Toernooi is bijna voorbij, maar hij heeft het door.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:26 schreef Wombcat het volgende:
Goh. Frank krijgt ook door dat die streep niet zoveel zegt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 07:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Duitsers in Rusland in de winter is historisch gezien ook niet zo´n succes.
quote:
idd hopen.quote:
Elke keer weer vroeg opstaan jaquote:Op zondag 19 januari 2014 07:46 schreef heywoodu het volgende:
Volgend jaar is het in Astana, en daarna in Seoul
Toch erg jammer, nadat het de vorige 2 jaren in Calgary en SLC was
Dat vind ik dan weer wel fijnquote:
Oh dat vind ik alleen maar mooi, want de andere sporten beginnen pas vanaf 09.30 ofzo dus dat komt grotendeels niet in de warquote:
Zonde, Greig is één baas.quote:
En Davis.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Nuis en R. Mulder maken nog steeds kans op het podium.
Davis, Greig en Kuzin gaan die wel reddenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 19 januari 2014 08:07 schreef Wombcat het volgende:
Snoeks is wel erg debiel vandaag trouwens. Gisteren was Zhang ook al sneller op de 500 dan Van Riessen. Waarom zou ze er dan niet langs mogen?
Was gisteren ook al zo. En toen was Hege nog boven de 1.20quote:Op zondag 19 januari 2014 08:17 schreef DeeBee het volgende:
1:22, wat een slechte tijden voor een WK sprint...
Hege ook in belabberde vorm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Zoek je even op Hege, kom je deze tegenGeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Het was nog geen halve secondequote:Op zondag 19 januari 2014 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inkijk bij Hege?
Flopshow dat ik dat heb gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Zoek je even op Hege, kom je deze tegenspannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die is nu echt te oud om mee te doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs geen 1000m meer voor Kyou-Hyuk God.
God is te weinig eer voor die manquote:Op zondag 19 januari 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs geen 1000m meer voor Kyou-Hyuk God.
Volledig heet ze Sugar Raeshelle-Faye Chelsea Todd. De ouders zijn wel van de cliché namen.quote:
Veruca Saltquote:Op zondag 19 januari 2014 08:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuker is om je kinderen Salt en Pepper te noemen
Godverdommequote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volledig heet ze Sugar Raeshelle-Faye Chelsea Todd. De ouders zijn wel van de cliché namen.
Voortaan als iets niet goed gaat roep ik leeverdomme.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
God is te weinig eer voor die man
Dat doe je je kind toch niet aanquote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volledig heet ze Sugar Raeshelle-Faye Chelsea Todd. De ouders zijn wel van de cliché namen.
Of Brent.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuker is om je kinderen Salt en Pepper te noemen
Leuk, maar toch liever dit:quote:
Oh jaquote:Op zondag 19 januari 2014 08:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Of Brent.
Brent Newdick.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Of Brent.
Brent Newdick.
[ afbeelding ]
Decathlonquote:Op zondag 19 januari 2014 08:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Of Brent.
Brent Newdick.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:39 schreef Felagund het volgende:
De mooiste is natuurlijk nog altijd Gaylord Silly.
[ afbeelding ]
Ze heeft ook nog iets van 0.7 seconden voorsprong.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
1.15.28, dat moet Boer dan wel kunnen redden als ze niet instort.
Tis beter dan die hoekige slag van Whitmorequote:Op zondag 19 januari 2014 08:43 schreef DeeBee het volgende:
Tering, die Zhang schaatst nog lelijker dan Niemann...
Mag 0.3 verliezen, dus 1.17.75 (dan staan ze gelijk volgens mij)quote:Op zondag 19 januari 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Boer nodig voor P2? 1.15.7 ofzo?
1:15.96 is volgens mij genoeg.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:43 schreef heywoodu het volgende:
1:15.8 nodig om Zhang voor te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |