Het begint ergens op te lijken ja.quote:
Leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het begint ergens op te lijken ja.
Bedankt, ik zag de stand inderdaad. Vroeg me alleen af of het de moeite waard was om ervoor naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
1-1 in sets. Wawa 2-1 voor met de break in de derde set. 40-40 nu.
Djokovic moet achter Wawrinka aan, dus wordt zeker wel leuk om te kijken ja haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Bedankt, ik zag de stand inderdaad. Vroeg me alleen af of het de moeite waard was om ervoor naar huis te gaan.
Djokovic zijn return is bar slecht voor zijn doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:04 schreef Norrage het volgende:
Wawa serveert echt als een malle, en Djoko zijn return loopt tegelijkertijd wat minder.
Hij was er al dichtbij op de US open, en hij heeft al een paar keer Murray van de baan geveegd, dus het lijkt me in ieder geval wel goed mogelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:11 schreef Norrage het volgende:
Wawa verdient het wel een keer om zo'n kraker te winnen tegen Djoko.
Ja. Het is niet best.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic zijn return is bar slecht voor zijn doen.
Wawrinka speelt goed hoor, maar Djokovic is wel heel matig.
Of Wawa choket hem wel weg. Maar wellicht is driemaal scheepsrecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef alors het volgende:
Ik denk ook wel dat Djoko gaat winnen hoor, die herpakt zich zo meteen wel.
Ik geloof het pas als Wawrinka gewonnen heeft, ik wilde hem vooral motiveren met dat opgeven-bericht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef alors het volgende:
Ik denk ook wel dat Djoko gaat winnen hoor, die herpakt zich zo meteen wel.
Nieuw jaar, nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik gun het Wawrinka ook wel, maar die gaat natuurlijk in 3 onderuit tegen Nadal (en ook Federer) in een finale en Berdych doet het niet beter tegen Nadal.
Precies dit. Elke keer hetzelfde verhaal inderdaad. Ik wil best wel dat spelers als Djoko verslagen worden, maar niet ten koste van iemand die Nadal kan verslaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik gun het Wawrinka ook wel, maar die gaat natuurlijk in 3 onderuit tegen Nadal (en ook Federer) in een finale en Berdych doet het niet beter tegen Nadal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |