quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Kyara het volgende:
Even wat kwijt hoorWat boffen jouw meisjes toch met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat boffen jouw meisjes toch met je
+2quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hete naald, even goed een warme washand erop zodat het week wordt en dan prikje.. Voel je niets van als het een melkblaartje is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef Kersjes het volgende:
Kyara, je bent een kanjer![]()
Enne, zei ik kloof? Het blijkt dus een blaarachtig iets te zijn
+ dat dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan bram geen fles geven als hij niet eerst even bij mij mag drinken en dan tegen mn blote borst zn fles melk mag drinken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:35 schreef Gulara het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Pi nu ook wel eens liggend voed. Flesvoeden is zo ver van je lijf, dat zit ook onhandiger vind ik. Dus de ochtendpapfles gaat soms liggend terwijl ik ook eet.
Maar goed de mijnes is al gehecht dus dat scheelt denk ik.![]()
Wel sneu inderdaad dat als mensen een tweeling hebben dat het dan meteen als een soort fabriekswerk wordt gezien.
Die D. en J. hebben het toch maar fijn met jou hè Kyara.
En M. ook trouwens!
Lief!quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kan bram geen fles geven als hij niet eerst even bij mij mag drinken en dan tegen mn blote borst zn fles melk mag drinken.
Maar dat is alleen met melk… Een fles limo kan ik m zo in zn stoel geven.
De mijne is net pacman… Als hij wordt aangekleed door papa en ik kom onder de douche vandaan, dan moet ik echt zorgen dat mn borsten bedekt zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:43 schreef Gulara het volgende:
[..]
Lief!![]()
Die van mij kijkt zoals ik met een borst in de buurt kom.
Haha, herkenbaar!quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De mijne is net pacman… Als hij wordt aangekleed door papa en ik kom onder de douche vandaan, dan moet ik echt zorgen dat mn borsten bedekt zijn.
Hij is een monstertje.
Mooie toevoeging. What if it's not?quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hete naald, even goed een warme washand erop zodat het week wordt en dan prikje.. Voel je niets van als het een melkblaartje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat broekje heeft Emmy vandaag aan..tot dr okselsquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:05 schreef Kyara het volgende:
Ja he, en dan die veel te grote maat 50
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De mijne is net pacman… Als hij wordt aangekleed door papa en ik kom onder de douche vandaan, dan moet ik echt zorgen dat mn borsten bedekt zijn.
Hij is een monstertje.
Ik heb er 2 gebruikt: Ardo Calypso en Medela Swing maxi. Beiden dubbelzijdig elektrisch. De Ardo vond ik prettiger in gebruik, goed vacuüm (voor mij wel altijd op de hoogste stand na tsr) en flesjes hielden prettig vast. Nadeel: een stuk groter en zwaarder dan de medela. Maakt ook iets meer geluid. Opbrengst was met beide kolven wel redelijk gelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef WupWup het volgende:
Welke kolf gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |