gezelligquote:Op zondag 19 januari 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm het is een soort cafe/tapas achtig iets in UtrechtMaar had goeie recensies dus
quote:
386 sta je ?quote:
382quote:
broertje+ ouders en beste vriendin van m`n moeder, maar die hoort gewoon bij familie dusquote:
denk je?quote:
Die in Denemarken . Echt zo'n morsige man met een morsig huis. Nooit eerder een vrouw van dichtbij gezien en er dan ineens drie op zijn dakquote:Op zondag 19 januari 2014 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook kijkt
welke boer bedoel je?
oh chill dat je ouders nog met elkaar omgaanquote:Op zondag 19 januari 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
broertje+ ouders en beste vriendin van m`n moeder, maar die hoort gewoon bij familie dus![]()
Voor m`n vaders verjaardag, best bijzonder dat we nog steeds elke keer met z`n vieren uit eten gaan terwijl m`n ouders al 2 jaar uit elkaar zijn
ja zoveel spam je wel jaquote:
oooh met die wc die kapot was enzo?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die in Denemarken . Echt zo'n morsige man met een morsig huis. Nooit eerder een vrouw van dichtbij gezien en er dan ineens drie op zijn dak
ja kan wel op zich iddquote:
ik vind de kleur van mijn posts gewoon mooiquote:
ja kan moeilkijk iets prematch doen vandaag hequote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Jimbo, goffedomme. Ga eens van FOK! af en Feyenoord kijken. Dit komt je pre match act niet ten goede
zwart?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind de kleur van mijn posts gewoon mooi
niks mis meequote:
nee blauwigquote:
Ja die. Daar ga je toch niet vrijwillig voor emigreren?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh met die wc die kapot was enzo?
zwartquote:
Uhu, wonen ook 5 minuten van elkaar af. Maar zijn ook heel goed uit elkaar gegaan dusquote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh chill dat je ouders nog met elkaar omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |