Al geprobeerd uiteraard, geen reactie/neemt niet op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:33 schreef b2py het volgende:
Je kan hem ook geen smsje sturen ofzo? Of een belletje plegen?
Typischquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al geprobeerd uiteraard, geen reactie/neemt niet op.
Denk dattie 'm maar helemaal uit heeft gezet omdat hij toch geen internet heeft en ook geen tegoed (kost natuurlijk geld om gebeld te worden in het buitenland, en zonder tegoed kan hij ook geen smsje terugsturen)
Wel eenzaam, maar in een warm bed gelukkigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:44 schreef b2py het volgende:
Nu lig je weer eenzaam in een ijskoud bed ja?
Hij mag niet roamen van de baas...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al geprobeerd uiteraard, geen reactie/neemt niet op.
Denk dattie 'm maar helemaal uit heeft gezet omdat hij toch geen internet heeft en ook geen tegoed (kost natuurlijk geld om gebeld te worden in het buitenland, en zonder tegoed kan hij ook geen smsje terugsturen)
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hij mag niet roamen van de baas...
http://www.volksstimme.de/vsticker/quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:04 schreef greavy het volgende:
+170 opgelopen met IC2038 door een stelletje gestoorde demonstranten bij Magdeburg. Wie heeft er even een paar knuppels en andere wapens? Afknallen die knuppels
Komt-ie nu mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef Igen het volgende:
[..]
http://www.volksstimme.de/vsticker/
Zo te lezen was het te verwachten. Neonazi-optochten en extreem-linkse contra-demonstraties met veel gedoe en hinder eromheen zijn een bekend fenomeen in Duitsland en dit was blijkbaar een grote dag.
Ik wist van niks, had ene héél drukke week die vanochtend is afgesloten, dus het hele rondje-Duitsland-gebeuren heb ik een beetje gemist.quote:
Nee, met julliequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef b2py het volgende:
Was het eindelijk gezellig hier, hadden jullie niet wat langer in het buitenland kunnen blijven? Nu oneindig smartphonen met elkaar ja?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:55 schreef b2py het volgende:
Was het eindelijk gezellig hier, hadden jullie niet wat langer in het buitenland kunnen blijven? Nu oneindig smartphonen met elkaar ja?
jij wel. Bloedlekker kippetje bij de McDonald's in Oldenburgquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:59 schreef b2py het volgende:
Oh jottum. Nou, je hebt niks gemist meid.
moet jij soms even met het roggebrood ja?quote:
Als Sappemeer al te ver is zal dit wel erg kansloos wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij wel. Bloedlekker kippetje bij de McDonald's in Oldenburg
Nee hoor, interweb in het buitenland is duur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:26 schreef Prins_Pils het volgende:
Enne heren, ik hoop niet dat die foto tekenend was voor de hele dag
Ik kan me foto's van andere meets herinneren met gelijke strekking, dus kom maar op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet jij soms even met het roggebrood ja?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij wel. Bloedlekker kippetje bij de McDonald's in Oldenburg
Ik zal wel hommo zijn ofzo.quote:
Hij heeft het alweer goed gemaakt door boodschappen, sigaretten, drank en wiet te halenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:57 schreef Maegrim het volgende:
He mono geef je vriendin eens wat geld joh
quote:Breda - Schiphol via HSL: 100 km
Schiphol - Hilversum - Hengelo: 154 km
Hengelo - Groningen Zwolle via Osnabruck/Bremen/Leer: 497 km
Groningen Zwolle - Breda via Deventer: 285 179 km
Totaal: 1036 930 km
Ah fuck, net geen 1000 kmquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee die 497 is Hengelo - Zwolle via
gaat 106 af dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |