. 0 slechte.
LTC is m'n vriendje weer.
Ben nu helemaal fiat. Vind het nu te plat om in te stappen, Duurt te lang om winstje te pakken en de kans dat het stiekem daalt is te grootquote:Op zondag 19 januari 2014 23:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Netjes, marges zijn nu weer erg laag. Net nog wat met BTC kunnen verdienen, maar het zet allemaal geen zoden aan de dijk
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef GTAnoob het volgende:
5 mensen krijgen ieder 0.1 LTC als LTC binnen 2 dagen weer op 23.00 staat
Ja raar volume gisteren in China ineens, ik hou het scherp in de gaten.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben nu helemaal fiat. Vind het nu te plat om in te stappen, Duurt te lang om winstje te pakken en de kans dat het stiekem daalt is te groot
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef GTAnoob het volgende:
5 mensen krijgen ieder 0.1 LTC als LTC binnen 2 dagen weer op 23.00 staat
Dat doe je snel.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef roislecxe het volgende:
Nog 15 Time machines en 45 Antimatter condensers dan is alles boven de 100
Overmorgen heb ik hem wel uitgespeeld denkquote:
wat krijg je als je het uitspeeltquote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Overmorgen heb ik hem wel uitgespeeld denk
Ben nu op 80 vd 103 achievements en 120 vd 160 upgrades.
Echt geen leven verder
Bij mij helpt een dagje niks doen, triest rond strompelen, een goeie hete douche, onder een deken op de bank liggen, wat gebakken ei ( of een soepje ) eten en een glas melk drinken terwijl ik tegen mezelf zeg dat ik nooit meer ga drinkenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, nou werkt bij mij altijd wel om mijn bloed dan even te laten stromen.
Maar heb het niet overdreven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |