Lucky noemt 'ie datquote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lucky vooral, maar die ene op de 100 keer dat het lukt is het nice ja
al gedaan zie psv topic.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoi
Wanneer ga je me vernederen?
Ah zie hem, ik ga het proberen of het op mobiel lukt anders zal het morgen moeten.quote:
gelijk heb jequote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef Dven het volgende:
Beetje aan het praten met zo'n modelletje die ik gister ontmoet hebZe ziet me wel zitten enzulks. Maar wat zei ze net nou? "I like short men"
Kankerhoer gelijk geblokkeerd
voor eeuwig dus. Je mag me wel dankbaar zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah zie hem, ik ga het proberen of het op mobiel lukt anders zal het morgen moeten.
Die van mij was Locadia en hij mocht pas weg bij zijn 1ste interland. ( ook niet zo lang) Maar helaas.
Had verwacht dat hij zo scoren en direct naar Oranje mocht. Maar ik ben je idd wel dankbaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
voor eeuwig dus. Je mag me wel dankbaar zijn.
Waarheid als een koe. Fijn dat je me er aan helpt herinneren.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:22 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Ajax heeft gewonnen gisteren.
Geen probleem.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Fijn dat je me er aan helpt herinneren.
jammer wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:22 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Ajax heeft gewonnen gisteren.
quote:
Was wel leuk om te kijken inderdaad. Uitslag was wat minder.quote:
Feyenoord was wel goed hoor. Als Ajax weer zo begint als tegen PSV dan gaan ze de bietenbrug op. Pelle maakt zijn kansen namelijk wel af.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel weer leuk om te zien dat na een leuke wedstrijd tegen fucking FC Utrecht, Feyenoorders denken dat ze daadwerkelijk beter spelen dan Ajax.
Feyenoord mist wel Boetius, die was teringgoed bezig.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Feyenoord was wel goed hoor. Als Ajax weer zo begint als tegen PSV dan gaan ze de bietenbrug op. Pelle maakt zijn kansen namelijk wel af.
Die speelde goed ja. Hoe vond je Depay gisteren?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord mist wel Boetius, die was teringgoed bezig.
Geweldig. Met als hoogtepunt de CR7-freekick die het autodek op roldequote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die speelde goed ja. Hoe vond je Depay gisteren?
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig. Met als hoogtepunt de CR7-freekick die het autodek op rolde
veel dreiging maar randement 0quote:Op maandag 20 januari 2014 10:38 schreef JanCees het volgende:
[..]![]()
Ook nog een paar prachtige schoten in de handen van Cillessen
Ernstig inderdaad. Toch zijn de analisten en "kenners" helemaal weg van hem. Ik vind hem trouwens ook best aardig, maar dat rendement moet echt omhoog. Maar dat geldt voor compleet PSV.quote:
Ach, iedereen blijft het beweren maar als je gewoon eerlijk bent doet Feyenoord toch niet mee voor de titel.quote:
Een type Bojan, zullen we voor het gemak maar even zeggen.quote:
Met de nieuwe aanpak in de uitwedstrijden, zie ik ze nog wel lang meedoen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, iedereen blijft het beweren maar als je gewoon eerlijk bent doet Feyenoord toch niet mee voor de titel.
Maar Bojan speelt dan ook niet veel. Depay krijgt constant de kans.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Een type Bojan, zullen we voor het gemak maar even zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |