Is ook gevaarlijk in een olympisch seizoen, als je van het podium afvalt kan je je lelijk bezeren (wie was dat ook alweer ooit bij de ploegenpresentatie voor de tour die zich blesseerde bij het op- of afkomen?).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:04 schreef Montov het volgende:
Maar Davis heeft zeker kans op het podium. Niemand wil er kennelijk op staan.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is ook gevaarlijk in een olympisch seizoen, als je van het podium afvalt kan je je lelijk bezeren
Lange zaterdag voor de boeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:08 schreef Wombcat het volgende:
Nou, dat was de sport voor vandaag. Het is 9:10
Zeker als hij onder de 35 rijdt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ronald maakt ook nog gewoon kans op het podium
Gaat gewoon door hoor. Dit was nog het minst boeiende als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:08 schreef Wombcat het volgende:
Wat is er nog meer vandaag?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat gewoon door hoor. Dit was nog het minst boeiende als je het mij vraagt.
Er is nog een hele wintersportdag te gaan manquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:08 schreef Wombcat het volgende:
Alleen voetbal vind ik interessant. AO boeit me nu nog niet zoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tennis, biathlon, voetbal, snooker..
Langlaufen, schansspringen, noordse combinatie, skiën (de legendarische afdaling in Wengen).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tennis, biathlon, voetbal, snooker..
Dat lijkt me ook niet neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:18 schreef Mansjester het volgende:
Deze druk kan je niet vergelijken met de druk op de Spelen
RIP schoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:24 schreef heywoodu het volgende:
Ben het wel met Erben eens, podium voor Ronald is nog zeker mogelijk en ik zie het hem dat nog wel halen
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:46 schreef Leatherface het volgende:
Blijft toch wel een mooie hal, die M-Wave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |