Die vindt leonardo dicaprio een dik hoofd hebben en die snap niet dat ik heb knap vind. Het is gewoon charisma, ik kan er niks aan doenquote:
klekker krap?quote:
ik volg je nietquote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die vindt leonardo dicaprio een dik hoofd hebben en die snap niet dat ik heb knap vind. Het is gewoon charisma, ik kan er niks aan doenMijn vriend vergeet dat hij zelf 30 a 40 kilo kwijt is geraakt en dat hij daarom zo dun is en geen dikkig hoofd meer heeft.
en als het kan schommelen kan het ook wippenquote:
zit er al gras op het veld, dan mag je spelenquote:
Hij had 30-40 kilo meer?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die vindt leonardo dicaprio een dik hoofd hebben en die snap niet dat ik heb knap vind. Het is gewoon charisma, ik kan er niks aan doenMijn vriend vergeet dat hij zelf 30 a 40 kilo kwijt is geraakt en dat hij daarom zo dun is en geen dikkig hoofd meer heeft.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
19 jaartjes :3 :3 ^____^ ^___^
duidelijk een borderliner
rekt het niet fdan scheurt het welquote:
AND IM LEAVING TOMORROW WHAT DO YOU SAYquote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
AND I SURE WOULD LIKE SOMS SWEET COMPANY
in de zomer danquote:
picsquote:
Nee, je lijkt op een trol, dat is andersquote:Op zondag 19 januari 2014 15:35 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij ben ik erg hard getrolld door KLB
Ik snap echt helemaal niks van deze post.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
90210quote:
Ik welquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze post.
TR GEMAAKTquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, je lijkt op een trol, dat is anders
hihaho
mijn vriend is nu superdun, maar dat komt omdat hij heel veel is afgevallen. Toen wij wat kregen had hij ook een dikkig hoofd.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=KDPW_g2AhAU
al 20 keer nu
waarom gebruik je geen spotifyquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
al 20 keer nu
okequote:
ging er dus over dat iemand zei dat een 30 jarige gewoon seks met een 12 jarige kan hebben en toen relluhhhhquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
hahaha godverdomme, klb rel topics zijn gewoon helemaal verwijderd
samenvatting danquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
hahaha godverdomme, klb rel topics zijn gewoon helemaal verwijderd
die had ik net alquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er gras op groeit mag je er op spelen
oh zo jaquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
mijn vriend is nu superdun, maar dat komt omdat hij heel veel is afgevallen. Toen wij wat kregen had hij ook een dikkig hoofd.
En hij snapt niet dat ik leonardo met zijn dikke hoofd sexy vind, maar hij vergeet dat ik ook op hem ben gevallen toen hij een dik hoofd had.
Snap je het nu?
C'EST LA VIEEEEEEquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
al 20 keer nu
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ging er dus over dat iemand zei dat een 30 jarige gewoon seks met een 12 jarige kan hebben en toen relluhhhh
ik heb itunes en daar komen alleen de pareltjes inquote:
ik bedoel dat hij niet moet zeuren omdat ik ook op hem ben gevallen, zelfs met een dik hoofdquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze post.
Of bedoel je dat je ook op zijn dikke hoofd bent gevallen?
spotify is andersquote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb itunes en daar komen alleen de pareltjes in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |