Succes!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:59 schreef AMangold het volgende:
Tijd om mijn bedje in te kruipenom 08:30 in het ziekenhuis zijn voor de operatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn amandelen gepeld..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:17 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Wat hebben ze je aangedaan?
Lekker rustig dus...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:28 schreef AMangold het volgende:
ja is in het Amphia langendijk
mijn stembanden waren chronisch ontstoken, werden steeds groter en gingen op mijn stembanden drukken waardoor ik soms niet in staat was om te praten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lekker rustig dus...
dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ijsje op de foto was wel een dikke hint.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:24 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mijn amandelen gepeld..![]()
(is helaas bij een volwassenen een stukken pijnlijkere ingreep dan het knippen bij kinders)
Ik ben al in zeeland sinds gisteren 16 uur (A) (kwam om 11 uur van de OK)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:40 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal.
@ AMangold. Fijn dat het allemaal toch nog goed is gekomen en vraag of (hoelang moet je in het ziekenhuis blijven?) iemand kan regelen dat je dat overheerlijke bananenijs van de Jumbo kan krijgen.
Zal je keel heel erg goed doen. Meer i.i.g dan dat waterijsje want dat zet weinig zoden aan de dijk.
Dankje Nuckyquote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef Nucky het volgende:
Een fruitmand voor jou Ash!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef Gezicht het volgende:
Internet doet het eindelijk weer op m'n kamer. Vraag me af wat m'n huisgenoten in vredesnaam met die router uitspoken.
Ik woensdagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef Gezicht het volgende:
Donderdag ook een vrij degelijk feestje in Proost. Kijken of ik maten heb om mee te gaan.
Gestemd! We staan met drie stemmen voor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:49 schreef AMangold het volgende:
heej luitjes, allemaal even op breda stemmen he in het Breda of Tilburg? topic
eerst stonden we op 75% dus Tilburg is aan het inhalenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:51 schreef Nucky het volgende:
[..]
Gestemd! We staan met drie stemmen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |