andere treinen reden wel. Er rijden daar RE's die Bremen - Leer - Emden - Norddeich Mole rijden en IC's die uit Leipzig komen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar ik snap het niet, er had een trein vijf uurt vertraging en toch is alles volgens planing gegaan?
Nee dat is waar. Ik ben slechts 1,5 uur later thuis omdat die kuttrein op tijd vertrok. HOEREN.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hee hee onredelijk reizigers hebben geen oog voor struggles bla bla weet je wel hoe moeilijk alles is bla bla NS best wel goed bla bla etc nogwat meer
Omdat jij dus gewoon te laat was.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik ben slechts 1,5 uur later thuis omdat die kuttrein op tijd vertrok. HOEREN.
Als ik vanaf Zwolle via Schiphol naar Breda was gegaan i.p.v. via Deventer zou ik die 1000 km wel hebben gehaald...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zie je maar weer wat een achterlijk tering-eind 1000 km is
Maar dat had weer andere nadelen?quote:Op zondag 19 januari 2014 01:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als ik vanaf Zwolle via Schiphol naar Breda was gegaan i.p.v. via Deventer zou ik die 1000 km wel hebben gehaald...
Kut voetgangers op het spui.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Omdat jij dus gewoon te laat was.
Ervanuitgaande dat je met boot eigenlijk trein wil zeggen: als de trein spanningsloos komt te staan, bijvoorbeeld door een brug, dan vallen ook de stopcontacten e.d. tijdelijk uit. Om te voorkomen dat dit schade oplevert aan de apparatuur in het stopcontact zit er een beveiliging op. Soms valt die beveiliging niet goed terug, maar deze is handmatig terug te zetten met een knopje onder het stopcontact.quote:en in de laatste boot werkten de stopcontacten in één bak niet.
boot -> schommelboot -> VIRMquote:Op zondag 19 januari 2014 01:11 schreef Regenjas het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat je met boot eigenlijk trein wil zeggen: als de trein spanningsloos komt te staan, bijvoorbeeld door een brug, dan vallen ook de stopcontacten e.d. tijdelijk uit. Om te voorkomen dat dit schade oplevert aan de apparatuur in het stopcontact zit er een beveiliging op. Soms valt die beveiliging niet goed terug, maar deze is handmatig terug te zetten met een knopje onder het stopcontact.
Ja, zo'n lompe 86xx/87xx. Ik ben een VIRM-snob geworden, ik reis - als ik een VIRM krijg voorgeschoteld - het liefste in een VIRM-4quote:
Met "boot" bedoel ik een VIRMquote:Op zondag 19 januari 2014 01:11 schreef Regenjas het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat je met boot eigenlijk trein wil zeggen: als de trein spanningsloos komt te staan, bijvoorbeeld door een brug, dan vallen ook de stopcontacten e.d. tijdelijk uit. Om te voorkomen dat dit schade oplevert aan de apparatuur in het stopcontact zit er een beveiliging op. Soms valt die beveiliging niet goed terug, maar deze is handmatig terug te zetten met een knopje onder het stopcontact.
Glas & staal hèquote:Op zondag 19 januari 2014 01:09 schreef Prins_Pils het volgende:
Dan wel met een betonnen tram, uiteraard. Als het aan jou zou liggen.
De schok van 110 V PSSSL?quote:Op zondag 19 januari 2014 01:37 schreef Prins_Pils het volgende:
Interessant! Vertel, wat voelde je daarbij? De lichte tinteling van de stroomloop in de spoorstaven door de straal naar..
Laat maar, dat is meer iets voor in ONZ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |