SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pete
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2014 15:26:00 ]
mooie man, morgen ook maar ff naar de kapper voor een backhammetjequote:
waarom niet?quote:
ik word hier heel erg onzeker vanquote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom niet?
jullie stoppen ook niet met voetbal praat
Een nazi scheiding zou wel goed zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
littlerabbit nog wensen hoe ik mn haar moet doen morgen ?
waarom?quote:
quote:
Hij ziet er wel okay uit.quote:
gvdquote:
lekker manquote:
met hitler snor?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een nazi scheiding zou wel goed zijn.
omggggquote:
doe dat dan met onsquote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriendengroep bestaat uit jongens, en ik kan zat meepraten over knappe chicks, maar ze praten nooit met mij over jongens. Godverdomme.
Hoeweet je dat?quote:
linkquote:
moet je maar vriendinnen of hommos hebbenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriendengroep bestaat uit jongens, en ik kan zat meepraten over knappe chicks, maar ze praten nooit met mij over jongens. Godverdomme.
ik praat vaker over knappe mannenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef arachide. het volgende:
dat vraag ik nietquote:
ehrmergherdquote:
quote:
quote:
dat nose, net een aerdpearquote:
Zal vast gewaardeerd wordenquote:
Onzeker over hun seksualiteit waarschijnlijk. Elke normale jongeman praat over knappe mannenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef arachide. het volgende:
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal vast gewaardeerd worden
Voor Ezell
[ afbeelding ]
[..]
Onzeker over hun seksualiteit waarschijnlijk. Elke normale jongeman praat over knappe mannen
Uhh, niet echt..quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal vast gewaardeerd worden
Voor Ezell
[ afbeelding ]
I'd love toquote:
Ik heb ook wel vriendinnen, maar dat gaat altijd over dat COS te duur is, seks en peuken.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet je maar vriendinnen of hommos hebben
ik help je wel evenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
HOLY FUCK![]()
![]()
Fotoboek van CloudNine
ik ben verliefd
adorabelle heeft d'r ook gevomndenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
HOLY FUCK![]()
![]()
Fotoboek van CloudNine
ik ben verliefd
13 jaar?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
HOLY FUCK![]()
![]()
Fotoboek van CloudNine
ik ben verliefd
nepquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
HOLY FUCK![]()
![]()
Fotoboek van CloudNine
ik ben verliefd
morgen lekker de baarden tegen elkaar aan wrijvenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tevreden maar ja... yolo
hoezo dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
I'd love to
Hier word ik alleen maar vierkant uitgelachen door mijn vriend.
[..]
Ik heb ook wel vriendinnen, maar dat gaat altijd over dat COS te duur is, seks en peuken.
hoezoquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
HOLY FUCK![]()
![]()
Fotoboek van CloudNine
ik ben verliefd
Studierichting Informaticaquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
HOLY FUCK![]()
![]()
Fotoboek van CloudNine
ik ben verliefd
Kijk nog eensquote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
Laatste voyeur(s) LETMEIN
xcachet
Fok-it
Typisch
Insomnia_
arachide.
Toto69
Jimbo
JanCees
supersof
quote:
vquote:
valt meequote:
TWO BOTTLES WISKEY FOR THE WAAAAYquote:
en nog een kutkop ookquote:
dat is leuk man moet je kijkenquote:
waarom? Is ze 15?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
HOLY FUCK![]()
![]()
Fotoboek van CloudNine
ik ben verliefd
Die dvd heb ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Geef ik je een Beatle is het weer niet goed
[ afbeelding ]
dat weet ikquote:
Die vindt leonardo dicaprio een dik hoofd hebben en die snap niet dat ik heb knap vind. Het is gewoon charisma, ik kan er niks aan doenquote:
klekker krap?quote:
ik volg je nietquote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die vindt leonardo dicaprio een dik hoofd hebben en die snap niet dat ik heb knap vind. Het is gewoon charisma, ik kan er niks aan doenMijn vriend vergeet dat hij zelf 30 a 40 kilo kwijt is geraakt en dat hij daarom zo dun is en geen dikkig hoofd meer heeft.
en als het kan schommelen kan het ook wippenquote:
zit er al gras op het veld, dan mag je spelenquote:
Hij had 30-40 kilo meer?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die vindt leonardo dicaprio een dik hoofd hebben en die snap niet dat ik heb knap vind. Het is gewoon charisma, ik kan er niks aan doenMijn vriend vergeet dat hij zelf 30 a 40 kilo kwijt is geraakt en dat hij daarom zo dun is en geen dikkig hoofd meer heeft.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
19 jaartjes :3 :3 ^____^ ^___^
duidelijk een borderliner
rekt het niet fdan scheurt het welquote:
AND IM LEAVING TOMORROW WHAT DO YOU SAYquote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
AND I SURE WOULD LIKE SOMS SWEET COMPANY
in de zomer danquote:
picsquote:
Nee, je lijkt op een trol, dat is andersquote:Op zondag 19 januari 2014 15:35 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij ben ik erg hard getrolld door KLB
Ik snap echt helemaal niks van deze post.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
90210quote:
Ik welquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze post.
TR GEMAAKTquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, je lijkt op een trol, dat is anders
hihaho
mijn vriend is nu superdun, maar dat komt omdat hij heel veel is afgevallen. Toen wij wat kregen had hij ook een dikkig hoofd.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=KDPW_g2AhAU
al 20 keer nu
waarom gebruik je geen spotifyquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
al 20 keer nu
okequote:
ging er dus over dat iemand zei dat een 30 jarige gewoon seks met een 12 jarige kan hebben en toen relluhhhhquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
hahaha godverdomme, klb rel topics zijn gewoon helemaal verwijderd
samenvatting danquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
hahaha godverdomme, klb rel topics zijn gewoon helemaal verwijderd
die had ik net alquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er gras op groeit mag je er op spelen
oh zo jaquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
mijn vriend is nu superdun, maar dat komt omdat hij heel veel is afgevallen. Toen wij wat kregen had hij ook een dikkig hoofd.
En hij snapt niet dat ik leonardo met zijn dikke hoofd sexy vind, maar hij vergeet dat ik ook op hem ben gevallen toen hij een dik hoofd had.
Snap je het nu?
C'EST LA VIEEEEEEquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
al 20 keer nu
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ging er dus over dat iemand zei dat een 30 jarige gewoon seks met een 12 jarige kan hebben en toen relluhhhh
ik heb itunes en daar komen alleen de pareltjes inquote:
ik bedoel dat hij niet moet zeuren omdat ik ook op hem ben gevallen, zelfs met een dik hoofdquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze post.
Of bedoel je dat je ook op zijn dikke hoofd bent gevallen?
spotify is andersquote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb itunes en daar komen alleen de pareltjes in
het is een charisma dingetje.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
oh zo ja
maar ik snap niet dat mensen leo knap vinden dus daar ging het al mis
je weet dat mijn film/tv smaak slecht isquote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, ik ken het (ontzttend slechte serie)
maar ik herkende hem niet
okequote:
OOH ZEGT ZE DAT?quote:
ja vervelendquote:
Dat is het echt heel, heel, HEEL vaakquote:
omdat appelquote:
Die gebruik ik altijd voor het leren, maar nu heb ik spotify premiumquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
al 20 keer nu
hallo ex bk meisjequote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die gebruik ik altijd voor het leren, maar nu heb ik spotify premium
en veel gezelligerquote:
het nummer of de sitequote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Spotifyquote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? als jij je maar vermaaktquote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
je weet dat mijn film/tv smaak slecht is
maar hij is lekker
OMGquote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
OOH ZEGT ZE DAT?
ik verstond het niet omg
OMG WTFquote:
Wat tolerant van je. Die pizza moet nu wel goed komen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? als jij je maar vermaakt
ja OMG!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:40 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
JGL?HIJ IS ZO CUTIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
hij is leukquote:Op zondag 19 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insomnia zou nu roepen
ECTO ECTO ECTO
quote:
mooiquote:
Gelukkig ben ik zelf wel gespierdquote:
Ik ga mij wel weer scheren. 3 weken is wel weer afdoende.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
morgen lekker de baarden tegen elkaar aan wrijven
graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |