Ik wacht op Arcee met de statistieken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:58 schreef Uccie het volgende:
Gaan jullie voor de meeste gifjes per topic
Ik las, geketend...ik denk dat ik maar moet gaan slapen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alors, heb je ook die scene dat Rose wordt getekend?
Als kunstenaar is dat mijn lievelingsscene.
Nee die kan ik dus nergens vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alors, heb je ook die scene dat Rose wordt getekend?
Als kunstenaar is dat mijn lievelingsscene.
Hij heeft zeker geld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
En toch heeft Jorrit best een lekkere vriendin.
Wat jammer zeg!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die kan ik dus nergens vinden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las, geketend...ik denk dat ik maar moet gaan slapen.
6:00 gaan we weer schaatsen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]sorry
Wat gaan jullie morgen doen?
Nu ben ik teleurgesteld in het internet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die kan ik dus nergens vinden
[ afbeelding ]
Moeten we iemand voor je bellen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen joh, pis zowat in mijn broek.
Ik ga even langs het Olympisch Stadion lopen en kijken hoe de ijsbaan vordertquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]sorry
Wat gaan jullie morgen doen?
Dat krijg je als je later instroomt, hele ritme naar de haaien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het plaatje met ketens hadden we al gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |