SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pete
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2014 15:26:00 ]
mooie man, morgen ook maar ff naar de kapper voor een backhammetjequote:
waarom niet?quote:
ik word hier heel erg onzeker vanquote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom niet?
jullie stoppen ook niet met voetbal praat
Een nazi scheiding zou wel goed zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
littlerabbit nog wensen hoe ik mn haar moet doen morgen ?
waarom?quote:
quote:
Hij ziet er wel okay uit.quote:
gvdquote:
lekker manquote:
met hitler snor?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een nazi scheiding zou wel goed zijn.
omggggquote:
doe dat dan met onsquote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriendengroep bestaat uit jongens, en ik kan zat meepraten over knappe chicks, maar ze praten nooit met mij over jongens. Godverdomme.
Hoeweet je dat?quote:
linkquote:
moet je maar vriendinnen of hommos hebbenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriendengroep bestaat uit jongens, en ik kan zat meepraten over knappe chicks, maar ze praten nooit met mij over jongens. Godverdomme.
ik praat vaker over knappe mannenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef arachide. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |