quote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef GTAnoob het volgende:
5 mensen krijgen ieder 0.1 LTC als LTC binnen 2 dagen weer op 23.00 staat
Ja raar volume gisteren in China ineens, ik hou het scherp in de gaten.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben nu helemaal fiat. Vind het nu te plat om in te stappen, Duurt te lang om winstje te pakken en de kans dat het stiekem daalt is te groot
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:14 schreef GTAnoob het volgende:
5 mensen krijgen ieder 0.1 LTC als LTC binnen 2 dagen weer op 23.00 staat
Dat doe je snel.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef roislecxe het volgende:
Nog 15 Time machines en 45 Antimatter condensers dan is alles boven de 100
Overmorgen heb ik hem wel uitgespeeld denkquote:
wat krijg je als je het uitspeeltquote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Overmorgen heb ik hem wel uitgespeeld denk
Ben nu op 80 vd 103 achievements en 120 vd 160 upgrades.
Echt geen leven verder
Bij mij helpt een dagje niks doen, triest rond strompelen, een goeie hete douche, onder een deken op de bank liggen, wat gebakken ei ( of een soepje ) eten en een glas melk drinken terwijl ik tegen mezelf zeg dat ik nooit meer ga drinkenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, nou werkt bij mij altijd wel om mijn bloed dan even te laten stromen.
Maar heb het niet overdreven hoor
Hoe gaat het met je banenjacht?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Echt geen leven verder
Tokkiequote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen tijd. Moet koekjes klikken en koersen kijken.
wtf wij zijn even ver?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Echt geen leven verder
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag onder een dekentje op de bank nadat het gisteravond 7uur was dat ik naar bed ging. Om 2 uur ofzo eruit gekomen en rondgestrompeld tot de koelkast en terug, voor de tv gehangen en heet gedouchedquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bij mij helpt een dagje niks doen, triest rond strompelen, een goeie hete douche, onder een deken op de bank liggen, wat gebakken ei ( of een soepje ) eten en een glas melk drinken terwijl ik tegen mezelf zeg dat ik nooit meer ga drinken![]()
Soms kan dat helaas niet en dan ga ik zogenaamd ECHT nooit meer drinken.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag onder een dekentje op de bank nadat het gisteravond 7uur was dat ik naar bed ging. Om 2 uur ofzo eruit gekomen en rondgestrompeld tot de koelkast en terug, voor de tv gehangen en heet gedouched
En vaak inderdaad een eitje ofzo, waar je dan na een uur weer spijt van hebt.
Je beschrijft echt precies mijn gewoonlijke katerdag.
Protip: Eitje weggooien en alleen de bacon etenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
en inderdaad, altijd spijt van dat eitje
![]()
![]()
Gaat hem niet wordenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Protip: Eitje weggooien en alleen de bacon eten
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden
Ben al 16 jaar vega
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Protip: Eitje weggooien en alleen de bacon eten
[..]
Gaat hem niet worden
Ben al 16 jaar vega
Kijk, Trolletje weetquote:
Niemand keekquote:
Ik keek. Ik kreeg bijna een hartaanval.quote:
Geeft niks, weekend goed omgekregen en zowaar de afwas nog gedaan.quote:
Sinds dit nieuwe jaar ben ik ook vega!quote:Op zondag 19 januari 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden
Ben al 16 jaar vega
We wilden gisteravond pizza halen vanuit de stad, dus om kwart over 4 ofzo naar de pizzaboer. Mochten we niet binnen want het was stampvol en hij moet om half 5 sluitenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:32 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ik heb gisteren onbeperkt spareribs gegeten
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sinds dit nieuwe jaar ben ik ook vega!
Waarom?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Gaat hem niet worden
Ben al 16 jaar vega
Ik wil binnenkort ook eens een maand vega doen, tips voor recepten?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, wij eten meestal iets van bami, nasi, of pasta ofzo. Das gewoon normaal bereiden alleen in plaats van gehakt doe je er extra groenten in, of van die nepgehakt, maar die vind ik niet echt lekker. Beter doe je er van die stukjes door, weet zo 1-2-3 niet hoe ze heten, of een of andere burger ernaast.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik wil binnenkort ook eens een maand vega doen, tips voor recepten?
Lasagna met spinazie en geitenkaas (zachte, dus zonder korst)quote:Op zondag 19 januari 2014 23:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mogelijkheden zijn oneindig, en je mist in de meeste gevallen het vlees niet eens denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lasagna met spinazie en geitenkaas (zachte, dus zonder korst)
Vegetarische stukjes van de AH zijn ook wel lekker door de pasta i.p.v. gehakt. De meeste vleesvervangers vind ik niks maar die is het![]()
Chili sin carne
Pittige Tempeh met groenten
Ik heb wel eens wat van die vegetarische nepdingen geprobeerd ( van soja/tofu gemaakte vleesdingen ).quote:Op zondag 19 januari 2014 23:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tsja, wij eten meestal iets van bami, nasi, of pasta ofzo. Das gewoon normaal bereiden alleen in plaats van gehakt doe je er extra groenten in, of van die nepgehakt, maar die vind ik niet echt lekker. Beter doe je er van die stukjes door, weet zo 1-2-3 niet hoe ze heten, of een of andere burger ernaast.
Of van die balletjes is ook wel leuk.
Het is tegenwoordig veeeeel makkelijker om iets vega te maken dan 10 jaar geleden, vooral vanwege de grote diversiteit aan vleesvervangers.
Die vleesvervangdingen zijn allemaal goor, komt omdat ik het associeer met hoe het te vervangen product zou moeten smaken.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat van die vegetarische nepdingen geprobeerd ( van soja/tofu gemaakte vleesdingen ).
Worstjes -> vond ik naar ballon smaken![]()
Gehaktballetjes --> Weet niet waar dat naar smaakte maar niet naar gehaktballetjes
Gewone tofu en dan zelf op smaak gebracht --> ging wel maar niet als vleesvervanger, meer als extra aankleding voor een gewone salade
Het enige wat me een beetje kon bekoren was een Valess Schnitzelbeetje citroen eroverheen en kon er best mee door. Maar een echte is lekkerder.
Ik zou geen vegetariër kunnen zijn<-- biefstuk
Op zoek naar een baantje? Misschien heb ik nog wel iets voor je.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kaassouffléquote:Op zondag 19 januari 2014 23:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Dierenleed. Het is ook een stukje extra beschaving vind ik. Het is niet meer nodig om vlees te eten dus waarom zouden we het nog doen?quote:
Al tijden op zoek naar iets jaquote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op zoek naar een baantje? Misschien heb ik nog wel iets voor je.
[..]
Kaassoufflé
Groentekroket
Berenklauw zonder gehakt
Pizza Quattro Formaggi
Pannekoeken
en vegetarische paella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |