Dit werkte inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:30 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
of je logt gewoon ff uit en opnieuw in, dan kun je weer lopen.
quote:
Bist dan weer helemaal genezen mien jung?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je beter genezen gewoon weer als je even uit en inlogged
Nope , je kan wel lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
Bist dan weer helemaal genezen mien jung?![]()
Nee toch? (oh het is nog vroeg, gaat over dat been)
Er zitten er 2 in Cherno, 1 in Elektro en 1 in Berezino.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Altron het volgende:
Ja weet ik , maar zou zo niet weten waar er een ziekenhuis zit in dayz standalone.
Had het gisteren even opgezocht toen ik thuis was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:07 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Er zitten er 2 in Cherno, 1 in Elektro en 1 in Berezino.
Komt wel verandering in als er weer vehicles en tenten zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:44 schreef murp het volgende:
Eerste paar uur tijdens opnieuw gear zoeken vind ik trouwens het leukst!
kk autocorrectie, je benen genezen na reloggen maar de rest niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
Bist dan weer helemaal genezen mien jung?![]()
Nee toch? (oh het is nog vroeg, gaat over dat been)
kankergaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Zith het volgende:
mag ik ook bij de fok club ik ben heel goed in noob-traps opzetten gewoon wat loot droppen op de weg en dan komen die noobs snel om wat op te pakken maar dan BAM headshot ik ze en dan doe ik al hun loot ook weer op de weg ok ik hoor het wel grgr
http://imgur.com/a/ovJuJ
Gekkuh boiiiiquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Zith het volgende:
mag ik ook bij de fok club ik ben heel goed in noob-traps opzetten gewoon wat loot droppen op de weg en dan komen die noobs snel om wat op te pakken maar dan BAM headshot ik ze en dan doe ik al hun loot ook weer op de weg ok ik hoor het wel grgr
lol...quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Zith het volgende:
Ey cocksucker.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef RickoKun het volgende:
Okay cocknuggets.
Hier een vraagje:
Stel, je bent een ware pro held als ik. Ik heb dus dikke gear en alles op de normale versie van steam.
Als ik nu naar de 'experimental' branch ga via steam, en daarna weer terug ga; ben ik dan mijn character kwijt (overschreven door de experimental character)?
quote:Does my saved character get affected in experimental branch?
No. It runs on a different database, so any changes will not affect your character on stable branch.
net door een ouwe pikkenzuiger in mn nek geschoten. Ik kwam hem tegen bij balota airfield en had het voordeel, hij roept gelijk friendly friendly ook al had hij een magnum in zijn klauwen. Ik besluit hem niet neer te schieten en bied hem nog voedsel/bandages aan. 2 minuten later knalt diezelfde gast me maar in mn nek terwijl ik aan t looten ben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef Quotidien het volgende:
Dikke gear hebben boeit geen reet, ga naar een gebied met veel mensen en je wordt in no time in de rug geschoten.
Dat zijn altijd de beste....quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
net door een ouwe pikkenzuiger in mn nek geschoten. Ik kwam hem tegen bij balota airfield en had het voordeel, hij roept gelijk friendly friendly ook al had hij een magnum in zijn klauwen. Ik besluit hem niet neer te schieten en bied hem nog voedsel/bandages aan. 2 minuten later knalt diezelfde gast me maar in mn nek terwijl ik aan t looten ben.
Dacht het wel , effe ownen van de week ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef RickoKun het volgende:
Is er overigens wel een FOK! DayZ groep?
half uur daarvoor kwam ik een andere gast tegen die net als ik redelijke gear had en met hem heb ik nog normaal kunnen praten en zelfs voedsel en ammo kunnen uitwisselen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de beste....
Heb dat ook een keer gehad , daarom schiet ik alle gasten met wapens gewoon neer , opbokkuh
Ja true.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
half uur daarvoor kwam ik een andere gast tegen die net als ik redelijke gear had en met hem heb ik nog normaal kunnen praten en zelfs voedsel en ammo kunnen uitwisselen.
2 kinds of people
vanaf nu als iemand een wapen heeft laat ik hem die mooi op de grond leggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja true.
Maar als je een keer genaaid bent , dan wordt je daar toch wel voorzichtiger mee.
Ben maar heel zelden gasten tegengekomen met een gun die niet gelijk begonnen met schieten.
Hahah , wat een cocksucker...quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vanaf nu als iemand een wapen heeft laat ik hem die mooi op de grond leggen
die gast riep eerst nog: "dont worry man, i dont have ammo"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |