Geef maar door. Mits goedgekeurd door ondergetekende, zet ik haar er wel bij.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:45 schreef zeefje het volgende:
Ik wilde de lapo. Had een mooie OP-babe
Welterusten!quote:
Goede reden om haar billen paars te slaan en te krabben. Tot ze om genade smeekt...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
He bah die rechter heeft zo'n vies aarsgewei
Word aan gewerktquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
He bah die rechter heeft zo'n vies aarsgewei
Leuke paardestaartquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef zeefje het volgende:
Nieuwe OP-babe. Dit was de beste van de matigste die ik vinden kon
Post eens wat beters dan ter compensatiequote:Op zondag 19 januari 2014 02:01 schreef Vinniiee het volgende:
Die billen lijken anders ook niet echt wat
Veel op slaan, dan zwellen ze opquote:Op zondag 19 januari 2014 02:01 schreef Vinniiee het volgende:
Die billen lijken anders ook niet echt wat
Het was verdomde gezellig. Inmiddels onderweg naar huisquote:
Zo vroeg al?quote:Op zondag 19 januari 2014 02:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was verdomde gezellig. Inmiddels onderweg naar huis
Sorry, ik zit mobielquote:Op zondag 19 januari 2014 02:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Post eens wat beters dan ter compensatie
Jaquote:
Owja nog een stukjequote:Op zondag 19 januari 2014 02:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
Moeten nu nog een stukkie he dus tegen 3en thuis.
Vinniiee moest morgen ook weer 'vroeg' op
J. Ik, peu, engel en Vinniiee
Hoiquote:
Mja was nog niet zo moe. Leuk dat jij d'r ook bentquote:Op zondag 19 januari 2014 02:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoiwat leuk dat je hier nog bent.
Jaaa ik ga zo weerquote:Op zondag 19 januari 2014 02:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja was nog niet zo moe. Leuk dat jij d'r ook bent
Ow ga je al weer? Jammerquote:Op zondag 19 januari 2014 02:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa ik ga zo weernog filmpje kijken hehe. Hoe is het dan?
Jaaaaaaaa!!!quote:Op zondag 19 januari 2014 02:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ga je al weer? Jammer
Mja gaat wel goed op zichBinnenkort maar weer eens meeten he?
Hai!quote:
Ik dacht dat er "niet nodig" stond. Mijn mobiel doet aan afko'squote:Op zondag 19 januari 2014 02:06 schreef LovelyLady het volgende:
@ TT hoezo is hard gekreun niet normaal. En wat is hard?
quote:
Ik heb net een paar pannenkoekjes gebakken. Voor ontbijtquote:Op zondag 19 januari 2014 11:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier ookjummie, door buurkater geserveerd.
Ja. Maar tis niet iets waar je onderuit kan komenquote:
Ik ook, die berg domme antwoorden op mijn bureauquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[vrouw] ik weet niet wat ik aan moet trekken [/vrouw]
[man] Niksquote:Op zondag 19 januari 2014 12:08 schreef PeuRac het volgende:
Helaas niet. Ik merk dat ik mezelf voorbij loopquote:Op zondag 19 januari 2014 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Maar tis niet iets waar je onderuit kan komen
En op een zondag doe je liever toch andere dingen lijkt mij
Goed idee,maar neequote:Op zondag 19 januari 2014 12:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je die dan eens gaat maken.
En een bordje komt brengen.
Dat klopt, geen zin om iets te bakken. Ik ga zo wat anders lekkers kokenquote:
Oh dan kom je dat brengen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat klopt, geen zin om iets te bakken. Ik ga zo wat anders lekkers koken
Ook nietquote:Op zondag 19 januari 2014 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan kom je dat brengen.
Met eten ben ik niet zo kritisch.
Oei... das niet zo best meisje. Let je wel een beetje op jezelfquote:Op zondag 19 januari 2014 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik merk dat ik mezelf voorbij loop
Niksquote:Op zondag 19 januari 2014 12:08 schreef PeuRac het volgende:
Geen tijd voorquote:Op zondag 19 januari 2014 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oei... das niet zo best meisje. Let je wel een beetje op jezelf![]()
zal mn oma leuk vindenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks
Oh dat zei buurmeisje ook al
Begroeten met je stijve piemel is normaal voor een bepaalde apensoort. Jouw soort toevallig?quote:
Ik visualiseer teveel.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begroeten met je stijve piemel is normaal voor een bepaalde apensoort. Jouw soort toevallig?
Aangezien het al ruim 2,5 uur dood was betwijfel ik datquote:
Owja nu zie ik het pasquote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien het al ruim 2,5 uur dood was betwijfel ik dat
+1quote:
Dan gaat mijn voorkeur toch uit naar de doodquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja nu zie ik het pas
Het was de kus des levens
Lucky you.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaat mijn voorkeur toch uit naar de dood
Hier jagertee.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
Bij gebrek aan dan maar aan de
[ afbeelding ]
Jagertee? Wasda?quote:
Oi.quote:
Een of ander extract van thee, kruiden en strohrum waar ik heet water bij heb gegoten.quote:
Strohrumquote:Op zondag 19 januari 2014 15:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een of ander extract van thee, kruiden en strohrum waar ik heet water bij heb gegoten.
Strowattes?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een of ander extract van thee, kruiden en strohrum waar ik heet water bij heb gegoten.
quote:
Oi.quote:
Ja, euh, erm, mmblblblblblblblblblblblblblblblbquote:
Nopequote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ken je dat niet? *valt bijna van de bank van verbazing*
Zeg, doe dat effe in een spoiler!!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Misschien dat dit wat herinneringen naar boven brengt![]()
[ afbeelding ]
Eaten alivequote:Op zondag 19 januari 2014 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Misschien dat dit wat herinneringen naar boven brengt![]()
[ afbeelding ]
Sting! Ouwe DJ, hoe is het?quote:
quote:
quote:
Nog steeds op Malta, yesquote:Op zondag 19 januari 2014 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
Goed
En met jou, nog steeds naar je zin op Malta?
DJ?
Ooh dat, daar ben ik inmiddels voor behandeldquote:Op zondag 19 januari 2014 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds op Malta, yes![]()
Omdat je zo vaak muziek zat te posten
WAT?!?!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh dat, daar ben ik inmiddels voor behandeld
quote:
Buiten of binnen?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:26 schreef fietsie het volgende:
Ffies het lamsvlees vertroetelen voor het in de hete oven gaat...
Is het lam al geslacht?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:26 schreef fietsie het volgende:
Ffies het lamsvlees vertroetelen voor het in de hete oven gaat...
Ohnoesquote:
Ja erg he?quote:
Jeugdsentimentquote:
Ik wil ook wel pussy. Delen?quote:
Ziet er ook uit als van die typische reisboekjeslectuur.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het even nagekeken maar dat staat dus niet in mijn zoon zn Franse tekstboek !
Ik heb best wel behoefte aan mij alleen vermaken met pussyquote:
Mooi tochquote:Op zondag 19 januari 2014 16:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ziet er ook uit als van die typische reisboekjeslectuur.
Binnen helaas. niet genoeg droog hout op voorraadquote:
Karma-oorlog?quote:
Yupquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb best wel behoefte aan mij alleen vermaken met pussy
Soort van nieuwe film titel: "11 days of gruwesome Karma, and counting!" ?quote:
Nat hout rookt iets meer...is toch buiten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Binnen helaas. niet genoeg droog hout op voorraad
Zoiets jaquote:Op zondag 19 januari 2014 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soort van nieuwe film titel: "11 days of gruwesome Karma, and counting!" ?
Enige wat ik nog had brandt nieteensquote:Op zondag 19 januari 2014 16:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nat hout rookt iets meer...is toch buiten.
En geen optie tot "Nights of Eleven days: the Revenge of Sound"?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het even nagekeken maar dat staat dus niet in mijn zoon zn Franse tekstboek !
nahjaquote:Op zondag 19 januari 2014 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij 'm gelijk zou snappen
Nee hoor, gewoon cockquote:Op zondag 19 januari 2014 16:57 schreef STING het volgende:
[..]
Je zocht zeker op huge cock?
Viespeuk.
Maar wat doet hij bij die nucleaire opslagplaats met zijn "big cock".quote:
Latente homoquote:
Give it time babequote:
quote:
Ja, die tijd is dus geweest.quote:
Hoe kan ik dit ooit goed maken?quote:
Kloptquote:
quote:
Hmmquote:
Jaquote:Op zondag 19 januari 2014 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het weekend snel voorbij gegaan?!
ja he!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het weekend snel voorbij gegaan?!
Had ik jou al bedankt voor gisteren?quote:
Vorig weekend leek veel langer te durenquote:
Volgende week is er weer een weekendquote:Op zondag 19 januari 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik jou al bedankt voor gisteren?
[..]
Vorig weekend leek veel langer te duren
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik jou al bedankt voor gisteren?
Dan ga ik bingo-enquote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende week is er weer een weekend
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik bingo-en![]()
En een minimeet
Bingo is vet gaaf jaquote:
Waar ga je gaan dan?quote:
Truequote:Op zondag 19 januari 2014 18:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet helemaal maar het feit dat het weekend is, is al genoeg toch ?
Kom jij maar terug met die grote mond als je eindelijk durft te meeten meneertjequote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
Werkt op de snelheid van degene achter de pc toch?
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij maar terug met die grote mond als je eindelijk durft te meeten meneertje
Bingo?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik bingo-en![]()
En een minimeet
Minimeet? Voor kleine fok!kers?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik bingo-en![]()
En een minimeet
Je ziet kansen?quote:
bingoquote:Op zondag 19 januari 2014 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik bingo-en![]()
En een minimeet
Jouw karma leverde vele malen *bingo* op?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bingo![]()
Minimeet heb ik nog geen mening over.
mijn karma leverde me geen 11e dag hel op.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jouw karma leverde vele malen *bingo* op?
Dus nu aan de tov....quote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn karma leverde me geen 11e dag hel op.
Wij vragen ons iets af!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bingo![]()
Jij ook al dus?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bingo![]()
Tova-toetjequote:
nee, nu is het weekend voorbijquote:
Uhm Smurf is er ook bij waarschijnlijk jaquote:
Ohjaquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tova-toetjeJe weet wel, die flesjes van vroeger met choco of sjem erin.
Voor op de pudding
Is het op nu?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn karma leverde me geen 11e dag hel op.
Leeft ie nog? ik zie em zelden nog hierquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm Smurf is er ook bij waarschijnlijk ja
ik vraag mij af waar je dit idee vandaan trekt, die ene wordt uit de kamer gezet, en ik ga liggen. Wat jij doet zal me dan een worst wezen, maar ik claim de helft van het nestquote:Op zondag 19 januari 2014 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij vragen ons iets af!!
Kom je er gewoon brutaal tussenin/bij liggen? Vlucht je weg? Of ga je aanwijzingen geven?
het is mijn schuld dat hups Bingo speeltquote:
Seks in de auto dusquote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vraag mij af waar je dit idee vandaan trekt, die ene wordt uit de kamer gezet, en ik ga liggen. Wat jij doet zal me dan een worst wezen, maar ik claim de helft van het nest
Hij leeft nogquote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leeft ie nog? ik zie em zelden nog hier
ja, mijn lichaam weigerde hem gewoon denk ikquote:
Logisch welquote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, mijn lichaam weigerde hem gewoon denk ik
en de helft van het bed voor mij. Smurf mag op het voeteneind naast Max en mijn stinkvoeten, en Jules pikt de andere helft van het bed in. Probleem opgelost, slotjequote:
Holy guacamolequote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is mijn schuld dat hups Bingo speelt
Ik wilde smurf op de bank laten slapen, maar als jij hem liever naast/bij je in bed hebt....quote:Op zondag 19 januari 2014 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en de helft van het bed voor mij. Smurf mag op het voeteneind naast Max en mijn stinkvoeten, en Jules pikt de andere helft van het bed in. Probleem opgelost, slotje
Bingo is leuk ja!!!quote:
ik kan geen andere conclusie trekkenquote:
Sorry, ieder zijn ding. Ik vind andere spelletjes leuker.quote:
lekker warm aan de voetjes van Jules.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde smurf op de bank laten slapen, maar als jij hem liever naast/bij je in bed hebt....
maar Bingoquote:
Ja, gezellig!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan geen andere conclusie trekken![]()
We moeten zaterdag ook nog shoppen he, dat weet je?
Die mag ik niet doen van GvsEquote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, ieder zijn ding. Ik vind andere spelletjes leuker.
Te laag uitkeringspercentagequote:
anders schuif je scharrel op dat moment even naar mij door, ik kan goed acteren.. Zal ik net doen alsof ik niet misselijk ben daarvan..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, gezellig!!
Scharrel is hier vrijdag al, die leest nu dat er ook nog geshopt moet worden![]()
En dan begin ik nu vast met hopen dat ik mijn moeder niet tegen ga komen, ok?
Geeneens poker, geeneens strippoker?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, gezellig!!
Scharrel is hier vrijdag al, die leest nu dat er ook nog geshopt moet worden![]()
En dan begin ik nu vast met hopen dat ik mijn moeder niet tegen ga komen, ok?
Ze doet pussyblockenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeneens poker, geeneens strippoker?
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
anders schuif je scharrel op dat moment even naar mij door, ik kan goed acteren.. Zal ik net doen alsof ik niet misselijk ben daarvan..
Lach niet kreng!!quote:
Ik speel het al een jaar op de ipad.. Nu gaan we het in het echies doen.. Ik hoop op een hoop bevooroordeelde ouwe sokken, want mijn ijzerwerk gaat inquote:
pokerquote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeneens poker, geeneens strippoker?
Gaan we gekleed als oude vrouwen? Of gaan we afleiden in korset?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik speel het al een jaar op de ipad.. Nu gaan we het in het echies doen.. Ik hoop op een hoop bevooroordeelde ouwe sokken, want mijn ijzerwerk gaat in
Ze doet maar gewoon gezellig mee!quote:
She's not into thatquote:
aan de andere kant denk ik dat je liever je scharrel voorstelt aan je moeder dan mij..quote:
IJzerwerk?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik speel het al een jaar op de ipad.. Nu gaan we het in het echies doen.. Ik hoop op een hoop bevooroordeelde ouwe sokken, want mijn ijzerwerk gaat in
okequote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij leeft nog![]()
Heeft het druk met vrij zijn geloof ik
deel 2.. Dan kan het smurfje weer lachenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we gekleed als oude vrouwen? Of gaan we afleiden in korset?
Ik ken er wel een paarquote:
mn pinnen in mn lip en een balletje in mn neusquote:
Okay!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deel 2.. Dan kan het smurfje weer lachen
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 19 januari 2014 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan de andere kant denk ik dat je liever je scharrel voorstelt aan je moeder dan mij..
Nieuwsgierig much?quote:
jij ook. Dus deze is terechtquote:
Ach sooo....Ik dacht dat je een hekwerk voor je tuin had besteldquote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn pinnen in mn lip en een balletje in mn neus
Stuur maar doorquote:
Jouw lichaam wil hem duidelijk niet!!quote:
quote:
Ik ook, dan hoop ik dat smurf echt voor ons wil gaan lopen om de prijzen op te halen, want dat gaan zitten was niet zo'n succes de vorige keerquote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay!!
Ik heb er nu al spijt van he
[..]
Dat weet ik wel zeker
[..]
Nieuwsgierig much?
quote:
Je zou het denken he?quote:
ik heb geen tuinquote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooo....Ik dacht dat je een hekwerk voor je tuin had besteld
Niks d'rvan, MIJN!quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ga maar weer eens
hier valt niet tussen te posten
dankzij die scharrel die ik van jou heb, blokkeert mijn pussy. Dus jawel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
WTF, dankzij mij heb jij een scharrel GvsE!!
Dat is niet echt pussyblocken!!
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 19 januari 2014 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook, dan hoop ik dat smurf echt voor ons wil gaan lopen om de prijzen op te halen, want dat gaan zitten was niet zo'n succes de vorige keer
Alsof ik zo erg ben
Hoezo niet?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ga maar weer eens
hier valt niet tussen te posten
en je genoot ervanquote:Op zondag 19 januari 2014 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw lichaam wil hem duidelijk niet!!
Ik zei alleen dat er bingo was!!
Hij wil eerste weekend van feb welquote:Op zondag 19 januari 2014 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dankzij die scharrel die ik van jou heb, blokkeert mijn pussy. Dus jawel.
ik doe een beroep op portretrechtquote:Op zondag 19 januari 2014 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
Whaha in korset tussen de bejaarden![]()
Ik ga de week erna de krant in de gaten houden
Ik vond het zeer prettig om jouw scharrel te vertellen dat er niet geneukt gaat worden ja!!quote:
Logisch!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe een beroep op portretrecht
Ik moet trouwens ook weer gaan googelen met mn lekheid.. Als ik zo doorga ben ik op tenerife lekquote:Op zondag 19 januari 2014 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil eerste weekend van feb wel
Je gunt mij ook niks ook hequote:
maar .. Maar.. Ik heb het nodigquote:Op zondag 19 januari 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het zeer prettig om jouw scharrel te vertellen dat er niet geneukt gaat worden ja!!
Ik gun jou alle seks die je wil, hem niet
Ik heb door dat er een gesprek gaande is. Een gesprek waaraan iedereen kan meedoen,quote:
Dat zou heel kut zijn ja!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet trouwens ook weer gaan googelen met mn lekheid.. Als ik zo doorga ben ik op tenerife lek
Het is voornamelijk inside humor met jullie scharrelsquote:Op zondag 19 januari 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb door dat er een gesprek gaande is. Een gesprek waaraan iedereen kan meedoen,
Dus nee, ik heb niet door wat je bedoelt.
omdat het nu even over een minimeet gaat? Of over seks?quote:
Dat valt best wel mee.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is voornamelijk inside humor met jullie scharrels
in hoeverre kan ik daar in meedoen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |