Die zullen dus wel fake zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef ErkendFokker het volgende:
NOg een oordopjestip:
Sony MH1C, ook heel goedkoop op ebay en schijnen supergoed te zijn.
Ik heb zelf de MH1 gekocht voor 4,50 (MSRP 60$) op amazon, maar die zijn nu uitverkocht. Moet alleen een kabeltje omsolderen zodat ie op een nieuwe telefoon werkt.
Nee, is een oud model, en op amazon mag je geen fake verkopen.quote:
Ahh ik heb die "C" gemist excuus.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee, is een oud model, en op amazon mag je geen fake verkopen.
De MH1 livesound gaat nu overal voor 8 euro-15 euro omdat ze niet zomaar werken op nieuwe telefoons. Je moet een kabeltje omsolderen om hem standaard te laten werken op nieuwe telefoons (klein beetje werk voor mij)
De opvolger, de MH1C werkt wel op nieuwe telefoons, en is voor 23 euro al te koop (MSRP was ook 60$)
Het punt is, het zijn oorspronkelijk oordopjes die bij de Xperia telefoons geleverd worden, maar ze zijn toevallig heel erg goed. Doordat ze zo goedkoop gemaakt zijn kunnen ze voor 5 euro gedumpt worden (ze zijn wel van metaal trouwens)
In principe zijn het vrijwel dezelfde dopjes, alleen de aansluiting van de 3,5mm plug is anders (en ander stoffilter dus mh1c heeft iets meer bass)quote:
Geen idee waar jij dat leest, op Head-fi zijn ClieOS en LjokerL lyrisch over deze oordopjes. Ze komen voor 50$ als best buy uit de test.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef shiznuts het volgende:
http://www.amazon.de/gp/o(...)s=mh1c&condition=new
TheTechTree-UK - 8,52 all-in.
Lees overigens zelf juist dat ze vrij middelmatig zijn...
Ach, iedereen is super enthousiast over het geluid, alleen de kabel is niet zo best.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef shiznuts het volgende:
Dat ze in die klasse niet beter klinken dan andere oordopjes van Sony en Sennheiser bijvoorbeeld en dat er nogal wat problemen mee zijn ook nog. Dat lees je dan terug op Amazon.co.uk, Amazon.de en Amazon.com. Dat zijn altijd de wat praktischere reviews van normale mensen, ik kan me vaak niet vinden in ClieOS' vindingen, die van ljokerl liggen me al beter. Zijn wel respectabele mensen hoor, maar dat wil niet zeggen dat iets voor jou ook perfect geschikt is...
Ik ga ook maar eens serieus iets bestellen, het enige probleem is dat ik altijd maar één product tegelijk nodig heb, en dus in verhouding meer verzendkosten betaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef Goddelijker het volgende:
Na het Chinees Nieuwjaar maar eens wat bestellen via Taobao, dat wordt mijn Taobao-ontmaagding, terwijl ik al 6-7 jaar in China bestel.
Het ligt er een beetje aan. Ik heb iets voor ogen, maar dat is incl. verzendkosten nog steeds niet duur.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens serieus iets bestellen, het enige probleem is dat ik altijd maar één product tegelijk nodig heb, en dus in verhouding meer verzendkosten betaal.
Ja heb de VSD1 zelf, maar volgens mij is die kwijt.... Dus nu maar wat goedkopere dopjes die mag ik dan wel kwijt raken.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Oh, de VSD1 ben ik wel zeer te spreken over.
Maar je hebt er dus al zoeen zelf?
Je moet het microfoon stukje (waar de remote zit enz.) openmaken, hier de ground en de mic omwisselen (de draadjes), hierna werkt het naar behoren (zie ook het plaatje hierboven)quote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Of bedoelde je alleen vergelijkbaar qua prijs?
En als mensen er nu eentje voor 8,52 in huis halen, wat moeten ze er dan aan doen?
Goedkoper dan action en toch goed wordt lastig hoor, ze hebben daar echt weinig marge op de zooi zitten en het komt met een container hierheen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef Markos. het volgende:
Ik vraag me altijd af of ik als audionoob het verschil zal merken tussen redelijk klinkende oordopjes en goede dure. Ik heb nu al jaren van die Kanen oordopjes van DX (JBL immi ofzo hoorde ik ooit?) en die bevallen mij best prima. Bass is goed maar ook niet te aanwezig. Geen vreemde hoge of lage tonen of iets.
http://dx.com/p/trendy-stereo-earphone-sy-ex1001mp-3396
Is dit ook rommel in jullie ogen(/oren)?
Weet iemand trouwens goede goedkope HDMI kabels? Ik zoek goedkoper dan de actionen het heeft toch geen haast. Maar ik dacht dat hdmi eigenlijk nooit fout kon gaan, wat mijn huidige hdmi kabel toch tegenspreekt (kreeg ik bij de decoder volgens mij)
Ik vond ze ook erg mooi klinken, alleen de vorm staat me niet aan en ik ben ze kwijtquote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef shiznuts het volgende:
De VSD1 zijn echt, de Sunrise SW-Xcape Impressive Edition heb ik ook, vind er niet veel impressive aan. Iedereen is ook superenthusiast over de Brainwavz B2, zo weg ervan ben ik ook niet.
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:55 schreef Kuhly het volgende:
Iemand ervaring met deze?
[ afbeelding ]
Dit leek mij wel wat, alleen moet ik wel weten of het ook wat is. Niet dat ik iedere km dat ding opnieuw tegen mn raam moet plakken.
Dat is wel serieus vet dat zo'n goedkope viool nog klinkt. Dat zou ik namelijk nooit verwachten, want bij een viool draait alles op de klankkast en dat lijkt me nou niet echt iets je bij zo'n prijs veel van hoeft te verwachten. Daarom...quote:Op zondag 26 januari 2014 13:54 schreef Riot- het volgende:
Een tijdje terug een beginners viooltje gekocht @ TMart. Hij was toen nog 30,- en voor dat geld speelt ie nog serieus lekker ook!
...kan ik je hier niet echt mee helpen. Misschien eens op Aliexpress.com o.i.d. proberen?quote:Nu zag ik deze bij LightInTheBox staan: http://www.lightinthebox.(...)-violin_p260716.html
[ afbeelding ]
Echter is ie enkel in kindermaten (<4/4) te krijgen waar ik een maatje 4/4 nodig heb. Op mails reageren doen ze ook nietIemand een idee of ze elders dezelfde te koop hebben staan of een webshop die wél naar productrequests luistert? DX doet er niks mee.
quote:
Ik geloof niet dat ze illegaal zijn hier. (wel bij jou samen met Duitslandquote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Was die überhaupt voorbijgekomen en zijn die dingen inmiddels niet illegaal dan?
Ik geloof dat ze met bepaalde koeriers wel weer verzonden worden. Kreeg ooit een mail van Hobby King hierover (maar kan die niet terug vinden). Dat is trouwens ook wel een betrouwbare bron voor die dingen. Ze hebben ook warehouses in Europa.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:17 schreef dynamiet het volgende:
Komen LIPO cellen momenteel weer binnen of komen ze nog steeds China niet uit?
You just went to the dark sidequote:
Dat had ik dus ook, 10 euro wegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:38 schreef monkeybrain het volgende:
Krijg ik een refund voor de rotte crystal skull fles pakt Ebay gelijk het geld terug omdat het de gratis Kerstmis code wasAl dat gezeur om niets
dus ze jatten je geld, of had je zowiezo niks betaald?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:38 schreef monkeybrain het volgende:
Krijg ik een refund voor de rotte crystal skull fles pakt Ebay gelijk het geld terug omdat het de gratis Kerstmis code wasAl dat gezeur om niets
Hehe mooi, heb je zoveel losse bestellingen staan dan bij BIC?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Krijg net een pakketje binnen van BIC met oordopjes erin maar heb helemaal geen oordopjes besteldHoe achterhaal ik nu of er een fout is gemaakt en een andere bestelling niet binnenkomt?
8 stuksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe mooi, heb je zoveel losse bestellingen staan dan bij BIC?
Dude waarom ben je zo dom bezig, verzend het zelfstandig los. Als ze nu je pakket bij de douane eruit halen moet je gewoon belasting erover dokken. Als je het los verstuurd blijf je waarschijnlijk onder de 21 euro en heb je geen gezeik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh wacht even, ik heb ze wel besteld maar wel in een pakket van 37 euro waar nog 9 items in de bestelling zaten. Gaan ze dan echt alles los verzenden?
Ja I knowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dude waarom ben je zo dom bezig, verzend het zelfstandig los. Als ze nu je pakket bij de douane eruit halen moet je gewoon belasting erover dokken. Als je het los verstuurd blijf je waarschijnlijk onder de 21 euro en heb je geen gezeik.
Vermoedt dat hij gewoon op composite staat. Dus eerst via composite op TV aansluiten en dan via video output op HDMI zetten. Heb ook 2 jaar geleden eens zo een dingetje gekocht (zonder HDD), werkt nog steeds goed. Prijs valt IMHO wel goed mee, alleen zou ik er eerder voor opteren om een versie zonder HD te kopen en hier een HD te kopen om erin te steken.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Niemand? Is een kadootje en wil wel een werkend media player gevenDenk dat het gewoon een setting-iets is.....
Hahaha toch gekocht? :pquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:38 schreef shiznuts het volgende:
- Upd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zozo... not bad at all inderdaad. Lekkere volle bass (met subbass) ook, zonder dat de rest wegvalt meteen.
M'n go-to testzender: http://www.radiozenders.fm/dance-fm.html
De sub-dials en drukknoppen op de zijkant zijn ter decoratie, dus geen functionele chronograafquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:38 schreef shiznuts het volgende:
@N22: da's wel minder inderdaad.Hopelijk krijg je een aangemeten oplossing voorgesteld. Is dat een model mét werkende chronograph?
Dat laatstequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef JiePieWie het volgende:
Een vriendin van mij wilde wel eens weten waar wij al die leuke 'Chinese Spulletjes' vandaan halen. Uitgelegd over Aliexpress, Banggood, dx, focalprice etc. Vervolgens gaat ze de dag erna eens even kijken bij Aliexpress en bestelde gelijk voor meer dan ¤200 ! Waarop ik vraag of ze nog rekening gehouden heeft met douanekosten/BTW was haar reactie 'Huh ?! Het was toch free shipping ?"![]()
![]()
Affijn, het is haar geld maar nu ben ik wel nieuwsgierig hoe Ali verstuurd: alles in een pakket of iedere verkoper z'n eigen pakket ? In het geval van het laatste kan ze nog mazzel hebben...
Mailtje terug gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:56 schreef N22 het volgende:
Nu viel me vanochtend echter iets op, boven aan de zwarte 'ring' rondom het wijzerglas zit een beschadiging. Het ziet er uit alsof er met een schuur- of slijponderdeel langs is gegaan, je ziet een groevenpatroon, vergelijkbaar met dat van het geborstelde metaal in de horlogeband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de verkoper gemaild. Normaliter zou ik zo'n beschadiging niet zo'n probleem vinden, echter zit deze erg in het zichtElke keer als ik nu naar het horloge kijk/ de tijd aflees kijk ik er automatisch naar en stoor ik me er aan. Ik zie wel wat de uitkomst is, misschien krijg ik vervangend horloge.
quote:Thank you for your kind notice
We will do our best to eliminate your concern.Would you like to accept
a new watch as replacement for this order,
We are glad to solve the problem for you.
Should you have any further inquiry, please feel free to contact us.
Regards,
Chery
Customer Care
Wat een matennaaier ben jij. Je vindt Ebay belangrijker dan mijn financiële belangenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dus ze jatten je geld, of had je zowiezo niks betaald?
indien dat eerste: protest aantekenen, indien dat 2de: terecht..
M'n moeder heeft 'm toch meegenomen. M'n broer lijkt er tevreden mee te zijn, maar uiteraard nog niet/nauwelijks gebruikt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef Iemand91 het volgende:
En deze is hier eerder langsgekomen (monkeybrain heeft 'm nog of heb je 'm al teruggestuurd?)
Op een bekend modelbouwforum hebben een aantal deze camera gehaald en ik heb wat beelden gezien en ik zou 'm inderdaad niet kopen of weer terugsturen. Beeldkwaliteit is vrij ruk, 'maar' 720p en beeldhoek is (zoals verwacht) klein.
Wel jammer; want m'n broer zei meteen toen hij de reclame in de krant zag "Die wil ik!". Moet ik 'm maar een China versie aanraden gok ik. De SJ4000 straks dan maar?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef shiznuts het volgende:
Scalpels, wat ben jij van plan hey... [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |