abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135713280
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nope, een individu is schuldig aan een daad wanneer hij deze vericht heeft.
Moet je wel kunnen bewijzen. Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is en dat doe je alleen met een proces. Niet lukraak mensen in een cel gooien...
  maandag 20 januari 2014 @ 12:11:41 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135713376
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een mens is schuldig wanneer hij hetgeen gedaan heeft waar hij aan schuldig bevonden kan worden. Dat het in juridische termen anders is, doet daar niets aan af.
Innocent until proven guilty.
Wel of geen Terrorist, ik denk dat ze gewoon alle zaken moeten behandelen, en denk dat de helft weer op vrije voeten zal komen.
Het nadeel is wel, dat een gross van deze personen wraak wil nemen op de VS.
Denk dat het ook gelijk de reden is waarom de VS dus niet vrij wil laten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 20 januari 2014 @ 12:13:17 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_135713415
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef Xa1pt het volgende:
De reviews zijn iig wel erg positief! https://plus.google.com/106568354491101775421/about?gl=nl&hl=nl
_O_
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_135713615
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:09 schreef Xa1pt het volgende:
Hoe wil je schuld zonder proces vaststellen?
Daar ging het mij niet om. (Al kan het wél zonder proces).
pi_135747353
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Innocent until proven guilty.
Wel of geen Terrorist, ik denk dat ze gewoon alle zaken moeten behandelen, en denk dat de helft weer op vrije voeten zal komen.
Het nadeel is wel, dat een gross van deze personen wraak wil nemen op de VS.
Denk dat het ook gelijk de reden is waarom de VS dus niet vrij wil laten.
Ja, als ik onschuldig en tiental jaren had vastgezeten zou ik misschien ook wel wraak willen nemen.
Zo maak je toch je eigen vijanden, als zogenaamde rechtstaat.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_135747363
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar ging het mij niet om. (Al kan het wél zonder proces).
Heterdaad, inderdaad. Maar daarvan is in deze gevallen vaak niet eens sprake.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:34:56 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_135752689
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Verdachte ipv onschuldig

Maar bijzonder kwalijke zaak. Tsja Amerika wil er wel van af maar andere landen staan niet te springen om hun verantwoordelijkheid wel te nemen. Heerlijk dat Zwitserland idee, komen we alleen geen stap verder mee

Maar hoe zie jij het, gewoon vrijlaten en dan incasseren 'als een man'?
USA zou natuurlijk hun buitenlands beleid zo kunnen aanpassen, dat ze geen terroristen meer produceren. Dan heb je geen Gitmo meer nodig.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_135786256
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar ging het mij niet om.
Ah, je wilde gewoon even net doen alsof het opsluiten van mensen zonder noemenswaardig proces wel te verdedigen is? Omdat de kans bestaat dat ze wèl iets gedaan hebben waarvoor ze op te sluiten zijn?
pi_135786512
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:07 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Moet je wel kunnen bewijzen. Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is en dat doe je alleen met een proces. Niet lukraak mensen in een cel gooien...
Nee. Je bent schuldig of onschuldig. Dat is de werkelijkheid, de feiten, dat wat er plaatsgevonden heeft.

Een rechter kan jou (on)schuldig bevinden terwijl je nog steeds het tegenovergestelde kan ZIJN.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135792065
quote:
12s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee. Je bent schuldig of onschuldig. Dat is de werkelijkheid, de feiten, dat wat er plaatsgevonden heeft.

Een rechter kan jou (on)schuldig bevinden terwijl je nog steeds het tegenovergestelde kan ZIJN.
Het is aan een rechter inderdaad om vast te stellen of je schuldig bent of niet. Een rechter kan ook fouten maken, zo zitten er onschuldige mensen vast en schuldige mensen die vrij rondlopen.

Dit hebben we afgesproken met zn allen, we leven niet meer in de middeleeuwen.

Mensen zonder proces vast zetten is niet menselijk.
pi_135792418
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:13 schreef Schurkenstaat het volgende:
Met z'n allen op de bres voor Sotsji. Maar hier hoor je al jaren geen mens meer over. Het is dus maar net wat de televisie tegen ons zegt. Dan vinden we dat met z'n allen.

Nederland. :')
Actie-reactie. Moet je maar geen vliegtuigen het WTC in knallen.
pi_135795993
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef Xa1pt het volgende:
De reviews zijn iig wel erg positief! https://plus.google.com/106568354491101775421/about?gl=nl&hl=nl
quote:
Hotel staff welcomed us by pretending my wife was being tortured and raped in an adjoining room. Really had me going. Right away I knew I was somewhere special. The woman sobbing and screaming showed an impressive attention to detail that sets the place apart.
Devaluatie van humor... :|W
pi_135804982
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 01:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat het er aan ligt of er genoeg bewijs gevonden is, waar wat 'bewijs' is, afhankelijk is van hoe het juridisch allemaal in elkaar steekt.
Maar dat is het probleem, wel of geen bewijs, je kunt daar voor eeuwig vastgehouden te worden zonder voor de rechter te komen of uberhaupt een advocaat te zien. Veel mensen weten niet eens waarom ze daar zijn.
pi_135834343
quote:
8s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maar dat is het probleem, wel of geen bewijs, je kunt daar voor eeuwig vastgehouden te worden zonder voor de rechter te komen of uberhaupt een advocaat te zien. Veel mensen weten niet eens waarom ze daar zijn.
Zoals Dutroux meisjes ving en opsloot, bedoel je?
pi_135919557
Rusland en mensenrechten.. Ja dan ken ik er nog wel een.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')