UPC Fox ookquote:Op maandag 20 januari 2014 01:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ah ok.
Thanks voor die hold
Stoort Ziggo Fox Sports 2 bij jullie ook?
Momentopnamequote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef Seam het volgende:
Duidelijk is wel dat de winnaar van de SB uit de NFC gaat komen.
quote voor later.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef Seam het volgende:
Duidelijk is wel dat de winnaar van de SB uit de NFC gaat komen.
quote:
quote:“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Jupquote:
Je bedoelt Gamepass? Dat is ook te zien via de computer. Nee, het is niet bekend of het volgend jaar weer gratis is, ga er maar niet van uit nu ze het ook op FOX Sports uitzenden in NL. Voor maar een paar landen is het gratis, maar het is niet echt bekend waarom, waarschijnlijk omdat het niet zo populair hier is.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:53 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
Jup![]()
Btw ik kijk momenteel NFC championship via mijn iPad apps, is het al bekend of volgend jaar weer gratis is zoals nu? En waarom is het gratis eigenlijk? De hoeveelheid content daar is echt ongelooflijk
Dat is alleen bij de laatste twee minuten van de eerste helft en laatste vijf minuten van de tweede helft.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:55 schreef neggix het volgende:
Hoe zit het met buiten het veld lopen? Heb ik dat ff gemist dat het veranderd is? Normaal stopt de tijd toch altijd?
Ik kijk momenteel via firstrow bij gebrek aan beter. Dit jaar daardoor ook niet heel veel van het seizoen meegekregen waar ik eerder altijd relaxt op de bank kon kijken.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:53 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
Jup![]()
Btw ik kijk momenteel NFC championship via mijn iPad apps, is het al bekend of volgend jaar weer gratis is zoals nu? En waarom is het gratis eigenlijk? De hoeveelheid content daar is echt ongelooflijk
Denk dat ze de gamepass nog wel even gratis houden in EU aangezien ze het toch nog steeds goed aan het promoten zijn. Heeft denk ik niet veel met fox te maken. (hoop ik).quote:Op maandag 20 januari 2014 01:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Je bedoelt Gamepass? Dat is ook te zien via de computer. Nee, het is niet bekend of het volgend jaar weer gratis is, ga er maar niet van uit nu ze het ook op FOX Sports uitzenden in NL. Voor maar een paar landen is het gratis, maar het is niet echt bekend waarom, waarschijnlijk omdat het niet zo populair hier is.
[..]
Dat is alleen bij de laatste twee minuten van de eerste helft en laatste vijf minuten van de tweede helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |