Die vindt leonardo dicaprio een dik hoofd hebben en die snap niet dat ik heb knap vind. Het is gewoon charisma, ik kan er niks aan doenquote:
klekker krap?quote:
ik volg je nietquote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die vindt leonardo dicaprio een dik hoofd hebben en die snap niet dat ik heb knap vind. Het is gewoon charisma, ik kan er niks aan doenMijn vriend vergeet dat hij zelf 30 a 40 kilo kwijt is geraakt en dat hij daarom zo dun is en geen dikkig hoofd meer heeft.
en als het kan schommelen kan het ook wippenquote:
zit er al gras op het veld, dan mag je spelenquote:
Hij had 30-40 kilo meer?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die vindt leonardo dicaprio een dik hoofd hebben en die snap niet dat ik heb knap vind. Het is gewoon charisma, ik kan er niks aan doenMijn vriend vergeet dat hij zelf 30 a 40 kilo kwijt is geraakt en dat hij daarom zo dun is en geen dikkig hoofd meer heeft.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
19 jaartjes :3 :3 ^____^ ^___^
duidelijk een borderliner
rekt het niet fdan scheurt het welquote:
AND IM LEAVING TOMORROW WHAT DO YOU SAYquote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
AND I SURE WOULD LIKE SOMS SWEET COMPANY
in de zomer danquote:
picsquote:
Nee, je lijkt op een trol, dat is andersquote:Op zondag 19 januari 2014 15:35 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij ben ik erg hard getrolld door KLB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |