Who the fuck cares wat ze is. Heb je die tieten gezien?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze is wel een professional gamer he
Ze is gewoon een troll. Zeker na het zien van dit filmpje. Cringe
Noice! Big City gurlllquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kan ik je een paar poverty euro's doneren
[..]
Omgeving Amsterdam of Utrecht
"You told me earlier about that sharpie thing and they made me do the same thing."quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah wtf. Bitch is gonna bitch. Ze herhaalt ook echt alles wat ze 10 seconde geleden heeft gezegd. En die gozer maar verontschuldigen. Hahahaha.
Cor in perverse oude mannetje modus.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Who the fuck cares wat ze is. Heb je die tieten gezien?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"You told me earlier about that sharpie thing and they made me do the same thing."
Haha, sharpie in pooper?
Ze hebben mijn aandacht getrokken jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Who the fuck cares wat ze is. Heb je die tieten gezien?
Hehe, altijd al geweest joh. Tenzij je Maastricht tot de middelgrote steden beschouwd.quote:
En niemand weet waarom?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:41 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vond Cor leuker toen hij nog met CarbonC postte; dit voelt zo nep. Hij voelt zich ineens verheven ofzo, antwoordt niet op DM's of vragen van medegymmers.
Erg flauw.
Jammer.
hij is het zat hij wil gewoon underground blijven nuquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:41 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vond Cor leuker toen hij nog met CarbonC postte; dit voelt zo nep. Hij voelt zich ineens verheven ofzo, antwoordt niet op DM's of vragen van medegymmers.
Erg flauw.
Jammer.
gvdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vond Cor leuker terwijl hij op die ouwe brandweerchick geilde.
Hoe weet jij hoe CarbonCor eruit ziet dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij is het zat hij wil gewoon underground blijven nu
vind ik niet gek met zon ligaam
hij had op zn vorige account een plaatje van hemzelf als usericonquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe CarbonCor eruit ziet dan?
Maastricht: de stad van Il Fiore en Topfit. Woont een lekkere oud-collega van me waarvan ik nog steeds baal dat ik haar niet gepaald heb (daar was namelijk wel alle mogelijkheid voor).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze hebben mijn aandacht getrokken ja
[..]
Hehe, altijd al geweest joh. Tenzij je Maastricht tot de middelgrote steden beschouwd.
Dat verklaart een hoop! Was hij dat echt??quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij had op zn vorige account een plaatje van hemzelf als usericon
Dat is wel balen. Waarom heb je haar niet alle hoeken van de gym laten zien?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maastricht: de stad van Il Fiore en Topfit. Woont een lekkere oud-collega van me waarvan ik nog steeds baal dat ik haar niet gepaald heb (daar was namelijk wel alle mogelijkheid voor).
zkeer ik ken hem in het echtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop! Was hij dat echt??
Eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:41 schreef VMSDKR het volgende:
Erg flauw.
Jammer.
Pineapplequote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maastricht: de stad van Il Fiore en Topfit. Woont een lekkere oud-collega van me waarvan ik nog steeds baal dat ik haar niet gepaald heb (daar was namelijk wel alle mogelijkheid voor).
nice manquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zkeer ik ken hem in het echt
aardige man
Lol hij moet je gewoon nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:41 schreef VMSDKR het volgende:
Erg flauw.
Jammer.
Bij twijfel altijd de afweging met een grapefruit maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef McNulty het volgende:
Dat dere heavy equipment licence![]()
http://www.worldstarhipho(...)wshh3J09wz54aFIl2T3d
Dacht precies hetzelfde.quote:clayton bigsby • 7 minutes ago −
man if she lost the weight..she a 10!! she probly cool af tho
That's the wrong guy, guy.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd de afweging met een grapefruit maken.
Wtf heb ik net gekekenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef McNulty het volgende:
Weet niet wat voor een slappeling jij bent, maar die neger tilde haar zo op hoor!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf heb ik net gekeken
Die moet je sochtends met een heftruck uit bed tillen
Haha wooow.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef McNulty het volgende:
Zover ben ik niet gekomenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet niet wat voor een slappeling jij bent, maar die neger tilde haar zo op hoor!
Brofist setolicious, wat vind je van deze?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef seto het volgende:
tfw je erachter komt dat kavinsky naast drive ook dope muziek maakt
Holy shit, McNulty. Heb je haar nummer nog geregeld?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef McNulty het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |