Is dat het interessantste wat je vandaag te melden hebt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:41 schreef greavy het volgende:
Station Carlsbourg (Belgie, L166) doet het erg triest qua aantal reizigers: ma-vr 37, maar enkel pendelaars die gern overstap behoeven. Op zaterdag 20 reizigers, en zondag zijn er geen reizigers.
Aldus data van reizigerstellingen november 2012.
idd, en de trein stopt er 7 dagen/week met 2udienst.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:41 schreef James1988 het volgende:
37 reizigers op een hele dag? Dat kun je nog wel in één bus vervoeren...
Uit het formulier:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:36 schreef dennistd het volgende:
Kunnen we eigenlijk nog geld terugvragen?http://www.bahn.de/p/view(...)echte-formular.shtml
Zou moeten kunnen, de IC van 15:53 hebben we immers gemist (want die kreeg +315 ofzo), dus krijgen we ¤ 7,25 terug (bij een ticket van ¤ 29).quote:Ab 60 Min. Verspätung erhalten Sie eine Entschädigung von 25%, ab 120 Min. von 50% des gezahlten Fahrpreises für die einfache Fahrt,
Voor mijn part houden ze die hele zooi lekker bij zich.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:39 schreef James1988 het volgende:
Zou moeten kunnen, de IC van 15:53 hebben we immers gemist (want die kreeg +315 ofzo), dus krijgen we ¤ 7,25 terug (bij een ticket van ¤ 29).
Mee eens. Alle treinen reden prima op tijd, waren schoon, zaten prima en stampten lekker door. Die ¤ 29 is money well spentquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mijn part houden ze die hele zooi lekker bij zich.
Die antifas mogen ook wel platgeschoten worden trouwens. Het hele treinverkeer saboteren omdat één trein je niet aanstaatquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:00 schreef James1988 het volgende:
Rond Magdeburg heeft het treinverkeer vanmiddag ruim een uur platgelegen nadat brand was uitgebroken in een kabelgoot. De politie wil nog niets zeggen over de oorzaak, maar op internet zijn bekentenissen opgedoken van linksextremistische organisaties.
Het doel van deze sabotage-actie zou zijn geweest om een neonazimars in Magdeburg te verstoren, die werd gehouden op de verjaardag van de bombardering van de stad tijdens de tweede wereldoorlog. In de stad werden ruim 900 rechtsextremisten verwacht.
Dat zou wel eens iets te maken kunnen hebben met die +315.
Maandag komt er nog een bietenkar. Misschien mag je meequote:Op zondag 19 januari 2014 00:23 schreef b2py het volgende:
GODVER DE HOEREN KUT NS. Rijdt die trein voor mijn neus weg. Bah. Bah.
Ik STA al in een andere. Kut NS. Motherfuckers.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandag komt er nog een bietenkar. Misschien mag je mee
Hee hee hee onredelijk reizigers hebben geen oog voor struggles bla bla weet je wel hoe moeilijk alles is bla bla NS best wel goed bla bla etc nogwat meerquote:Op zondag 19 januari 2014 00:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik STA al in een andere. Kut NS. Motherfuckers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |