You just went to the dark sidequote:
Dat had ik dus ook, 10 euro wegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:38 schreef monkeybrain het volgende:
Krijg ik een refund voor de rotte crystal skull fles pakt Ebay gelijk het geld terug omdat het de gratis Kerstmis code wasAl dat gezeur om niets
dus ze jatten je geld, of had je zowiezo niks betaald?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:38 schreef monkeybrain het volgende:
Krijg ik een refund voor de rotte crystal skull fles pakt Ebay gelijk het geld terug omdat het de gratis Kerstmis code wasAl dat gezeur om niets
Hehe mooi, heb je zoveel losse bestellingen staan dan bij BIC?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Krijg net een pakketje binnen van BIC met oordopjes erin maar heb helemaal geen oordopjes besteldHoe achterhaal ik nu of er een fout is gemaakt en een andere bestelling niet binnenkomt?
8 stuksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe mooi, heb je zoveel losse bestellingen staan dan bij BIC?
Dude waarom ben je zo dom bezig, verzend het zelfstandig los. Als ze nu je pakket bij de douane eruit halen moet je gewoon belasting erover dokken. Als je het los verstuurd blijf je waarschijnlijk onder de 21 euro en heb je geen gezeik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh wacht even, ik heb ze wel besteld maar wel in een pakket van 37 euro waar nog 9 items in de bestelling zaten. Gaan ze dan echt alles los verzenden?
Ja I knowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dude waarom ben je zo dom bezig, verzend het zelfstandig los. Als ze nu je pakket bij de douane eruit halen moet je gewoon belasting erover dokken. Als je het los verstuurd blijf je waarschijnlijk onder de 21 euro en heb je geen gezeik.
Vermoedt dat hij gewoon op composite staat. Dus eerst via composite op TV aansluiten en dan via video output op HDMI zetten. Heb ook 2 jaar geleden eens zo een dingetje gekocht (zonder HDD), werkt nog steeds goed. Prijs valt IMHO wel goed mee, alleen zou ik er eerder voor opteren om een versie zonder HD te kopen en hier een HD te kopen om erin te steken.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Niemand? Is een kadootje en wil wel een werkend media player gevenDenk dat het gewoon een setting-iets is.....
Hahaha toch gekocht? :pquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:38 schreef shiznuts het volgende:
- Upd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zozo... not bad at all inderdaad. Lekkere volle bass (met subbass) ook, zonder dat de rest wegvalt meteen.
M'n go-to testzender: http://www.radiozenders.fm/dance-fm.html
De sub-dials en drukknoppen op de zijkant zijn ter decoratie, dus geen functionele chronograafquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:38 schreef shiznuts het volgende:
@N22: da's wel minder inderdaad.Hopelijk krijg je een aangemeten oplossing voorgesteld. Is dat een model mét werkende chronograph?
Dat laatstequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef JiePieWie het volgende:
Een vriendin van mij wilde wel eens weten waar wij al die leuke 'Chinese Spulletjes' vandaan halen. Uitgelegd over Aliexpress, Banggood, dx, focalprice etc. Vervolgens gaat ze de dag erna eens even kijken bij Aliexpress en bestelde gelijk voor meer dan ¤200 ! Waarop ik vraag of ze nog rekening gehouden heeft met douanekosten/BTW was haar reactie 'Huh ?! Het was toch free shipping ?"![]()
![]()
Affijn, het is haar geld maar nu ben ik wel nieuwsgierig hoe Ali verstuurd: alles in een pakket of iedere verkoper z'n eigen pakket ? In het geval van het laatste kan ze nog mazzel hebben...
Mailtje terug gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:56 schreef N22 het volgende:
Nu viel me vanochtend echter iets op, boven aan de zwarte 'ring' rondom het wijzerglas zit een beschadiging. Het ziet er uit alsof er met een schuur- of slijponderdeel langs is gegaan, je ziet een groevenpatroon, vergelijkbaar met dat van het geborstelde metaal in de horlogeband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de verkoper gemaild. Normaliter zou ik zo'n beschadiging niet zo'n probleem vinden, echter zit deze erg in het zichtElke keer als ik nu naar het horloge kijk/ de tijd aflees kijk ik er automatisch naar en stoor ik me er aan. Ik zie wel wat de uitkomst is, misschien krijg ik vervangend horloge.
quote:Thank you for your kind notice
We will do our best to eliminate your concern.Would you like to accept
a new watch as replacement for this order,
We are glad to solve the problem for you.
Should you have any further inquiry, please feel free to contact us.
Regards,
Chery
Customer Care
Wat een matennaaier ben jij. Je vindt Ebay belangrijker dan mijn financiële belangenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dus ze jatten je geld, of had je zowiezo niks betaald?
indien dat eerste: protest aantekenen, indien dat 2de: terecht..
M'n moeder heeft 'm toch meegenomen. M'n broer lijkt er tevreden mee te zijn, maar uiteraard nog niet/nauwelijks gebruikt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef Iemand91 het volgende:
En deze is hier eerder langsgekomen (monkeybrain heeft 'm nog of heb je 'm al teruggestuurd?)
Op een bekend modelbouwforum hebben een aantal deze camera gehaald en ik heb wat beelden gezien en ik zou 'm inderdaad niet kopen of weer terugsturen. Beeldkwaliteit is vrij ruk, 'maar' 720p en beeldhoek is (zoals verwacht) klein.
Wel jammer; want m'n broer zei meteen toen hij de reclame in de krant zag "Die wil ik!". Moet ik 'm maar een China versie aanraden gok ik. De SJ4000 straks dan maar?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef shiznuts het volgende:
Scalpels, wat ben jij van plan hey... [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |