Was gisteren ook al zo. En toen was Hege nog boven de 1.20quote:Op zondag 19 januari 2014 08:17 schreef DeeBee het volgende:
1:22, wat een slechte tijden voor een WK sprint...
Hege ook in belabberde vorm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Zoek je even op Hege, kom je deze tegenGeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Het was nog geen halve secondequote:Op zondag 19 januari 2014 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inkijk bij Hege?
Flopshow dat ik dat heb gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Zoek je even op Hege, kom je deze tegenspannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die is nu echt te oud om mee te doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs geen 1000m meer voor Kyou-Hyuk God.
God is te weinig eer voor die manquote:Op zondag 19 januari 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs geen 1000m meer voor Kyou-Hyuk God.
Volledig heet ze Sugar Raeshelle-Faye Chelsea Todd. De ouders zijn wel van de cliché namen.quote:
Veruca Saltquote:Op zondag 19 januari 2014 08:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuker is om je kinderen Salt en Pepper te noemen
Godverdommequote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volledig heet ze Sugar Raeshelle-Faye Chelsea Todd. De ouders zijn wel van de cliché namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |