Wat is deze?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
Awesome_ wat lees ik nu vuile schuinsmarcheerder
Dit dametje snapt het levenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet zijn reputatie vernietigen. Ik blijf liever alleen joh. Misschien neem ik een kat voor gezelschap.
Waarom start je geen relatie met G.R.S.? Dat verhoogt jullie waarde als vrouwen voor bepaalde dienstenquote:
Mijn doel is om een ieder zich met de TT verbonden te laten voelen. Ik ben blij dat ik bij jou het beoogde resultaat heb weten te behalen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:09 schreef McNulty het volgende:
Waarom voel mij verantwoordelijk voor de TT?
"I'd rather regret doing something than not doing something."quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maastricht: de stad van Il Fiore en Topfit. Woont een lekkere oud-collega van me waarvan ik nog steeds baal dat ik haar niet gepaald heb (daar was namelijk wel alle mogelijkheid voor).
Nieuwe wijsheden? Het een en ander herzien?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Relaties bezorgen alleen maar drama en stress joh. Wacht maar tot je eind 20 bent, dan kun je gaan settelen.
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:13 schreef fathank het volgende:
Een kat voor gezelschap nemen
Dan klink je echt als een eenzame oude vrijster
Weg met die katten gewoon dbz marathonnen met mij jwz.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Thanks, Jackie. Altijd fijn om te weten dat ik de goede kant opga.
#inb4 GRS haar seksualiteit kenbaar gaat maken met "speelse" gif net als JB.quote:
Teveel op Misc gezeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nieuwe wijsheden? Het een en ander herzien?
Niets mis met katten. Voor mij part neem ik een hond.quote:
Sabbelen aan een aarbei met slagroom erop. Speels? Neh, wel nee.quote:
wouldgivefacial/10quote:
Maak je het niet te gek met al die feestbeesten.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef Champy het volgende:
Groetjes allemaal uit de winter Efteling!!
[ afbeelding ]
Stichting de Zonnebloem.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef Champy het volgende:
Groetjes allemaal uit de winter Efteling!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |