Komt het wel op neer. En zorg dat je met wat lui kan teamen, altijd lonewolfen is ook maar saai.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef Newbie114 het volgende:
Is dit topic ook voor de Dayz- Arma mod? Ik vind het namelijk niet chill om voor een alpha te betalen, en heb in deze Humble Weekly Arma II en die uitbereiding gekocht, en ik zat te denken om ook maar eens Dayz te gaan doen (de mod dan). Iemand goede tips voor een newb? Gewoon zo snel mogelijk ergens naar binnen sprinten om een wapen te halen, of zie ik dat verkeerd?
Dit leek me ook al, daarom kwam ik hier ook al een beetje kijken en wat meeposten, misschien wil er iemand meedoenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Komt het wel op neer. En zorg dat je met wat lui kan teamen, altijd lonewolfen is ook maar saai.
Bekend probleem met Arma2 cdkeys, als je op Google zoekt staan een paar oplossingen, altijd wel 1 die werkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:54 schreef Altron het volgende:
Heb arma 2 ook via die bundle gekocht , gek genoeg kreeg ik elke keer een foutmelding dat m'n key niet goed was als ik de dayz-mod op wilde startte ofzo...
Was je instant dood? Als je de val wel overleeft, kan iemand je gebroken been nog spalkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:20 schreef murp het volgende:
En doodJe kan niet van 4 hoog naar beneden vallen en weer opstaan
4 hoog is altijd instantdeath.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:24 schreef Gremen het volgende:
[..]
Was je instant dood? Als je de val wel overleeft, kan iemand je gebroken been nog spalken
Zat in deze bundle :quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom zou iemand nu nog arma2 kopen voor dayz terwijl dat EOL is en stikt van de cheaters.
Waarschijnlijk ben je in je been geraakt en is die gebrokenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:29 schreef Altron het volgende:
Gisteren nog geraakt , en m'n scherm begon grijs te worden.
Het bloeden heb ik weten te stoppen , maar ik kon niet meer opstaan.
Is het uberhaupt nog wel mogelijk om uiteindelijk weer te lopen ?
Heb geprobeerd om hééééél veel te drinken en te eten , maar dat werkte niet
Je bent waarsschijnlijk in je poten geraaktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:29 schreef Altron het volgende:
Gisteren nog geraakt , en m'n scherm begon grijs te worden.
Het bloeden heb ik weten te stoppen , maar ik kon niet meer opstaan.
Is het uberhaupt nog wel mogelijk om uiteindelijk weer te lopen ?
Heb geprobeerd om hééééél veel te drinken en te eten , maar dat werkte niet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef invine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je in je been geraakt en is die gebroken
Haha , dat had ik door dat ik in m'n poten was geraakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je bent waarsschijnlijk in je poten geraaktGaat hem niet meer worden brah
Tenzij je iemand tegenkomt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Haha , dat had ik door dat ik in m'n poten was geraakt.
Maar dan ben je dus fucked , damn
lolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tenzij je iemand tegenkomt.
Maar dat kom je niet.
Dus beter pleeg je zelfmoord
Ja weet ik , maar zou zo niet weten waar er een ziekenhuis zit in dayz standalone.quote:
of je logt gewoon ff uit en opnieuw in, dan kun je weer lopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar dat kom je niet.
Rechtermuis ingedrukt houden, dan krijg je dat. 1x klikken op rechtermuisknop hoort hij wel gewoon door de scope te kijken. Weet overigens niet welke scope je hebt, maar de T3N, M68, ACOG werken zelf iig wel zo, de PU scope en Long Range zelf nog niet getest (kunnen volgens mij alleen op Moisin)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:24 schreef RickoKun het volgende:
Alleen als ik op rechtermuisknop druk, dan zoomt ie gewoon in zoals het normaliter gaat, ik kijk dan niet door een scope heen.
Thanks brah!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Rechtermuis ingedrukt houden, dan krijg je dat. 1x klikken op rechtermuisknop hoort hij wel gewoon door de scope te kijken. Weet overigens niet welke scope je hebt, maar de T3N, M68, ACOG werken zelf iig wel zo, de PU scope en Long Range zelf nog niet getest (kunnen volgens mij alleen op Moisin)
je beter genezen gewoon weer als je even uit en inloggedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar dat kom je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |