Ooooh, ja ik had niet geklikt.quote:
Ik denk dat ik er vannacht slecht van ga slapen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ooooh, ja ik had niet geklikt.
Ja das stom
En terecht.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er vannacht slecht van ga slapen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef Maringo het volgende:
Gisteren nieuwe bril gekocht.. Wilde die verkoper me een hipsterbril aansmeren. Tot drie keer toe zelfs!__
Toen ik vroeg of ik geld toe kreeg om die te dragen begreep ie wel dat ik dat niet wilde.
Maar dafuq zeg, hoe volhoudend kun je zijn.
Wats mis met hipsterbrillenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef Maringo het volgende:
Gisteren nieuwe bril gekocht.. Wilde die verkoper me een hipsterbril aansmeren. Tot drie keer toe zelfs!__
Toen ik vroeg of ik geld toe kreeg om die te dragen begreep ie wel dat ik dat niet wilde.
Maar dafuq zeg, hoe volhoudend kun je zijn.
quote:
Blue mountain statequote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Iemand nog een leuke film aan te raden op Netflix?
Meh ben maar begonnen weer met IT crowdquote:
alles < BMS. Kijk iig aflevering 1.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh ben maar begonnen weer met IT crowd
hommoquote:
Ja met een 7 als gemiddelde.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:17 schreef Rezania het volgende:
Volgende week maandag een hertentamen, net even begonnen met leren. Na vijf minuten kwam ik tot de conclusie dat ik alles nog weet.Haal ik sowieso wel dus.
Ja, want een 7 bij calculus halen is ook echt een drama.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja met een 7 als gemiddelde.Bazen die stimuleren zichzelf om de stof nog een keer tot zich te nemen om zo een hoger cijfer te behalen
2 weken geleden nog gekocht bij de AHquote:Op zondag 19 januari 2014 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga zo ALWEER naar de c1000, kijken of ze die kut M&M's voor een euro een keer hebben.
Afgelopen 4 keer niet. Volgens mij is het gewoon een lok-aanbieding die er nooit is
Nee, want met die 7 kan je compenseren voor moeilijkere tentamens.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:15 schreef Fopje het volgende:
Een 7 gemiddeld staan is verspilde moeite. Gewoon zo min mogelijk leren en het minimale scoren.
C1000 Basis troep bedoel je?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga zo ALWEER naar de c1000, kijken of ze die kut M&M's voor een euro een keer hebben.
Afgelopen 4 keer niet. Volgens mij is het gewoon een lok-aanbieding die er nooit is
Hondquote:Op zondag 19 januari 2014 16:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
2 weken geleden nog gekocht bij de AH1 zak voor 1 euro. M&M's
Neen de eckte.quote:
Vaak kan je bij supermarkten gewoon een tegoedbon eisen aan de balie tenzij het een op=op aanbieding is.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.c1000.nl/aanbiedingen
juh
Alleen de hele week al ''uitverkocht''.
JA JA
I CALL BS.
Gvd, dat ik daar niet aan gedacht heb.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vaak kan je bij supermarkten gewoon een tegoedbon eisen aan de balie tenzij het een op=op aanbieding is.
Je hebt best wel veel rechten als klant hoor
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef Rezania het volgende:
Niet dat hij ooit nog reageert, maar goed.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef Rezania het volgende:
Mijn broer.Beetje gaan lopen zeuren omdat we naar de Chinees gaan.
_!
Zit in de familie blijkbaar.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voorbeeld:
KLB / Konko-homo beantwoord mijn vraag niet
Dat ik het onbeleefd vind dat ik word genegeerd terwijl ik een normale vraag stel maakt mij geen verwend nest.quote:
Als jij het zegt..quote:Op zondag 19 januari 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ik het onbeleefd vind dat ik word genegeerd terwijl ik een normale vraag stel maakt mij geen verwend nest.
IK WEET HET BBQSAUSAGE, IK HOOP DAT ALLES OK IS AAN DIE KANT??!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HEY HALLO LT.SURGE, LANG NIET GEZIEN!!!!11
Wat krijgen jullie daar dan? Een Jumbo?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was ook nog naar de C1000 geweest voor Unox noodles, waren ook al op.
Kut C1000.
JA ZEKER MAN, HELEMAAL TOP, EN AAN DIE KANT DAN?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IK WEET HET BBQSAUSAGE, IK HOOP DAT ALLES OK IS AAN DIE KANT??!!
JUH LEKKER GEGETEN WEL.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JA ZEKER MAN, HELEMAAL TOP, EN AAN DIE KANT DAN?
Ik zie niet wat hier misgaat.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat krijgen jullie daar dan? Een Jumbo?
GOED BEZIG MAN, IK HEB OOK WEL LEKKER GEGETEN JA.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
JUH LEKKER GEGETEN WEL.
MORGEN SCHAATSEN MET ME BRAHS UIT DE KLAS JWZ
HAHAHA NOOBquote:Op zondag 19 januari 2014 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GOED BEZIG MAN, IK HEB OOK WEL LEKKER GEGETEN JA.
IK KAN HELEMAAL NIET SCHAATSEN![]()
![]()
Ik dacht even dat je probeerde een typefout te misbruiken.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? C1000 verdwijnt.
Ik heb helemaal geen Facebook.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Boeiuh. Leuk voor op Facebook en zo.
Ik wel jonguh, denk ook eens aan mijn pleziertjesquote:
Oh.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je probeerde een typefout te misbruiken.
Maar geen idee, één van de C1000's is al omgebouwd naar een Coop.En niet ver van de huidige C1000 staat al een Jumbo, dus dat zou niet heel er slim zijn.
Ja en dan moet ik voor jouw vermaak zeker de rest van m'n vakantie met blauwe plekken rondlopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wel jonguh, denk ook eens aan mijn pleziertjes
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik voor jouw vermaak zeker de rest van m'n vakantie met blauwe plekken rondlopen.
Zal dan misschien toch een Jumbo worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh.
Alle C1000's worden een Jumbo of een Albert Heijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |