Brofist setolicious, wat vind je van deze?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef seto het volgende:
tfw je erachter komt dat kavinsky naast drive ook dope muziek maakt
Holy shit, McNulty. Heb je haar nummer nog geregeld?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef McNulty het volgende:
Dat dere heavy equipment licence![]()
http://www.worldstarhipho(...)wshh3J09wz54aFIl2T3d
Schatje ik wil je terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:14 schreef G.R.S. het volgende:
hehe, paar jaar geleden had ik dit nummer als wekker;
Het was wel chill wakker worden om 4 uur in de ochtend.
Lololol.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:14 schreef G.R.S. het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:14 schreef G.R.S. het volgende:
Blijf bij je warequote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lololol.
Ik vind deze theme nog het hardst:
En er is nog een vet theme, maar weet niet welke. Beetje rock-achtig, volgens mij vrij bekend.
Ik heb zelf een serenity track als wekker zodat ik echt #zen wakker word, want anders heb ik 's morgens een zieke rage en dan begint mijn dag gelijk zo negatief.
Ik heb Vegeta nooit gemogen als kind zijnde. Maar na het terugzien van alle afleveringen, vind ik hem wel een badass eerste klas.quote:
Back the fuck up. Now!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
^Nuff said.
Ik heb me ernstig vergist. Take me back bby.. TAKE ME BACK!!!!!
Ga anders samen DBZ kijken met haar. Wedden dat ze het awesome gaat vinden (hihiihihi).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
^Nuff said.
Ik heb me ernstig vergist. Take me back bby.. TAKE ME BACK!!!!!
Niet iedereen is zo tof als jou.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ga anders samen DBZ kijken met haar. Wedden dat ze het awesome gaat vinden (hihiihihi).
Ik betwijfel het ten zeerste. Dit is eerder een gevalletje Hannah Montana.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ga anders samen DBZ kijken met haar. Wedden dat ze het awesome gaat vinden (hihiihihi).
Gewoon beginnen met Dragonball Kai en dan daarna die andere saga's. Paar maanden terug ook gedaan en dat is goed te doen a 15-20 minuten de episode.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel respect dat je alle afleveringen teruggekeken hebt. Dat staat nog op mijn 'Bucket List' maar op dit moment vind ik dat echt té zonde van mijn tijd lol.
Ik kijk die films nog wel eens maar die eps duren me te lang.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met Dragonball Kai en dan daarna die andere saga's. Paar maanden terug ook gedaan en dat is goed te doen a 15-20 minuten de episode.
Reguliere DBZ is niet te doen meer vind ik. 15 fuckin' afleveringen een spirit bomb op staan te laden etc.
Oh, er staan 5 aflevering op een disc. Gewoon marathonmode doen en voordat je het weet kun je weer van disc switchenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel respect dat je alle afleveringen teruggekeken hebt. Dat staat nog op mijn 'Bucket List' maar op dit moment vind ik dat echt té zonde van mijn tijd lol.
Hehequote:
Haha, als jij het zegt danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik betwijfel he ten zeerste. Dit is eerder een gevalletje Hannah Montana.
Tevens is er genoeg Awesome_ voor iedereen, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |