Ik wacht op Arcee met de statistieken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:58 schreef Uccie het volgende:
Gaan jullie voor de meeste gifjes per topic
Ik las, geketend...ik denk dat ik maar moet gaan slapen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alors, heb je ook die scene dat Rose wordt getekend?
Als kunstenaar is dat mijn lievelingsscene.
Nee die kan ik dus nergens vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alors, heb je ook die scene dat Rose wordt getekend?
Als kunstenaar is dat mijn lievelingsscene.
Hij heeft zeker geld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
En toch heeft Jorrit best een lekkere vriendin.
Wat jammer zeg!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die kan ik dus nergens vinden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las, geketend...ik denk dat ik maar moet gaan slapen.
6:00 gaan we weer schaatsen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]sorry
Wat gaan jullie morgen doen?
Nu ben ik teleurgesteld in het internet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die kan ik dus nergens vinden
[ afbeelding ]
Moeten we iemand voor je bellen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen joh, pis zowat in mijn broek.
Ik ga even langs het Olympisch Stadion lopen en kijken hoe de ijsbaan vordertquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]sorry
Dat krijg je als je later instroomt, hele ritme naar de haaien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het plaatje met ketens hadden we al gehad
alweer?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef KingRoland het volgende:
We weten allemaal wel welk gras hij bedoeld hehe
Schaatsen kijken met Mani en johannes, even naar de zee en nog even dingen kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]sorry
Johannes doet niet mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schaatsen kijken met Mani en johannes, even naar de zee en nog even dingen kopen.
Zal de leeftijd zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Met Mani en Johannes is het altijd feest. Zeker met het WK dit jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schaatsen kijken met Mani en johannes, even naar de zee en nog even dingen kopen.
Deze mag welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat hij weg is
En het kunstwerk van Jack was niet in beeld.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat hij weg is
En het kunstwerk van Jack was niet in beeld.
DM alors maarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je die ene foto ff terugzetten.
Wil 'm toevoegen aan mijn privé archief.
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je die ene foto ff terugzetten.
Wil 'm toevoegen aan mijn privé archief.
Knap dat je kunt zien dat dat tieten zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor getekende tieten heb ik ooit een ban gekregen.
Ik ben wat je noemt een expert.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Knap dat je kunt zien dat dat tieten zijn.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor getekende tieten heb ik ooit een ban gekregen.
Beetje gay dat die Groningers niet met trekkers en al het gebouw ramden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:08 schreef luxerobots het volgende:
Die Kamp, allemaal boze Groningers.
Dat doet die Putin toch beter.
Jessica heeft deze scene na willen spelen in haar achtertuin.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:08 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Beste fragment uit Titanic.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:11 schreef luxerobots het volgende:
Cliffhangers in het journaal, waar blijf je nou met Putin die homo's waarschuwt!
Lekker aan je pikkie getrokken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel zeer genoten het afgelopen uur ja.
Dit is wel heel gul. Gelukkig was Bob er nog.quote:
Nogal jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker aan je pikkie getrokken?
Je bedoelt de Tietaanik?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:08 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Beste fragment uit Titanic.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat ik nu een rondje achter loop
Als jij je Hansie UI weer aan doet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:27 schreef marcodej het volgende:
Kunnen jullie niet kappen met die kloteteringtyfusgifs?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:27 schreef marcodej het volgende:
Kunnen jullie niet kappen met die kloteteringtyfusgifs?
Waar denk je dat ik verdorie mee bezig ben?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:25 schreef Grifte het volgende:
Wat zijn dat voor pestpokkegifjes Alors, gooi eens wat lekkers in onze mik.
Subtiele hint: Alba
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:25 schreef Grifte het volgende:
Wat zijn dat voor pestpokkegifjes Alors, gooi eens wat lekkers in onze mik.
Subtiele hint: Alba
Je hoeft haar geen slet te noemen hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:29 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haten op Kate Winslet
Die slet is lelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:29 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haten op Kate Winslet
Noordzeekust?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die slet is lelijk.
Nee doe mij Vrouwe Jessica maar, of andersoortig Friesche schoonheden.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die slet is lelijk.
Nee doe mij Vrouwe Jessica maar, of andersoortig Friesche schoonheden.
Nee deze is toch echt beter.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze vind ik leuker. En ik ben objectief.
[ afbeelding ]
Deze doet al 3920 minuten om te laden dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee deze is toch echt beter.
[ afbeelding ]
fuuuquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een tip van Johannes:
fanpop doet het nog steeds niet.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:41 schreef alors het volgende:
[..]
fuuugoedmakertje dan
[ afbeelding ]
Puntige knieën en geen kuiten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:41 schreef alors het volgende:
[..]
fuuugoedmakertje dan
[ afbeelding ]
Hulde, echt klasse mannetjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat jullie mijn mooie anagram hebben gemist.
Dan houden we haar boven de rivieren. En die Sunnery kunnen we ook wel kwijt raken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Puntige knieën en geen kuiten.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze vind ik leuker. En ik ben objectief.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:41 schreef alors het volgende:
[..]
fuuugoedmakertje dan
[ afbeelding ]
Je bent zelf een homo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:48 schreef luxerobots het volgende:
Doutzen is best knap hoor, maar ik vind haar ook overschat. Alsof ze hoort bij de knapste vrouwen ter wereld. Te weinig borsten en een gezicht dat te gewoontjes is. Maarja, de modewereld, vol met homo's en vriendjespolitiek.
Gewoon lekker gewoon geblevenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:48 schreef luxerobots het volgende:
Doutzen is best knap hoor, maar ik vind haar ook overschat. Alsof ze hoort bij de knapste vrouwen ter wereld. Te weinig borsten en een gezicht dat te gewoontjes is. Maarja, de modewereld, vol met homo's en vriendjespolitiek.
Altijd grappig hoe mensen in de verdediging schieten als ik iets zeg over een knappe vrouw. Nee, je maakt geen kans bij Doutzen.quote:
Eng wereldje, daar moeten wij niets van hebben. Wij minachten namelijk niemand.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:48 schreef luxerobots het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Altijd grappig hoe mensen in de verdediging schieten als ik iets zeg over een knappe vrouw. Nee, je maakt geen kans bij Doutzen.
Ik had nu op een humorvolle manier jou van repliek kunnen bedienen maar ik ben bang dat er dan weer een seintje naar Opa gaat om mijn posts door te spitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zwartjoekel van een James geef ik zo aan bij de emigratiedienst.
Ik blijf gewoon wakker pik. Even in het ritme komen voor de Tour Down Under.quote:
Eigen huis en handjes thuis lelijke krentenbaard.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal eens onder de dekens voelen... Ja.
Favoriet: Slagter.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon wakker pik. Even in het ritme komen voor de Tour Down Under.
Gesinkgod gaat vlammen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon wakker pik. Even in het ritme komen voor de Tour Down Under.
Aah laat gewoon gaan joh, zeg het nou kom op kom op. Nu zijn we zo nieuwschierig, ken je niet maken door het nu niet te vertellen. Kom op Hans, vertel nou!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had nu op een humorvolle manier jou van repliek kunnen bedienen maar ik ben bang dat er dan weer een seintje naar Opa gaat om mijn posts door te spitten.
Vroeger gingen we lekker inbellen op de verbinding van de buurman à la Maarten Spanjer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:57 schreef luxerobots het volgende:
Sinds Mani en Johannes allebei een eigen internetverbinding hebben is het wel een stuk drukker geworden op fok.
Old Willunga Hill is niks vergeleken met die bergen in Montreal, dat wordt appeltje eitje.quote:
Ah joh lazer toch op man, stelletje paardenlullen bij elkaar. Ik zeg niks meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aah laat gewoon gaan joh, zeg het nou kom op kom op. Nu zijn we zo nieuwschierig, ken je niet maken door het nu niet te vertellen. Kom op Hans, vertel nou!
Ja maar Hansie. Hansie, denk jij, hee Hansie, Hansie. Hansie! Hee Hansie, denk jij, Hansie, Hans. Denk jij nou werkelijk dat...?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aah laat gewoon gaan joh, zeg het nou kom op kom op. Nu zijn we zo nieuwschierig, ken je niet maken door het nu niet te vertellen. Kom op Hans, vertel nou!
Dat vind helemaal niemand erg!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah joh lazer toch op man, stelletje paardenlullen bij elkaar. Ik zeg niks meer.
Alleen Frans is interessant.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:59 schreef tralalala het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/
quote:Roué Verveer en Henk Stoorvogel
Wat deden vijfduizend mannen samen op de mannendag van de Vierde Musketier afgelopen weekend in De IJsselhallen? Oprichter Henk Stoorvogel en cabaretier Roué Verveer.
Ad van den Hurk
Na negentien jaar is er iemand opgepakt voor de moord op de dochter van Ad van den Hurk.
Antoinette Hertsenberg
Wat voor macht heeft een consument over zijn bank volgens Antoinette Hertsenberg?
Frans Timmermans
Minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans over diplomatie 2.0 en de vredesconferentie over Syrië die deze week begint.
De onbekende gast
Deze gast wordt in de loop van de dag bekend.
Nee, met een 'mislukte kleurspoeling'.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat is wat ze bedoelen met een 'doorleeft gezicht'
Maarrrrrrrr, voordat je té enthousiast wordt en een dweiltje nodig hebt: zometeen ga ik ook weer offlinequote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maarrrrrrrr, voordat je té enthousiast wordt en een dweiltje nodig hebt: zometeen ga ik ook weer offline
Ben bij mijn ouders
Hopelijk nooit.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wanneer trouwens weer Peacock and Whiteman?
Een dagje maar hoor, had afspraakje met de tandarts want zo'n verstandskies moest er uit.quote:
Zij heeft toch drie keer zaad tot leven weten te wekken.quote:
Ik kan het net niet goed zien.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef OProg het volgende:
Ik heb het idee dat de dame die rechts achter Timmermans zit de moeite waard is.
Zat ook al te kijken, welke homo heeft haar precies achter Timmermans gezet?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef OProg het volgende:
Ik heb het idee dat de dame die rechts achter Timmermans zit de moeite waard is.
Idem. Maar de camera had net ook een ander standpunt.quote:
DWDD was een epische show. Kijken dus!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een dagje maar hoor, had afspraakje met de tandarts want zo'n verstandskies moest er uit.
Heb toch zat verstand, dus ik kon het wel hebben denk ik.
Kunstmatig.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Zij heeft toch drie keer zaad tot leven weten te wekken.
Ja ik heb er ook een gedoneerd. Wat zijn we toch nobel.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een dagje maar hoor, had afspraakje met de tandarts want zo'n verstandskies moest er uit.
Heb toch zat verstand, dus ik kon het wel hebben denk ik.
Misschien straks als we lepeltje lepeltje liggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
DWDD was een epische show. Kijken dus!
Ben er de afgelopen drie jaar al drie kwijt geraakt, valt gelukkig niks van te merken in mijn postgedrag.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook een gedoneerd. Wat zijn we toch nobel.
Een mooi programma waarin de afvallers voor een vuurpeloton tegen de muur gezet worden.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Een mooi programma waarin de afvallers voor een vuurpeloton tegen de muur gezet worden.
Misschien een leuk concept om in Noord Korea uit te proberen.
Zeg eens eerlijk, zonder mij in het topic, is er dan niks aan? Of ben ik een hoog van de toren blazende pseudo-vedette.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
DWDD was een epische show. Kijken dus!
Die is niet geheim. Die is er sowieso.quote:
Nou, dit voegde echt iets toe. Bedankt.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrienden. Dag vrienden. De koek is op!
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een dag zonder johannes_vermeer is een dag niet geleefd, zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, zonder mij in het topic, is er dan niks aan? Of ben ik een hoog van de toren blazende pseudo-vedette.
Waarom zat Johannes eigenlijk niet bij VI aan tafel?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een dag zonder johannes_vermeer is een dag niet geleefd, zeg ik altijd maar.
Iedereen in dit topic is het hier mee eens.
Nou ik hoop dat we er nog bovenop komen zeg.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
We zijn nog met de pet rondgeweest, maar die opbrengst viel erg tegen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom zat Johannes eigenlijk niet bij VI aan tafel?
Niks mis mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Knevel knikt weer braaf christelijk
Ja, hij heeft elke dag hetzelfde vestje aan, en Knevel zit erbij als een bankier.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:27 schreef Latert het volgende:
Is Tijs door z'n zeeman overhemden heen ofzo?
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
Ik hou ook niet van mensen met doorboorde neuzen en rare lippen.
Dat doen zulke mensen inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef SunChaser het volgende:
Andy is 6 of 7 Keer getrouwd geweest
Ze zitten er allemaal een beetje doods bij.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:41 schreef tralalala het volgende:
Dat meisje achter hem kijkt over een onzichtbaar muurtje heen.
God is daarbovenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:41 schreef tralalala het volgende:
Dat meisje achter hem kijkt over een onzichtbaar muurtje heen.
Dat is meer dan Johan en Hansie Hansie bij elkaar!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef SunChaser het volgende:
Andy is 6 of 7 Keer getrouwd geweest
Mwoah, 20 jaar geleden bijna, en opgelucht omdat er iemand is gepaktquote:Op maandag 20 januari 2014 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die gozer iets te blij als je dat afzet tegen wat hem is overgekomen.²
Beetje mediageil ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die gozer iets te blij als je dat afzet tegen wat hem is overgekomen.²
Ik had wel iets meer emotie verwacht in zijn mimiek/grimas toen ze 20 jaar terug gingen. Maar neen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mwoah, 20 jaar geleden bijna, en opgelucht omdat er iemand is gepakt
Dankjewel. Met deze informatie kan ik wat.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Een vriend van mij is er heen geweest.
Jij mocht niet mee?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
En hij is herboren teruggekomen?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Het doet zo kneuterig en geforceerd aanquote:Op maandag 20 januari 2014 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Christenen die 'rebels' willen doen.
Valt mee, heb ik begrepen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Het doet zo kneuterig en geforceerd aan
Lol! Alors! Ik zie hier toch wel wat prominenten in het topic! Zag net Sunchaser.quote:
Inderdaad, als een Balkenende met een 'Fuck drugs' t-shirt aan en een biertje in z'n hand.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Het doet zo kneuterig en geforceerd aan
Inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit soort spelletjes deed ik in groep 5.
Elkaar uiteraard.quote:
Ik niet, zat niet op een zwarte school.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit soort spelletjes deed ik in groep 5.
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef OProg het volgende:
Deze zijn aan het voorbereiden op een kruistocht?
Alsof dat vrijwillig isquote:Op maandag 20 januari 2014 23:53 schreef alors het volgende:
De grens is bloed, wat een mietjes.
Vrouwen doen elke maand aan bloed en gaan gewoon door.
Je mag vast wel een potje vaseline meenemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Bloed is goed pijn is fijn
Right
Ik ben niet zo van met mannen ravotten in het bos
Krijgen we dat weer.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:53 schreef alors het volgende:
De grens is bloed, wat een mietjes.
Vrouwen doen elke maand aan bloed en gaan gewoon door.
Ook niet als certain liquids vrijkomen?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben niet zo van met mannen ravotten in het bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |