Ervan uitgaande dat Boer op de 500m 3 tiende verliest, moet ze op de 1000m 1 seconde goedmaken. Met een laatste binnenbocht is dat niet onmogelijk.quote:
Maar rekenend met hetzelfde verschil op de 1000m, dan moet Boer de tweede 500m 4 hondersten sneller rijden dan Yu.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat Boer op de 500m 3 tiende verliest, moet ze op de 1000m 1 seconde goedmaken. Met een laatste binnenbocht is dat niet onmogelijk.
Dat valt met deze dingen verrassend genoeg over het algemeen wel mee (wie er wint dus)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En dan wordt je nog genaaid bij de Toto
Ik heb de eerste afstand overgeslagen, later wel half teruggekeken. 500 meter was wat tegenvallend, eigenlijk alleen M. Mulder een goede tijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:21 schreef komrad het volgende:
Wie zijn er trouwens om 6 uur opgestaan?
Ik val net binnen bij de 1k vrouwen en niet heel veel gemist of wel?
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:21 schreef komrad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Was best druk hier om 6 uurquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:21 schreef komrad het volgende:
Ik val net binnen bij de 1k vrouwen en niet heel veel gemist of wel?
Wel, alleen valt het niet zo op als 12 mensen even klappen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:27 schreef Felagund het volgende:
Niemand reageert op de speaker dat ze moeten applaudisseren.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet.Ik ook niet. Lag nog gewoon in bed te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf iets na 6.
Jammer alleen dat ik geen energie meer heb om vandaag iets te gaan doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:27 schreef komrad het volgende:
Netjes dat jullie er op tijd bij waren
Wat wel fijn is dat het klaar is en dat je dan gewoon je dag kunt beginnen!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel, alleen valt het niet zo op als 12 mensen even klappen.
Succesvolle lege stoeltjes tifoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel, alleen valt het niet zo op als 12 mensen even klappen.
Echt hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Daar komt Nagashima, het publiek gaat he-le-maal uit z'n dak
Iedereen staat, en ik sta ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Daar komt Nagashima, het publiek gaat he-le-maal uit z'n dak
Mulder zal nog wel stijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:34 schreef Mansjester het volgende:
Trouwens ook slecht voor het WK sprint van volgend jaar dat Ronald Mulder zo'n slechte 500 heeft gereden. Moeten er 3 schaatsers bij de eerste 12 zitten om volgend jaar weer 4 plekken te hebben?
Wat toen een wereldtijd was.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:36 schreef Van_Poppel het volgende:
En dan te bedenken dat Ids hier 16 jaar geleden 1:10:64 reed...
Deze baan heeft aardig wat mooie herinneringen. Zeker uit 1998.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:36 schreef Van_Poppel het volgende:
En dan te bedenken dat Ids hier 16 jaar geleden 1:10:64 reed...
Timmertje, Timmertjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deze baan heeft aardig wat mooie herinneringen. Zeker uit 1998.
Ja maar met het oog op het WK sprint volgend jaar moeten ze alle drie hoog eindigen. Dat wordt nu moeilijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mulder zal nog wel stijgen.
Het is vooral de vraag of Nuis dat nog kan. Nu is die wel beter op de 1000 dan op de 500, dus moet ook nog wel mogelijkheden hebben.
en vergeet het WK Sprint van 2004 niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erbenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erbenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en vergeet het WK Sprint van 2004 niet.
Eerst ff de 1000 afwachten voordat je al te pessimistisch wordt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja maar met het oog op het WK sprint volgend jaar moeten ze alle drie hoog eindigen. Dat wordt nu moeilijk
We gaan het zienquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eerst ff de 1000 afwachten voordat je al te pessimistisch wordt.
Het probleem ligt mi vooral bij de prestatie van Nuis.
Een goede Nuis rijdt hier gewoon een lage 1.09...dan doet hij ook weer mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eerst ff de 1000 afwachten voordat je al te pessimistisch wordt.
Het probleem ligt mi vooral bij de prestatie van Nuis.
Die staat niet op de deelnemerslijst.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een goede Nuis rijdt hier gewoon een lage 1.09...dan doet hij ook weer mee.
Je zou bijna denken dat Nuis ook een tweelingbroer heeft, alleen dan eentje die toch een stuk minder is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die staat niet op de deelnemerslijst.
Njosquote:
ik vind 't maar rukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:46 schreef Mansjester het volgende:
Die Noren hebben wel bazen namen zeg
Ook op het OKT reed hij een lage 1.09. Het is niet zo dat hij plotseling er geen reet meer van kan he.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die staat niet op de deelnemerslijst.
Altijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:46 schreef Mansjester het volgende:
Die Noren hebben wel bazen namen zeg
Nee ok, maar op het OKT had ie gewoon dik onder de 1.09 moeten rijden, van "een goede Nuis" is mijns inziens geen sprakequote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook op het OKT reed hij een lage 1.09. Het is niet zo dat hij plotseling er geen reet meer van kan he.
Zijn snor tijdens movember gaf hem superkrachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Nuis ook een tweelingbroer heeft, alleen dan eentje die toch een stuk minder is.
Bovendien is Hege al geweest.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wilde een paar woordgrappen maken over Rukke, maar die zijn echt té makkelijk
quote:
Ooit.quote:
quote:
Jammer joh.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:54 schreef Mansjester het volgende:
R.M gaat deze 1000 speciaal voor Mexicano winnen
3 minuten... best lang nog eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:54 schreef Wombcat het volgende:
Ik dacht al, dat kan nooit lang duren voordat Arcee dat post.
Je hebt vast nog wel een lijstje met je reactietijden op dergelijke postsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
3 minuten... best lang nog eigenlijk.
Je krijgt een alert op mail en telefoon en alles als iemand "Van Velde" post?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
3 minuten... best lang nog eigenlijk.
Nee, als er ergens cijfers worden gepostquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je krijgt een alert op mail en telefoon en alles als iemand "Van Velde" post?
Die wordt wel 2e zou je zeggen. Maar tis echt willekeurquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:04 schreef Montov het volgende:
Maar Davis heeft zeker kans op het podium. Niemand wil er kennelijk op staan.
Is ook gevaarlijk in een olympisch seizoen, als je van het podium afvalt kan je je lelijk bezeren (wie was dat ook alweer ooit bij de ploegenpresentatie voor de tour die zich blesseerde bij het op- of afkomen?).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:04 schreef Montov het volgende:
Maar Davis heeft zeker kans op het podium. Niemand wil er kennelijk op staan.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is ook gevaarlijk in een olympisch seizoen, als je van het podium afvalt kan je je lelijk bezeren
Lange zaterdag voor de boeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:08 schreef Wombcat het volgende:
Nou, dat was de sport voor vandaag. Het is 9:10
Zeker als hij onder de 35 rijdt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ronald maakt ook nog gewoon kans op het podium
Gaat gewoon door hoor. Dit was nog het minst boeiende als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:08 schreef Wombcat het volgende:
Wat is er nog meer vandaag?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat gewoon door hoor. Dit was nog het minst boeiende als je het mij vraagt.
Er is nog een hele wintersportdag te gaan manquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:08 schreef Wombcat het volgende:
Alleen voetbal vind ik interessant. AO boeit me nu nog niet zoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tennis, biathlon, voetbal, snooker..
Langlaufen, schansspringen, noordse combinatie, skiën (de legendarische afdaling in Wengen).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tennis, biathlon, voetbal, snooker..
Dat lijkt me ook niet neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:18 schreef Mansjester het volgende:
Deze druk kan je niet vergelijken met de druk op de Spelen
RIP schoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:24 schreef heywoodu het volgende:
Ben het wel met Erben eens, podium voor Ronald is nog zeker mogelijk en ik zie het hem dat nog wel halen
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:46 schreef Leatherface het volgende:
Blijft toch wel een mooie hal, die M-Wave.
Zeker, en Postma op de 1000, uitgerekend de 1000.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:03 schreef Leatherface het volgende:
Sowieso goede herinneringen aan die Spelen, met Romme en Timmer.
Met een braam op zijn schaats op de 1500quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, en Postma op de 1000, uitgerekend de 1000.
Dat kwam door het wegspattende ijs van Søndrål.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef Wombcat het volgende:
Met een braam op zijn schaats op de 1500
Die reed een extra buitenbocht.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:22 schreef marcodej het volgende:
Door alles en iedereen heen geslapen
Wat is er met R. Mulder gebeurd op de 500?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:22 schreef marcodej het volgende:
Door alles en iedereen heen geslapen
Wat is er met R. Mulder gebeurd op de 500?
Wat keken een Ids en Rintje toen boos. Die hadden dus echt goud verloren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met een braam op zijn schaats op de 1500
Oenema twijfelt of ze morgen wel gaat starten:twitter:KjeldNuis twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 11:19:47Wat een k*t begin van dit WK sprint, 1000m nog 3e maar zwaar onder de maat! http://t.co/m7wEoJMcJs reageer retweet
Jammer van Oenema, hopen dat het nog meevaltquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:31 schreef Montov het volgende:
Oenema twijfelt of ze morgen wel gaat starten:twitter:KjeldNuis twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 11:19:47Wat een k*t begin van dit WK sprint, 1000m nog 3e maar zwaar onder de maat! http://t.co/m7wEoJMcJs reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/t(...)rvolg__.html?cid=rss
Minachting van de sport ditquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schitterend hoor, die samenvattingen. En lekker uitgeslapen ook nog!
Oké excuses johannes.Kijk trouwens eens in de VBL SCquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij minacht mijn slaappatroon, blaag.
Zevende hemel?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:27 schreef takkfyrir het volgende:
En even later was ik daadwerkelijk klaarwakker toen ik dat haar van Dubreuil zag. Mijn hemel.![]()
Als Yu morgen ook net zo'n dag heeft als vandaag, dan verliest Boer het op 0.36 punt.quote:Verder tof dat Margot Boer het zo goed doet. Of nou ja, eigenlijk niet eens zo supergoed, maar gewoon degelijk. Als ze morgen ook zo rijdt, lijkt een nummer 1 plaats me niet eens zo onwaarschijnlijk.
Niet als Boer bijvoorbeeld juist weer een tiende sneller is op de 500 en 2 tienden op de 1000.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Zevende hemel?
[..]
Als Yu morgen ook net zo'n dag heeft als vandaag, dan verliest Boer het op 0.36 punt.
Ja, ik was gewoon 40 min te vroeg wakkerquote:Op zondag 19 januari 2014 06:02 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat het een half uur later is vandaag..
Ik ben er wel blij mee.quote:Op zondag 19 januari 2014 06:02 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat het een half uur later is vandaag..
ik eet wel een broodje filet américainquote:Op zondag 19 januari 2014 06:28 schreef Evertjan het volgende:
Ik zit er klaar voor met afbakbroodjes en thee Iemand anders zin in een pistoletje met brie?
Het is wel vervelend dat er maximaal 3 a 4 ritten boeien inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 06:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb wel de neiging om gewoon nog 1,5-2 uur te gaan slapen, dit kan me niet boeien.
nou idd.quote:Op zondag 19 januari 2014 06:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snoeks trekt de kwaliteit van de streep in twijfel.
Goed op tijd
het maakt het wel spannenderquote:Op zondag 19 januari 2014 06:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed op tijd
quote:Op zondag 19 januari 2014 06:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed op tijd
Ze was gisteren ook niet sneller inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 06:51 schreef Evertjan het volgende:
Zhang haalt van Riessen niet meer in aldus Snoeks
Boer heeft de laatste binnenbocht en Yu de laatste buitenbocht. Anders had k het nu al wel geloofdquote:Op zondag 19 januari 2014 06:55 schreef Montov het volgende:
Onmogelijk? Wel erg stellig...
Voorsprong is 1.2 seconden.
Ik zie nog eerder Zhang langs Boer komen dan Boer langs Yu.quote:Op zondag 19 januari 2014 06:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boer heeft de laatste binnenbocht en Yu de laatste buitenbocht. Anders had k het nu al wel geloofd
Ik zie Boer wel weer 4e wordenquote:Op zondag 19 januari 2014 07:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder Zhang langs Boer komen dan Boer langs Yu.
Dat lijkt me niet (maar sluit ik niet uit). Richardson is niet top.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie Boer wel weer 4e worden
Tis gewoon echt iets voor haar. Zo net niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet (maar sluit ik niet uit). Richardson is niet top.
Behalve op de 500m kennelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Tijden zijn langzamer dan gisteren. Blijkbaar zijn de omstandigheden zwaar. Heb wel het gevoel dat Boer daar het beste mee om kan gaan.
Daar werd ze 2 keer tweede...dat is op zich geen schande.quote:
Qua tijden op de 1000m past het wel bij dit jaar eigenlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:13 schreef Evertjan het volgende:
Waarom lijken beelden uit 2004 alweer als een eeuwigheid geleden? voor mijn gevoel is dat pas een jaar of 6 oud
Duitsers in Rusland in de winter is historisch gezien ook niet zo´n succes.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:24 schreef heywoodu het volgende:
En nog wat Duitsers die niet naar Sochi mogen.
Toernooi is bijna voorbij, maar hij heeft het door.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:26 schreef Wombcat het volgende:
Goh. Frank krijgt ook door dat die streep niet zoveel zegt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 07:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Duitsers in Rusland in de winter is historisch gezien ook niet zo´n succes.
quote:
idd hopen.quote:
Jij mazzel. (toch?)quote:
Elke keer weer vroeg opstaan jaquote:Op zondag 19 januari 2014 07:46 schreef heywoodu het volgende:
Volgend jaar is het in Astana, en daarna in Seoul
Toch erg jammer, nadat het de vorige 2 jaren in Calgary en SLC was
Dat vind ik dan weer wel fijnquote:
Oh dat vind ik alleen maar mooi, want de andere sporten beginnen pas vanaf 09.30 ofzo dus dat komt grotendeels niet in de warquote:
Zonde, Greig is één baas.quote:
En Davis.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Nuis en R. Mulder maken nog steeds kans op het podium.
Davis, Greig en Kuzin gaan die wel reddenquote:
Niet.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 19 januari 2014 08:07 schreef Wombcat het volgende:
Snoeks is wel erg debiel vandaag trouwens. Gisteren was Zhang ook al sneller op de 500 dan Van Riessen. Waarom zou ze er dan niet langs mogen?
Was gisteren ook al zo. En toen was Hege nog boven de 1.20quote:Op zondag 19 januari 2014 08:17 schreef DeeBee het volgende:
1:22, wat een slechte tijden voor een WK sprint...
Hege ook in belabberde vorm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Zoek je even op Hege, kom je deze tegenGeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Het was nog geen halve secondequote:Op zondag 19 januari 2014 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inkijk bij Hege?
Flopshow dat ik dat heb gemist
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Zoek je even op Hege, kom je deze tegenspannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die is nu echt te oud om mee te doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs geen 1000m meer voor Kyou-Hyuk God.
God is te weinig eer voor die manquote:Op zondag 19 januari 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs geen 1000m meer voor Kyou-Hyuk God.
Volledig heet ze Sugar Raeshelle-Faye Chelsea Todd. De ouders zijn wel van de cliché namen.quote:
Veruca Saltquote:Op zondag 19 januari 2014 08:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuker is om je kinderen Salt en Pepper te noemen
Godverdommequote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volledig heet ze Sugar Raeshelle-Faye Chelsea Todd. De ouders zijn wel van de cliché namen.
Voortaan als iets niet goed gaat roep ik leeverdomme.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
God is te weinig eer voor die man
Dat doe je je kind toch niet aanquote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volledig heet ze Sugar Raeshelle-Faye Chelsea Todd. De ouders zijn wel van de cliché namen.
Of Brent.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuker is om je kinderen Salt en Pepper te noemen
Leuk, maar toch liever dit:quote:
Oh jaquote:Op zondag 19 januari 2014 08:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Of Brent.
Brent Newdick.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Of Brent.
Brent Newdick.
[ afbeelding ]
Decathlonquote:Op zondag 19 januari 2014 08:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Of Brent.
Brent Newdick.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:39 schreef Felagund het volgende:
De mooiste is natuurlijk nog altijd Gaylord Silly.
[ afbeelding ]
Ze heeft ook nog iets van 0.7 seconden voorsprong.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
1.15.28, dat moet Boer dan wel kunnen redden als ze niet instort.
Tis beter dan die hoekige slag van Whitmorequote:Op zondag 19 januari 2014 08:43 schreef DeeBee het volgende:
Tering, die Zhang schaatst nog lelijker dan Niemann...
Mag 0.3 verliezen, dus 1.17.75 (dan staan ze gelijk volgens mij)quote:Op zondag 19 januari 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Boer nodig voor P2? 1.15.7 ofzo?
1:15.96 is volgens mij genoeg.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:43 schreef heywoodu het volgende:
1:15.8 nodig om Zhang voor te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |