Dit!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:05 schreef Kyara het volgende:
Evenstarwat een struggle is het toch he. Je hebt op deze manier ook geen keuze meer. Maar desondanks vind ik het toch top dat je het doet en het ook al zo lang volhoudt. Topmoeder!
Ikbenmama.nl heeft in ieder geval best ruime keus in grotere cupmaten en volgens mij ook smalle omvang.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:07 schreef Twinkly het volgende:
Ohhhhdie foto Linda!!
En wauw, wat een voorraad, haha!
Weten jullie een fijne webshop voor voedingsbh's waar ook bh's met smalle omvang (65 of 70 denk ik) en "grotere" cup te koop zijn en waar je kostenloos retour kunt zenden en/ of ruilen?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:44 schreef Kyara het volgende:
En zo geef je ineens een jaar lang borstvoeding.
En dat zag er ongeveer zo uit:Ge-wel-dig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die foto's![]()
Dit, herkenning. Wij hebben afgebouwd tot max 3x per dag. In de avond als ik thuis kom of als hij naar bed gaat en in de nacht 1x en in de ochtend 1x.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef pessie het volgende:
Ik wil niet meer zo vaak voeden. Overdag 4x en's nachts 3x vind ik vaak genoeg. Overdag vaker aanbieden zorgt er eerder voor dat ze 's nachts vaker komt. Ze krijgt een rietjesbeker met wat water erbij. Volgens mijn kreeg Nathan op deze leeftijd ook ongeveer 6 a 7 keer per etmaal en daar heb ik de WHO norm ook mee gehaald
Oh en LB zo'n schema is echt killing inderdaadik was echt zo bang dat het bij Lauren weer nodig zou zijn maar dat liep meteen goed
Hier 'sochtends na het opstaan, daarna boterham of soms na de boterham.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:05 schreef bitterend het volgende:
Soms trekt ze mijn shirt naar beneden, paar slokken en klaar
Andere keren ligt ze een uur te drinken/tutten
Sommige dagen is het ochtend 2x drinken, naar bed s middags drinken, wakker worden drinken
daarna tot het eten 1-2 drinken
na het eten drinken
voor naar bed gaan drinken
![]()
en dan de volgende dag is het weer anders!
(met 26 maanden)
Ik word er zelf ook een beetje kriegel vanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef Olf het volgende:
Hoera voor Kyaras twee eenjarigen!
Ik zou trouwens een beetje kriegel worden van zoveel drinkende grotere kinderen als ik dat zo lees, pfoeh! Maar als jullie het oke vinden, geen probleem natuurlijk.
Heel goed om je eigen grenzen aan te geven!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:27 schreef bitterend het volgende:
TJ als ik zit te eten en ze op mij begint te klimmen en aan mijn shirt te trekken dan zeg ik ook nee hoor. Ze mag niet altijd, en soms wordt ze inderdaad boos maar ze moet leren geduldig zijn en dat het niet altijd kan. Vaak werkt afleiding goed als het drinken aan de borst even niet uitkomt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef pessie het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat mijn vader mij "net een zwarte" vond![]()
Hij doelde op Afrikaanse vrouwen die lang borstvoeding (in zijn ogen "kunnen") geven.
Nope, ik heb enkel een "gewoon" bv kussen gekregen van mijn schoonzusje. Is een tweelingkussen heel veel handiger? Dan schaf ik er daar een van aanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:56 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat het geen spruw is Kersjes, maar het klinkt wel erg pijnlijk
Musique, wat goed! Goed dat je je laat voorlichten door een LK alvast. Een speciaal tweelingvoedingskussen is misschien wel handig. Heb je dat al?
Je kunt een speciaal borstcompres proberen. Heeft bij mij goed geholpen tegen de kloven. Het is lekker verkoelend. Hopelijk geneest het snel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:53 schreef Kersjes het volgende:
S. drinkt ook nog best vaak bij me. Geen idee hoe vaak precies.
De "regel" is een beetje dat hij me 3 dagen in de week moet missen (ik werk op ma, wo, vr) en dus op de momenten dat ik er wel ben mag hij volledig op verzoek.
De nachtvoedingen vind ik wel erg zwaar worden, hij slaapt gewoon nooit langer dan 2 uur achtereen.
Die spruw van laatst? Was dus toch geen spruw. Er bleek toch een kloofje te zitten en die doet sindsdien erg zijn best om te genezen, maar dat verdomde korstje is amper bestand tegen de zuigkracht![]()
Ik probeer minder te voeden met links, het doet echt fucking zeer. Maar weinig succes
Smeren met bepanthen zalf hielp mij altijd heel erg goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:53 schreef Kersjes het volgende:
Die spruw van laatst? Was dus toch geen spruw. Er bleek toch een kloofje te zitten en die doet sindsdien erg zijn best om te genezen, maar dat verdomde korstje is amper bestand tegen de zuigkracht![]()
Ik probeer minder te voeden met links, het doet echt fucking zeer. Maar weinig succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |