De Seattle Seahawks zijn favoriet bij de bookmakers met ongeveer 65/35 verhouding.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef Leatherface het volgende:
Wie is straks favoriet? Seattle of de Niners?
Ben niet helemaal objectief hierin, maar ik vind dat persoonlijk een reactie van een slechte verliezer.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
- "They did a good job winning at home"
Goeie backhanded compliment van Brady
Ach, hij is natuurlijk ook ontzettend teleurgesteld en moest meteen na de wedstrijd zn commentaar geven. Dan snap ik het wel. Zullen weinig mensen over vallen lijkt me.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:33 schreef Downtime het volgende:
[..]
Ben niet helemaal objectief hierin, maar ik vind dat persoonlijk een reactie van een slechte verliezer.
En dat voor een sporter die zo veel heeft gewonnen en tot de beste allertijden behoord.
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:33 schreef Downtime het volgende:
[..]
Ben niet helemaal objectief hierin, maar ik vind dat persoonlijk een reactie van een slechte verliezer.
En dat voor een sporter die zo veel heeft gewonnen en tot de beste allertijden behoord.
quote:
neequote:Op maandag 20 januari 2014 00:44 schreef ß het volgende:
Ik heb al een tijdje geen wedstrijden gekeken, sorry als dit onderwerp al eerder besproken is, maar moet je nu ook in Nederland betalen voor Game Pass?
Nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:44 schreef ß het volgende:
Ik heb al een tijdje geen wedstrijden gekeken, sorry als dit onderwerp al eerder besproken is, maar moet je nu ook in Nederland betalen voor Game Pass?
Spygate.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:06 schreef Leatherface het volgende:
Toch opvallend hoe Brady vroeg in zijn carrière drie Super Bowls wint en dan later ineens niet meer clutch blijkt.
Nog altijd beter dan iedere andere QB, maar waar ligt dat aan? Kenners?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf dit zien als ik naar de console ga. Op 2 verschillende browsers geprobeerd.To err is human, to forgive bovine.
Moet Harbaugh de vlag gooien (kan dat?)... gaat zo snel, refs kunnen niet alles zien.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:16 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat een BS penalty. Whitner raakte hem duidelijk met z'n schouders.
Nee dat kan niet bij penalties.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Moet Harbaugh de vlag gooien (kan dat?)... gaat zo snel, refs kunnen niet alles zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |