macbookquote:
macquote:
als je lol omdraait staat er nog steeds lolquote:
Die kans is best groot iddquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb geen zin om richting tv te lopen. Utrecht - Feyenoord wordt toch een baggerwedstrijd
http://eu.battle.net/wow/en/character/dunemaul/Litlerabbit/simplequote:
WOW PALINDROOMquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
als je lol omdraait staat er nog steeds lol
Zit het een keer halfvol bij Utrecht?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Jimbo het volgende:
bah als ik het zo ziet had ik er toch graag bij willen zijn
Je stream loopt achterquote:
nice, ik wil ook wel weer eens terug keren, maar je kan maar toto lvl 20 ofzo tochquote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/dunemaul/Litlerabbit/simple
Door Insomnia gisternacht een 7 dagen free trial. Fap ze.
vind het best vol daar voor utregquote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit het een keer halfvol bij Utrecht?
ja behoorlijk jaquote:
zat tjack naast je ?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
Nou ik werd gisteren onbekend gebeld. En Tjacka zei dat ik moest opnemen. Dus dat deed ik en het ging ongeveer zo:
- "Hallo?"
"Hallo"
- "Hallo?"
"Is dit *mijn naam + achternaam"
- "Uh ja?"
"Ja, ik heb jouw nummer gekregen van *naam vriendin* in *naam cafe*"
- "Ja die ken ik wel"
"Ik zag je foto's op Facebook, en ben geīnteresseerd in je"
-"oke"
"Ja ik wilde je whatsappen maar ik dacht zal eerst even vragen of je dat goed vindt"
-"Wie ben je dan?"
"Jos Zegers"
-"Leuk, je neemt me in de zeik"
"Nee nee! Ik heb serieus interesse.
-"Oke, ik voeg je wel toe op Facebook"
"Oke heel leuk!"
-"Doei"
"Daag"
WTF
DAT WAS EEN MEISJE HAHAHAHA
Ten eerste kun je op mijn Facebook geen foto's bekijken als je geen vriend met mij bent, en ten tweede heeft die vriendin van mij niet een nummer aan iemand zomaar gegeven en kent heel geen Jos Zegers.
Nee. 7 dagen gratis kennelijk, maar ik wil niet terugkeren. Geen zin of tijd voor. Ik moest alleen even naar Inso zwaaienquote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nice, ik wil ook wel weer eens terug keren, maar je kan maar toto lvl 20 ofzo toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |