SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
ik ook, wowquote:Op zondag 19 januari 2014 14:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet steeds hier aan denken:
srry
wat is daarmee?quote:
die stinktquote:
neequote:Op zondag 19 januari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Muto is hypocriet.
Laten we hem slaan
oh, jaquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:20 schreef Jimbo het volgende:
ik denk dat mn hondje aan het doodgaan is
ehm en dan zit jij hier?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:20 schreef Jimbo het volgende:
ik denk dat mn hondje aan het doodgaan is
Hoezo?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Muto is hypocriet.
Laten we hem slaan
Geen zin meer als ik t zo ziequote:
Heb wel zin om jou te slaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Muto is hypocriet.
Laten we hem slaan
Oud?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen zin meer als ik t zo zieveel minder blij dan altijd dit dat
Ja, moet ik dan doen?quote:
Rot opquote:Op zondag 19 januari 2014 14:21 schreef xcachet het volgende:
Wat een kut OP.
Dit is het Feyenoord Topiqie niet.
Even Tjacka bellen.
Dit kan echt niet.
Feyenoord
geef hem een knuffelquote:Op zondag 19 januari 2014 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, moet ik dan doen?
beest is 12jaar oud... kan er weinig aan veranderen
jaquote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hele "geen voetbal hier" hetze
hij ligt al op de bank, met zn hoofje op mn schootquote:
Jij rolt zo over mij heenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal niet terugslaan. Ik plet je gewoon.
12 is ook wel oud he. Mijn beessie heb ik verleden jaar ook moeten laten inslapen. die was 13 en was ook gewoon op.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, moet ik dan doen?
beest is 12jaar oud... kan er weinig aan veranderen
Als een wijf zich als een man gedraagt , moet je haar ook slaan als een ventquote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal niet terugslaan. Ik plet je gewoon.
oh dan is het goedquote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij ligt al op de bank, met zn hoofje op mn schoot
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
12 is ook wel oud he. Mijn beessie heb ik verleden jaar ook moeten laten inslapen. die was 13 en was ook gewoon op.
Lekker op tijd voor de koffie. Ik heb tot 15:30 tentamen, dan zou ik precies op tijd zijn voor koffie. Laat maar. Ik ga wel huilen in de stad.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgenavond ja, ben overdag vrij. En met avond bedoel ik dat die burgerijtypes om 7 uur op de stoep staan
Echt kut inderdaadquote:
Oh gewoonquote:Op zondag 19 januari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar waarom wil je mij slaan? Dan weet ik tenminste waarom ik je plet.
Bel me anders, i've got time for yooouuuuquote:Op zondag 19 januari 2014 14:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekker op tijd voor de koffie. Ik heb tot 15:30 tentamen, dan zou ik precies op tijd zijn voor koffie. Laat maar. Ik ga wel huilen in de stad.
Oh. En bedankt.quote:
quote:
Jullie ook boysquote:Op zondag 19 januari 2014 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou succes mannen met Feyenoord kijken.
Morituri te Salutant!
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. En bedankt.
Even controleren of ik nog in je FoBo sta voordat ik echt boos word.
Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef Rodawa het volgende:
- Van een dak af willen duwen?
Tjacka
- Coïtus mee willen hebben?
xcachet
Geen verband hiertussen hoor hehehehe.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Godverdomme wat kinderachtig.
Gedraag je eens als ik er niet ben.
Dan durf je wel he.
Lafaard.
kijk hoeveel mensen me willenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Godverdomme wat kinderachtig.
Gedraag je eens als ik er niet ben.
Dan durf je wel he.
Lafaard.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet hem niet zo serieus nemen.
Wie niet?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij zou jou wel serieus nemen
rtquote:
Doe ik lekker wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Je moet hem niet zo serieus nemen.
Hij zou jou wel serieus nemen
wow drukte perongeluk op TRquote:
JAquote:Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef xcachet het volgende:
Willen jullie wat grappigs horen.
Wat ook best wel bizar
en vaag is?
?
hjbquote:
ja ik heb dr al gedaan is wel aan te raden hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe ik lekker wel.
Nederland is een vrij land!
[..]
wow drukte perongeluk op TR
Ik zou die ezell wel doen denk ik hihi :$
Ken jij haar?
Ze stuurde me laatst een DM
Je date een volwassen 'jongen' in een apenpak?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef xcachet het volgende:
Wat ook best wel bizar
en vaag is?
?
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef xcachet het volgende:
Wat ook best wel bizar
en vaag is?
?
LOLquote:Op zondag 19 januari 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je date een volwassen 'jongen' in een apenpak?
xD
weet je jcquote:
macbookquote:
macquote:
als je lol omdraait staat er nog steeds lolquote:
Die kans is best groot iddquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb geen zin om richting tv te lopen. Utrecht - Feyenoord wordt toch een baggerwedstrijd
http://eu.battle.net/wow/en/character/dunemaul/Litlerabbit/simplequote:
WOW PALINDROOMquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
als je lol omdraait staat er nog steeds lol
Zit het een keer halfvol bij Utrecht?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Jimbo het volgende:
bah als ik het zo ziet had ik er toch graag bij willen zijn
Je stream loopt achterquote:
nice, ik wil ook wel weer eens terug keren, maar je kan maar toto lvl 20 ofzo tochquote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/dunemaul/Litlerabbit/simple
Door Insomnia gisternacht een 7 dagen free trial. Fap ze.
vind het best vol daar voor utregquote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit het een keer halfvol bij Utrecht?
ja behoorlijk jaquote:
zat tjack naast je ?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
Nou ik werd gisteren onbekend gebeld. En Tjacka zei dat ik moest opnemen. Dus dat deed ik en het ging ongeveer zo:
- "Hallo?"
"Hallo"
- "Hallo?"
"Is dit *mijn naam + achternaam"
- "Uh ja?"
"Ja, ik heb jouw nummer gekregen van *naam vriendin* in *naam cafe*"
- "Ja die ken ik wel"
"Ik zag je foto's op Facebook, en ben geïnteresseerd in je"
-"oke"
"Ja ik wilde je whatsappen maar ik dacht zal eerst even vragen of je dat goed vindt"
-"Wie ben je dan?"
"Jos Zegers"
-"Leuk, je neemt me in de zeik"
"Nee nee! Ik heb serieus interesse.
-"Oke, ik voeg je wel toe op Facebook"
"Oke heel leuk!"
-"Doei"
"Daag"
WTF
DAT WAS EEN MEISJE HAHAHAHA
Ten eerste kun je op mijn Facebook geen foto's bekijken als je geen vriend met mij bent, en ten tweede heeft die vriendin van mij niet een nummer aan iemand zomaar gegeven en kent heel geen Jos Zegers.
Nee. 7 dagen gratis kennelijk, maar ik wil niet terugkeren. Geen zin of tijd voor. Ik moest alleen even naar Inso zwaaienquote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nice, ik wil ook wel weer eens terug keren, maar je kan maar toto lvl 20 ofzo toch
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
toto heb je deze al gehoord van rogan
https://soundcloud.com/rogan-beach/bearmc-angel
wie weet is er binnenkort wel een nieuwe wow...quote:Op zondag 19 januari 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. 7 dagen gratis kennelijk, maar ik wil niet terugkeren. Geen zin of tijd voor. Ik moest alleen even naar Inso zwaaien
je wordt getrolltquote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
Nou ik werd gisteren onbekend gebeld. En Tjacka zei dat ik moest opnemen. Dus dat deed ik en het ging ongeveer zo:
- "Hallo?"
"Hallo"
- "Hallo?"
- "Uh ja?"
- "Ja die ken ik wel"
-"oke"
"Ja ik wilde je whatsappen maar ik dacht zal eerst even vragen of je dat goed vindt"
-"Wie ben je dan?"
"Jos Zegers"
"Oke heel leuk!"
-"Doei"
"Daag"
WTF
Ten eerste kun je op mijn Facebook geen foto's bekijken als je geen vriend met mij bent, en ten tweede heeft die vriendin van mij niet een nummer aan iemand zomaar gegeven en kent heel geen Jos Zegers.
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
- "Hallo?"
"Hallo"
- "Hallo?"
- "Uh ja?"
- "Ja die ken ik wel"
-"oke"
-"Wie ben je dan?"
"Jos Zegers"
"Oke heel leuk!"
-"Doei"
"Daag"
WTF
vind het wel goed wat hij maaktquote:
Uh jawel.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
- "Hallo?"
"Hallo"
- "Hallo?"
- "Uh ja?"
- "Ja die ken ik wel"
-"oke"
-"Wie ben je dan?"
"Jos Zegers"
"Oke heel leuk!"
-"Doei"
"Daag"
WTF
maak hem eens niet zo zwart johquote:
Hahaquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef Jimbo het volgende:
Wow matthijssen zn bierbuik is groter dan die van mij\
opa
ja wow toen ik dat ontdekte hequote:
Niet helemaal correctquote:Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wow toen ik dat ontdekte he
mind = blown
quote:
peterrquote:
zeg jijquote:
kutding manquote:
ik meen hetquote:
ik ook stommertquote:
Heb genoten van je pik gisterquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijzelf net lelijk in de vingers gesneden, figuurlijk dan.
Daar gaat mijn kans om XCachet te begluren
huh wtf hoe doe je dat danquote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Jimbo het volgende:
heb serieus krassen op mn polsen staan van dat kut ding
ik wil zn rand met pluis![]()
mis je niks aan, in de koeienstal heb je er 100 vanquote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijzelf net lelijk in de vingers gesneden, figuurlijk dan.
Daar gaat mijn kans om XCachet te begluren
quote:
Heb je die tweet niet gezien?quote:
dat zeg ik toch, ding is #$@$@ scherp, is zn oud vierkant model.quote:
Ik heb Rob Geus al paar keer ontmoet. Zijn moeder is de buurvrouw van mijn oma.quote:
die postte jc vanochtend alquote:
vanavond uiteten.quote:
lekkerquote:
Dont touch me amigoquote:Op zondag 19 januari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Rob Geus al paar keer ontmoet. Zijn moeder is de buurvrouw van mijn oma.
Jullie mogen mij aanraken![]()
Al mocht dat sowieso al.
ehm ff nadenken....quote:Op zondag 19 januari 2014 14:39 schreef Jimbo het volgende:
ohja ik hel al meer dan 600 power cycles gehad sofje, en nog een goede batterij. ben je nu trots op me ?
gayquote:
lavjequote:Op zondag 19 januari 2014 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja leuk he? Die ene boer was volgens mij veel liever alleen gebleven in zijn zwijnenstal.
Uhm het is een soort cafe/tapas achtig iets in Utrechtquote:
Eindelijk iemand die het ook kijktquote:Op zondag 19 januari 2014 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja leuk he? Die ene boer was volgens mij veel liever alleen gebleven in zijn zwijnenstal.
gezelligquote:Op zondag 19 januari 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm het is een soort cafe/tapas achtig iets in UtrechtMaar had goeie recensies dus
quote:
386 sta je ?quote:
382quote:
broertje+ ouders en beste vriendin van m`n moeder, maar die hoort gewoon bij familie dusquote:
denk je?quote:
Die in Denemarken . Echt zo'n morsige man met een morsig huis. Nooit eerder een vrouw van dichtbij gezien en er dan ineens drie op zijn dakquote:Op zondag 19 januari 2014 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook kijkt
welke boer bedoel je?
oh chill dat je ouders nog met elkaar omgaanquote:Op zondag 19 januari 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
broertje+ ouders en beste vriendin van m`n moeder, maar die hoort gewoon bij familie dus![]()
Voor m`n vaders verjaardag, best bijzonder dat we nog steeds elke keer met z`n vieren uit eten gaan terwijl m`n ouders al 2 jaar uit elkaar zijn
ja zoveel spam je wel jaquote:
oooh met die wc die kapot was enzo?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die in Denemarken . Echt zo'n morsige man met een morsig huis. Nooit eerder een vrouw van dichtbij gezien en er dan ineens drie op zijn dak
ja kan wel op zich iddquote:
ik vind de kleur van mijn posts gewoon mooiquote:
ja kan moeilkijk iets prematch doen vandaag hequote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Jimbo, goffedomme. Ga eens van FOK! af en Feyenoord kijken. Dit komt je pre match act niet ten goede
zwart?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind de kleur van mijn posts gewoon mooi
niks mis meequote:
nee blauwigquote:
Ja die. Daar ga je toch niet vrijwillig voor emigreren?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh met die wc die kapot was enzo?
zwartquote:
Uhu, wonen ook 5 minuten van elkaar af. Maar zijn ook heel goed uit elkaar gegaan dusquote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh chill dat je ouders nog met elkaar omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |