Dit werkte inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:30 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
of je logt gewoon ff uit en opnieuw in, dan kun je weer lopen.
quote:
Bist dan weer helemaal genezen mien jung?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je beter genezen gewoon weer als je even uit en inlogged
Nope , je kan wel lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
Bist dan weer helemaal genezen mien jung?![]()
Nee toch? (oh het is nog vroeg, gaat over dat been)
Er zitten er 2 in Cherno, 1 in Elektro en 1 in Berezino.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Altron het volgende:
Ja weet ik , maar zou zo niet weten waar er een ziekenhuis zit in dayz standalone.
Had het gisteren even opgezocht toen ik thuis was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:07 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Er zitten er 2 in Cherno, 1 in Elektro en 1 in Berezino.
Komt wel verandering in als er weer vehicles en tenten zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:44 schreef murp het volgende:
Eerste paar uur tijdens opnieuw gear zoeken vind ik trouwens het leukst!
kk autocorrectie, je benen genezen na reloggen maar de rest niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
Bist dan weer helemaal genezen mien jung?![]()
Nee toch? (oh het is nog vroeg, gaat over dat been)
kankergaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Zith het volgende:
mag ik ook bij de fok club ik ben heel goed in noob-traps opzetten gewoon wat loot droppen op de weg en dan komen die noobs snel om wat op te pakken maar dan BAM headshot ik ze en dan doe ik al hun loot ook weer op de weg ok ik hoor het wel grgr
http://imgur.com/a/ovJuJ
Gekkuh boiiiiquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Zith het volgende:
mag ik ook bij de fok club ik ben heel goed in noob-traps opzetten gewoon wat loot droppen op de weg en dan komen die noobs snel om wat op te pakken maar dan BAM headshot ik ze en dan doe ik al hun loot ook weer op de weg ok ik hoor het wel grgr
lol...quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Zith het volgende:
Ey cocksucker.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef RickoKun het volgende:
Okay cocknuggets.
Hier een vraagje:
Stel, je bent een ware pro held als ik. Ik heb dus dikke gear en alles op de normale versie van steam.
Als ik nu naar de 'experimental' branch ga via steam, en daarna weer terug ga; ben ik dan mijn character kwijt (overschreven door de experimental character)?
quote:Does my saved character get affected in experimental branch?
No. It runs on a different database, so any changes will not affect your character on stable branch.
net door een ouwe pikkenzuiger in mn nek geschoten. Ik kwam hem tegen bij balota airfield en had het voordeel, hij roept gelijk friendly friendly ook al had hij een magnum in zijn klauwen. Ik besluit hem niet neer te schieten en bied hem nog voedsel/bandages aan. 2 minuten later knalt diezelfde gast me maar in mn nek terwijl ik aan t looten ben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef Quotidien het volgende:
Dikke gear hebben boeit geen reet, ga naar een gebied met veel mensen en je wordt in no time in de rug geschoten.
Dat zijn altijd de beste....quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
net door een ouwe pikkenzuiger in mn nek geschoten. Ik kwam hem tegen bij balota airfield en had het voordeel, hij roept gelijk friendly friendly ook al had hij een magnum in zijn klauwen. Ik besluit hem niet neer te schieten en bied hem nog voedsel/bandages aan. 2 minuten later knalt diezelfde gast me maar in mn nek terwijl ik aan t looten ben.
Dacht het wel , effe ownen van de week ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef RickoKun het volgende:
Is er overigens wel een FOK! DayZ groep?
half uur daarvoor kwam ik een andere gast tegen die net als ik redelijke gear had en met hem heb ik nog normaal kunnen praten en zelfs voedsel en ammo kunnen uitwisselen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de beste....
Heb dat ook een keer gehad , daarom schiet ik alle gasten met wapens gewoon neer , opbokkuh
Ja true.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
half uur daarvoor kwam ik een andere gast tegen die net als ik redelijke gear had en met hem heb ik nog normaal kunnen praten en zelfs voedsel en ammo kunnen uitwisselen.
2 kinds of people
vanaf nu als iemand een wapen heeft laat ik hem die mooi op de grond leggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja true.
Maar als je een keer genaaid bent , dan wordt je daar toch wel voorzichtiger mee.
Ben maar heel zelden gasten tegengekomen met een gun die niet gelijk begonnen met schieten.
Hahah , wat een cocksucker...quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vanaf nu als iemand een wapen heeft laat ik hem die mooi op de grond leggen
die gast riep eerst nog: "dont worry man, i dont have ammo"![]()
Thanks ouwe voorhuidshlicker! Dat is info waar ik wat mee kan!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Ey cocksucker.
Als het goed is niet.
Daar begin je gewoon met een nieuwe bitch , als je terug gaat dan moet je weer verder kunnen spelen met RickoCUMMM
->
Van hun site :
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:35 schreef murp het volgende:
Ik zie geen servers meer?Behalve die test experiment dingen
twitter:dayzdevteam twitterde op woensdag 22-01-2014 om 16:07:16At 5.30pm GMT today all Multiplayer servers are going to come down for a minimum for 3 hours for maintenance. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
Nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Chef_M het volgende:
Servers zijn online, maar heel onstabiel.
Wel 2 camo baretten kunnen vinden, wist niet dat ze die toe gingen voegen.
samen spelen is idd wel leuk, maar je moet er de tijd voor hebben. Daarom had ik die steam groep gemaakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:
wtf man![]()
Heb nog niet veel tijd in dit spel gestoken omdat ik iedere keer snel dood ging... maar ik ga het toch maar weer eens proberen.
Owja , weet niet eens of ik die al was gejoined.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
samen spelen is idd wel leuk, maar je moet er de tijd voor hebben. Daarom had ik die steam groep gemaakt.
Heb zelf niet zoveel tijd meer gehad.
Deze :quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef RickoKun het volgende:
Is die aangemaakt op 29 juni?Zitten maar 3 members in ofzo
Virgin Islandsquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Deze :
http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ
[edit]
nvm , je had hem al gevonden.... ga eens werken ofzo man !
Beetje dayz overdag spelen![]()
Vanaf kerst geen werk meer gehad op twee dagen naquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Deze :
http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ
[edit]
nvm , je had hem al gevonden.... ga eens werken ofzo man !
Beetje dayz overdag spelen![]()
Aah , das wel klote....quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vanaf kerst geen werk meer gehad op twee dagen na
Toevallig vandaag nog een scharminkelige dienst van 5 tot 9
Je moet effe naar dat schip lopen , Riffyquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef RickoKun het volgende:
Nou vond ik van de week dus eindelijk een M4 hé?
Ik log vandaag in.
M4 weg, en alle toffe gear die ik die dag had geloot weg.
Nu ben ik weer door de servers aan het hoppen.
GEEN ENKEL WAPEN op dat tyfus vliegveld.
BERETS, BERETS EVERYWHERE.
Waar is dat schip?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah , das wel klote....
[..]
Je moet effe naar dat schip lopen , Riffy
Dan naar de kant met de stuurhut , daar liggen bovenop meestal wel een m4 of Rifle.
Langs de kust , helemaal rechtsbovenin , rechts van dat kleine vliegveld.quote:
THanks brahim!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Langs de kust , helemaal rechtsbovenin , rechts van dat kleine vliegveld.
http://dayzdb.com/map/chernarusplus#4.137.032
Np!.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
THanks brahim!
edit-
Staan alleen clothes aangegeven?
Daar klopt echt geen hol van. Er staan ook van die woonwagens en schuurtjes waar je van alles zou moeten vinden, ik heb er nog nooit iets gevonden ..quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
THanks brahim!
edit-
Staan alleen clothes aangegeven?
Idd, er ligt een stukje verderop ook een gecraschte helicopter , daar geeft ie aan dat er wapens moeten spawnen , ben er al 100x voorbij gelopen en niets , uberhaupt nog nooit één item gevonden daar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Daar klopt echt geen hol van. Er staan ook van die woonwagens en schuurtjes waar je van alles zou moeten vinden, ik heb er nog nooit iets gevonden ..
Heb je het nu over de mod of over de SA? SA heeft nog geen crashsites namelijk, maar de dayzdb.com/map is wel van de SA.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd, er ligt een stukje verderop ook een gecraschte helicopter , daar geeft ie aan dat er wapens moeten spawnen , ben er al 100x voorbij gelopen en niets , uberhaupt nog nooit één item gevonden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |